srijeda, 6. ožujka 2013.

Golden Rose vs Essence Colour and Go


Ovaj put donosim vam kratku usporedbu Essence Colour and Go laka za nokte (What's my name - nešto kao ljubičasta nijansa mada se na prvu tako ne čini) i Golden Rose with protein (No name - Fuchsia)  


Golden Rose 







Ambalaža i četkica: 3/5 su sasvim dobri, četkica je uža ali zbog srednje gustog laka veoma je lako i precizno rukovati sa njome i nanositi lak na nokte. Ambalaža nije nešto fensi šmensi :) kao kod pojedinih lakova  ali kao da je to toliko važno, meni bar kod lakova nije!

Pigmentiranost: 4/5 Kod pojedinih lakova, tačnije nijanse na slici pigmentiranost je odlična, međutim, susrela sam se i sa nijansama koje su slabo pigmentirane i dosta rijetke te je potrebno čak tri sloja da bi se dobio željeni sjaj i intenzitet boje. 

Trajnost: 5/5 Na kraćim noktima traje i do 5 dana dok na dužim nešto kraće. Sve u svemu ovo su jedni od dugotrajnijih lakova koje posjedujem.

Cijena: 5/5 Jako povoljna za količinu od 12ml koja traje jako jako dugo.

Dostupnost: 2/5 Eee ovdje nisam baš zadovoljna jer prije ćete na ovakve lakova naletiti u supermarketima nego u drogerijama, al deh!

Nanošenje i skidanje: 4/5 Kao što sam spomenula lak se lako nanosi, jer nije previše gust niti rijedak i relativno brzo se suši. Lako se skida sa noktiju, ne ostavlja tragove boje niti žute mrlje.

3.8 je srednja ocjene za ove lakove, i svakako bi ih ponovo kupila, mislim, hoću kupiti još koji :D



Essence Colour and Go







Ovo je prvi lak Essence - nova verzija :) koji sam kupila i u odnosu na stariju verziju jako sam razočarana. A zašto? Vidjećete ubrzo !


Ambalaža i četkica: Ovdje bih stvarno bila bitch kad bi imala zamjerku, rekla sam da mi ambalaža lakova nije bitna, i nije, ali ova je stvarno super, čep baš napravljen da fino ''sjedne'' u ruku, a četkica san snova, jedan potez i prekriva cijeli nokat, posebno mi se sviđa ovaj ovalno, zaobljen vrh četkice. Dakle, 5/5

Pigmentiranost: 5/5,  stvarno odlična, jedan potez četkicom preko nokta daje super sjajnu i intenzivnu boju. Bez obzira što bih moglo proći i sa jednim slojem ja uvijek nanosim dva.

Trajnost: 1/5 uff ovdje sam se stvarno razočarala, ma malo je reći razočarala. Izgleda da su proizvođači promjenivši izgled i četkicu malo ''dali'' u poboljšavanje trajnosti. Ma šta poboljšavanje, prijašnji lakovi su bili daleko trajniji, ovi su u odnosi na njih čista nula. Ne znam na što su mislila ali ovdje je ovaj lak podbacio, a znam da je to većini cura bitno, da lak izdrži bar 2 dana bez pucanja i guljenja :/ Moje iskustvo sa spomenutom nijansom je definitivno loše, danas nanesem lak i isti dan počinje da puca po noktima i guli se, čak ga mogu rukama odlijepiti. Sad možda je i do mene, ali stvarno ovo mi nije jasno, zbog ovog Essence lakove neću više kupovati. 

Cijena: 3/5 u odnosu na GR ovi su duplo skuplji i po mom mišljenju više plaćam za ambalažu nego za ono što je u njoj, a to je meni se čini 8ml laka očajne trajnosti :P

Dostupnost: 5/5 Mislim da nema drogerije koja ne posjeduje Essence asortiman kozmetike.

Nanošenje i skidanje: Nanošenje kao što sam prethodno navela jako lako i precizno prvenstveno zbog odlične četkice, lak se brzo suši i lako skida. 5/5


Srednja ocjena za ove lakove je 4, bez obzira što većina navedenih stvari ide u korist ovim lakovim, PRI KUPOVINI PRIJE BIH SE ODLUČILA ZA GOLDEN ROSE LAKOVE NEGO ZA ESSENCE!!!


To je to!



xoxo

















1 komentar:

  1. Nisam probala essence lakove, a GR imam nekoliko, nisu fantasticnog kvaliteta, ali su korektni. :)

    OdgovoriIzbriši