subota, 16. veljače 2013.

Recenzija Essence Pure skin tonirane kreme & Stay all day pudera


U zadnje vrijeme ne znam iz kojeg razloga uvijek ''trčim'' za Essence proizvodima, tako da sam ih nakupila hrpu, neki su dakako ispunili svoju funkciju, a neki nažalost podbacili, žali bože para što bi se reklo. :) I da s obzirom da se radi o mojoj prvoj recenziji nadam se da i ja neću podbaciti. :/

Poslikala sam zadnje stvari koje sam kupila i koristim ih u zadnjih mjesec dana, nažalost zaboravila sam Essence lakove za nokte ali nebitno o njima će biti govora kasnije kao i svim prikazanim stvarčicama. 


 Essence pure skin natural cover moisturizer


Za početak sam se odlučila recenzirati omiljenu toniranu kremu, koja je pored pristupačne cijene od samo 4.85 KM (cm) ispunila sva moja očekivanja. Dakako radi se o Essence pure skin natural cover moisturizer. U prodaji ćete naći pored ove i Essence my skin tinted moisturizer koja kao i prethodno spomenuta dolazi u dvije nijanse, jedna za svijetliji ten, a druga za tamniji. 

U biti radi se o slijedećoj toniranoj kremi:



Prethodnu nisam našla u prodaji jer se tek kasnije pojavila, pa sam se zato odlučila za  Essence pure skin natural cover moisturizer i zbog toga što je ova krema namijenjena za problematičnu kožu, sklonu miteserima, bubuljicama i drugim nečistoćama, te sprječava pojavu istih, međutim tu se ova krema baš i nije pokazala, jer nisam primijetila neke promjene na licu što se tiče mitesera i bubuljica. 




Da skratim, krema dolazi u plastičnoj svijetlo plavoj tubici, zapakovana je u kartonskoj plavoj kutijici, lako je sa njome rukovati i dozirati je, sadržaj joj je 50ml i uz svakodnevno korištenje traje do 3 mjeseca. U mom slučaju radi se o nijansi za svjetliji ten.

Evo i swatcheva koji su slikani bez blica i na dnevnom svjetlu.



Krema je srednje gusta, lako se nanosi prstima ili kistom za tekući puder. Prekrivanje je joj je srednje do slabo, sve zavisi koliko slojeva kreme stavite. Miris joj ne mogu tačno odrediti, uglavnom ako očekujete neki voćni, cvjetni, sladunjavi miris ili nešto slično, zaboravite, uglavnom mene podsjeća na miris šumeći tableta ali to sam samo ja, i da vremenom miris kreme se mijenja, nisam sigurna zbog čega.

Krema je baršunaste i mat teksture, i ukoliko vam je koža lica suha, prije nanošenja ove kreme pobrinite sa da prethodno nanesete neku masniju podlogu. 

Bez obzira što ne ispunjava svoju osnovnu funkciju vezano za mitesere i bubuljice, ova tonirana krema je lagane teksture ne začeplja pore, ne iritira kožu i pogodna je za toplije dane jer se ne topi na licu i u tim vremenskim uslovima duže traje. Možete je koristiti samostalno ili u kombinaciji sa omiljenim puderom.

Po meni ovo je jedna od boljih toniranih krema, barem onih nižeg cijenovnog ranga, u rasponu od 1-5 dala bih joj 4.5 jer jedini nedostatak joj je miris. Već koristim drugo pakovanje, nakon što njega potrošim planiram isprobati Essence my skin tinted moisturizer, koja se napokon našla na policama cm-a.

Essence stay all day long - lasting make up

Prije nego sam se odlučila na kupovinu ovog puder, na netu sam pročitala hrpu recenzija, što i radim svaki put prije nego kupim neki proizvod. Recenzije su bile loše, malo toga je išlo u korist ovog pudera, ali moje mišljenje je presudilo i odlučila sam mu dati šansu. 


  
Za početak malo o ambalaži, plastična je i lako je sa njome rukovati, ne klizi iz ruku, i zahvaljujći pumpici (koje ja obožavam na svim proizvodima) puder se lako dozira, i možete bez problema istisnuti željenu količinu. OCJENA: 5

Tekstura pudera je baršunasta, puder je gust, ali ne pretjerano, jer se sa lakoćom razmazuje po licu, blenda i ujednačava ten. Najlakše ga je nanositi prstima jer taj način stvarate pravi dojam o količini i gustoći pudera na licu, i lakše možete razmazati puder po licu i vratu. Prilikom nanošenja pudera pažnju treba obratiti na količinu, jer ukoliko naneste više slojeva, zbog žutog pod tona ovog pudera, lice vam može poprimiti ''nutela'' efekat posebno ako ste osoba svjetlije tena. OCJENA: 5

Što se tiče prekrivanja od 1-5 dala bi mu 4, ali u odnosu na pudere koje sam do sada probala stay all day prekriva i više nego dobro. Bez problema prekriva mitesere na nosu, pjegice, bubuljice i sve ostale nesavršenosti, ali opet kažem sve zavisi koliko slojeva pudera nanosite na lice.  OCJENA: 5

Što se tiče mirisa, po meni je odličan i to je veliki plus za ovaj puder, naime nije preintenzivan i iritirajući već jako blag i ugodan što mi se jako sviđa.

U prodaji, puder dolazi samo u 4 nijanse, što je po meni jakkkooo loše i veliki minus. Dakle nijanse su: soft beige, soft nude, soft sand i soft honey. Ako malo proguglate možete naći swatcheve sve 4 nijanse, ja ću vam prikazati samo nijansu koju ja posjedujem, a to je soft nude.







Žao mi je što su swatchevi slabi, zbog loše rezolucije ali i svjetlosti koja se urotila protiv mene :( i mog pudera ( ha-ha ) Dakle, izbor nijansi OCJENA: 2

Predviđena postojanost ovog pudera je 16 sati, nisam ga toliko dugo nosila na licu pa ne mogu reći da li je tačno, ali uglavnom ako postojan znači da na vlažnoj maramici prilikom skidanja pudera sa s lica ostane ''hrpa'' sadržaja, kao da ste ga tek nanijeli, onda je ovaj puder itekako postojan. OCJENA: 5



Što se tiče cijene, jako je povoljan, ja sam ga kupila za samo 8.55 KM u cm-u, a možete ga pronaći u dm-u po nešto malo višoj cijeni. OCJENA: 5

Uglavnom OCJENA 4.6 je super za ovakav puder i mislim da bih ga ponovo kupila.



To je to od mene za sada.


=)










Purple kiss guys
















4 komentara:

  1. slazem se sto se tice tonirane kreme, super je i koristim je ljeti umjesto pudera :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sto se tice tonirane kreme koristim niveinu dugo dugo i zadovoljna sam,a puder stay all day koristila sam prije i mogu rec da me prijatno iznenadio super prekriva i nije tezak na licu,mozda ga uzmem opet jer mi je bolji cak i od FP Bourjoris,za nepovjerovat zar ne :D

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja koristim puder stay all day soft nude i veoma sam zadovoljna,kupit cu ponovo ali 10

    OdgovoriIzbriši
  4. Puder sam probala i skroz mi je ok bio. Nije mi "zagletovao" facu i koža mi je izgledala lijepo. Toniranu kremu još nisam probala.

    OdgovoriIzbriši