srijeda, 9. siječnja 2013.

Hi manicure!

Nisam znala sa kojom temom da započnem blogati, pa sam se odlučila za početak prikazati neke od mojih amaterskih manikura, naglašavam amaterskih, i nije to ništa spektakularno, ništa što ranije niste vidjeli. Nisam neki stručnjak ali smatram da stvari koje volimo trebamo uvijek raditi bez obzira na mišljenje drugih, pa tako sam se i ja odlučila pokrenuti svog blog, nemam neka velika očekivanja već samo želju da se dobro zabavim, informišem o stvarima koje volim, a to su make up, nail art i ostale stvarčice koje svaka djevojka voli.

Bla bla da više ne pametujem ide prva slikica, ja ovo zovem: ''Najtopliji dan u godini'' hahah tako je bilo kad sam taj dan lakirala nokte, I miss summer :(




Lako izvedivo, meni nosivo, posebno u ljetnim danim ali i zimskim. Vesele boje na noktima znaju učiniti cjelokupan dojam privlačnijim i veselijim. Sa tačkicama možemo raditi šta god poželimo, a tačkati možemo čačkalicama, hemijskim olovkama (koje ne rade, normalno) ili jednostavno  tačkalicom koju možete naručiti u Avonu, kupiti na e-bayu i sl.

Da skratim, nokte sam nalakirala Golden Rose lakovima za nokte i istačkala bijelim Miss sporty et voila nail tip whitener, nisam prelakirala prozirnim lakom ali svejedno trajalo mi je na noktima oko četiri dana jer su kraći.

Ide druga, ova je iz zimskih dana, mene podsjeća na Novu Godinu i da ajj looovvvvv šljokice!



Kad malo bolje pogledam ovdje je aceton imao još posla, al svejedno, lak sa kožica je spao nakon prvog pranja ruku. Ovdje sam spužvicom nanijela narandžasti lak (Rapsodi) i ljubičasti (GR) i na kraju nanijela šljokičasti lak Golden Rose. Aaa da, zaboravih napomenuti prije spužvanja obavezno nanestite bazni lak, ja sam nanijela bijeli jer tako su boje uočljivije i dugotrajnije i nemorate puno spužvati. 

Slijede, ''trokutići'' grubo rečeno. Kao što se vidi ovdje je selotejp imao malo posla. Prvo sam nanijela bordo lak, tačnije Oriflame Pure colour u nijansi burgundy, a zatim čekala i čekala da se bordo lak osuši. Kad sam bila sigurna da se dobro osušilo, polijepila sam komadiće selotejpa ukoso, a zatim polovinu nokta premazala srebrenim lakom (Rapsodi). Na kraju, zamislite :P, prelakirala sam GR šljokičastim lakom. 

Što se mene tiče ova srebrena i bordo jednostavno se vole. :)







Kako sam počela sa tačkicama, tako ću i završiti sa njima. Jednostavno ne morate biti ekspert da bi vam noktići izgledali primamljivo, potrebno je samo malo mašte i volje..i da, lakova raznih boja.


Ovdje sam prvo nanijela ljubičasti lak (GR), a tačkice sam nanijela hemijskom olovkom, po sredini nokta, u pitanju je srebrena nijansa Rapsodi laka za nokte i to je to.

Mislim da je ovo za prvi put i više nego dovoljno. Nadam se da su vam moje manikure bile inspirativne i da ćete probati neku od njih, možda u drugim bojama!




xoxo








Nema komentara:

Objavi komentar