nedjelja, 24. veljače 2013.

Avon Color Trend lipstick: Intimate & Amethyst





Napokon su u moju skromnu kolekciju ruževa stigli i Avon Color Trend ruževi. Iz široke palete nijansi, odabrala sam dvije i to ljubičastu Intimate i Amethyst koja po meni naginje boji mesa, a na usnama je ružičasta, ali vi prosudite sami.



Ambalaža ruža je bijela i od čvrste plastike, kroz prozirni dio možete vidjeti o kojoj se nijansi radi. Ruž je čvrsto postavljen, dakle nema naginjanja, klimanja ili bojazni da će vam cijela masa ispasti ukoliko ruž odvijete do kraja. Ukoliko ste ljubitelj sjajnih, srebrenih, crnih i sličnih luksuznih ambalaža ovo nije ruž za vas. Meni su lično draže bijele i plastične, jer manja je vjerovatnoća da će vam se ambalaža nakon nošenja u neseseru i torbi u dodiru sa drugim proizvodima početi guliti, gubiti sjaj i slično, meni se to sa ovim ružem još nije desilo, čak su i slova nakon mjesec dana na istom mjestu.



Pigmentacija ruževa je izuzetno dobra, posebno nijanse Intimate koja u sebi ne sadrži shimmer, za razliku od Amethyst koja sadrži sjajne čestice, štoviše za Intimate bih mogla reći da naginje ljubičastoj mat nijansi i dovoljna je samo mala količina da bi se primijetila boja na usnama. 

Oba ruža imaju isti miris, pretpostavljam i cijela kolekcija ruževa. Mene podsjeća na miris bobičastog voća. Uglavnom slatkast je, nije preintenzivan i jako je ugodan, nakon nanošenja na usne nećete ga niti osjetiti.  

Što se tiče trajnosti, ljubičasta Intimate nijansa duže traje na usnama, vjerojatno jer je više mat i ima gušću, manje kremastu teksturu od Amethyst koja je kremastija i lakše se razmazuje po usnama iz tog razloga je i kratkotrajnija. 

Sve što sam prethodno spomenula ide u korist ovim ruževima, međutim nedostatak im je da isušuju usne, ali ne pretjerano. Ovo predstavlja problem osobama čije su usne već suhe i ljušte se, ali malo balzama prije nanošenja ruža rješava ovaj  problem. 

Evo  swatcheva: 

Prirodna svjetlost, bez blica.



On the lips:

Amethyst





Intimate






Avon Color Trend ruževe možete pronaći kod vaše najbliže Avon dame i to po povoljnoj cijeni od 3.90 KM, mislim da im je cijena u svakoj kampanji ista. 

Po mom skromnom mišljenju :D ovi ruževi su sasvim solidni s obzirom na cijenu i na kvalitetu preporučila bi ih svima jer iz vesele palete boja svatko može pronaći svoju omiljenu. 




















2 komentara:

  1. Must have itimate volim lilavkas karmin.. ovi karmini probala sam i odlicni su jedina mana e shto samo od AVON LADY moze da se nabaviti a ja vec jesam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Intimate je najljepsa nijansa i dosta je pigmentiranija u odnosu na ostale :)

      Izbriši