utorak, 12. ožujka 2013.

DIY: Eyeshadow base




Prije jedno godinu - dvije surfajući netom :P ''pokupila'' sam video sa yt gdje neka djevojka (bjuti blogerica) nešto tamo miješa hahahha mislim pripravlja bazu za sjenila. Ne sjećam se o kojoj se blogerici radi, ali mogu reći da sam još tada smiksala sebi tzv bazu sa sjenila i dobro mi je koristila. 

Tada sam miješala univerzalnu kremu (bitno da je neka tvrđe teksture), korektor za područje oko očiju, puder i to sve u istom omjeru. DIY baza bila mi je solidna ali ne odlična da bi spriječila nakupljanje sjenila na pregibima kapka ili da bi produžila trajnost sjenila na kapcima.

Trenutno sam u fazi potrage za bazom koja će ispuniti sva moja očekivanja, a do tada odlučila sam ponovo eksperimentirati i malo, ako se da, poboljšati moju DIY bazu (hehe DIY - trebala bih je nazvati ''domaća baza'' al ok sad.

A prije toga na svoju wishlistu definitivno stavljam I love stage ili colour arts bazu.



Da ne duljim, prvo mi je naumpalo da bi kao podlogu trebala koristiti neku masniju kremu koja se teško upija i koja je tvrđe teksture, a taman je moja Pharmamed bademova krema za djecu bila pri kraju.

Dakle koristila sam sljedeće:

1. Pharmamed bademovu kremu za djecu
2. Nive univerzalna krema
3. Essence pure skin natural cover moisturizer ( recenziju mozete procitati ovdje)
4. Essence Stay all day puder
5. Amai hidratantnu bademovu kremu



U kutijicu od Pharmamedove bademove kreme (u kojoj je već bila krema količine jedne čajne kašikice) dodala sam  puder (veličine zrna graška) sve promiješala, zatim u to sam dodala toniranu kremu, a zatim Nivea kremu i na kraju, jer je smjesa bila previše čvrsta (gusta) dodala sam Amai hidratantnu kremu koja je tečnija.

Sve proizvode navedene možete zamijeniti onima koje imate, ali bitno je da imate gustu kremu koja se teško razmazuje i upija, puder po mogućnosti namijenjen masnijoj koži i neku tečniju, hidratantnu kremu koja se lako upija (može i losion za tijelo).  

Sve proizvode miješala sam čačkalicom, dozirala sam sve u veličini zrna graška osim Pharmamedove kreme, a možete umjesto ove kreme koristiti nevenovu kremu ili vazeli.

Ja sam koristila Essence toniranu kremu koja matira ten jer nisam imala puder koji je namijenjen masnijoj koži.

Svoju DIY bazu testirala sma na Essence sjenilima i to SUN CLUB EYESHADOWS: 

  • FUJI FEELING I 
  • CALIFORNIA DREAM.



 Evo swatcheva sa bazom:









 Bez baze:








Boje su zaista intenzivnije, ja sam se iznenadila, jer pojedine nijanse ovih sjenila su stvarno loše pigmentirane i puno se truse. Međutim, sa ovom bazom djeluju savršeno, ne truse se (ne pada mi sjenilo sa kista po obrazima kad ga nanosima), boje su intenzivnije i postojane.

Ova baza se lako razmazuje i ima rozkastu, skoro neprimjetnu boju na kapcima, nije previše masna (ne sjaji se pretjerano na kapcima)  i jako dobro kupi sjenila sa kista. 

Koristila sam je više puta i stvarno sam zadovoljna rezultatom, logično da ne može sad učiniti neko čudo, ali sasvim solidno drži boju sjenila postojanim do 4-5 sati (toliko sam je ja nosila na kapcima) i primijetila sam smo malo nakupljanje sjenila u pregibima.

Mogu također reći da je ova DIY baza daleko bolja od one prve koju sam pravila.


To je to, ako ste skloni eksperimentiranju, miješanju ovoga i onoga bacite se na posao i pravite svoju bazu sa sjenila ili jednostavno kupite onu za koju smatrate da vam najbolje odgovara. 


xoxo


:D






2 komentara:

  1. Izgleda da fantasticno deluje :D Ali ne bih ja menjala svoj TF Shadow Insurance. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sasvim je uredu. Naravno da ne bi mijenjala svoju omiljenu bazu za nesto ovakvo, ali opet dobro dođe znati sta možeš uraditi ako ti nestane baze za sjenila :) Ako imaš recenziju TF Shadow Insurance voljela bih pročitati! :)

      Izbriši