utorak, 26. ožujka 2013.

March favorites


Pozdrav narode, evo mene sa još jednim postićem o mjesečnim favoritima, znam da Martu još nije kraj ali eto ne mogu sebi pomoći, a da ne objavim slatkiše koji su me oduševili ovaj mjesec.

Neke od proizvoda sam spominjala u prijašnjim postovima, a to se prvenstveno odnosi na Avon Color Trend ruževeEssence Stay all day puder i Puzzle antibakterijsku kremu, pa bujrum ako vas interesuje klikajte i čitajte.




Izdvojila sam proizvode koje sam najčešće koristila i za koje zaista mogu reći da su dobri i preporučiti ih drugima. Od preparativne kozmetike izdvojila sam:

1. Essence my skin gel za umivanje bez sapuna. Namijenjen je skidanju šminke i hidratiziranju suhe kože. Glavni sastojci su mu krastavac i limeta, ne miriše naročito lijepo ali je itekako funkcionalan, tj ne iritira kožu, blag je i baš onakav kakav sam tražila dugo vremena. Hmm dugo vremena mi je trebalo da shvatim da je moja koža super-ekstra-turbo osjetljiva i da ne podnosi proizvode sa sapunom, već samo blage gelove, mada ja umirem za umivalicama koje se pjene. Zahvaljujući ovom gelu i Puzzle kremi moja koža lica super izgleda, napokon sam se riješila bubuljica po licu. Već sam pri kraju sa ovim proizvodom ali definitivno ću ga ponovo kupiti.



2. Swedish Spa višenamjensko ulje koje sam već spominjala u svom Oriflame haul #1, inače, sve mi se sviđa iz ove kolekcije, ali ovo ulje je, zvuči smiješno ali čudotvorno (blah!) sa njim tretiram isključivo suhe vrhove kose prije šamponiranja i za sada super izgledaju, a koristila sam ga tek par puta. Kosa mi nije neposlušna, naelektrisana i slično, stvarno sam zadovoljna.

3. Subrina recept, šampon protiv opadanja kose, piše na deklaraciji da potiče rast kose ali u to ne vjerujem ili možda treba da ga koristim pola godine da ''proradi''. Moja kosa je sklona ''linjanju'' u proljeće (koje definitivno kasni) tako da sam morala pronaći neko sredstvo da, ako ništa bar smanji opadanje, sa ovim šamponom to uspijevam, mada bi šišanje riješilo problem opadanja ali žao mi, uzgajam svoju ''grivu'' već duže vrijeme i žao mi svake dlake xD




4. Nature secrets masku za obojanu kosu kombiniram sa višenamjenskim uljem, pored lijepog i ugodnog mirisa olakšava raščešljavanje i čini kosu mekom i daleko mi je bolja od regeneratora iz iste kolekcije. 

5. Activelle antiperspirant, jedan od novijih proizvoda iz Oriflame kolekcije. Dugo vremena sam se pitala kada će ubaciti normalan dezodorans ili antiperspirant, a kad kažem normalan mislim na to da ne miriši na voće i slično, razumijeće onaj ko ne voli slatkaste mirise dezodoransa (jagoda, malina i sl.), mada je to više manje nebitno, bitno je da je funkcionalan što ovaj antiperspirant svakako jeste.



Od dekorativne kozmetike među favoritima našli su se lakovi ''smrdljivci',  zaista smrde posebno Rapsodi ali nekako to pretrpim jer su oba laka stvarno super pigmentirana i što je meni jako jako bitno, brzo se suše. Trajnost im je zadovoljavajuća, posebno ako koristite bazni lak i top coat pri nanošenju Rapsodi lakova i GR o kojem sam već pisala ovdje.

I sad ovo Lipio labelo, koje bi možda trebalo ići u proizvod koji su razočarali, jer imala sam dugo vremena labelo iste marke ali od meda i mlijeka koje je bilo predobro i sad se ja pitam koji mi je bio vrag pa sam uzela smrdljivi propolis (opet ja smrdljivi, pa kad jeste), opet nije ono toliko loše, štiti usne i ne ostavlja bijele tragove na usnama koje mrzim, al nekako mi se čini da gramaža i ne odgovara napisanoj i ambalaža se već počela guliti što stvarno nije bio slučaj sa onim od meda i mlijeka, ali eto kažem može poslužiti ali definitivno ga neću opet kupiti (nije ni neka cijena 2.5 KM u cm-u).

Baš me ovo labelo razljutilo pa sam se bespotrebno raspisala. U svom new in postu spominjala sam vam Studio Artist primer i Giordani Gold smeđu maskaru, a pri tom obećala još i recenziju (BIĆE BIĆE). Što se tiče primera sasvim je uredu, bila sam malo skeptična prvih dana korištenja, ali kasnije se ispostavilo da on svakako djeluje, puder je postojaniji na licu i bolje prekriva što je meni više nego dovoljno, Detaljniju recenziju primera ću napraviti kad nabavim i neke od ovih ljepotana!  (Pogled dolje)


Naime, radi se o kremastim rumenilima (jupiiii) koji su novost od 6 kataloga (BiH) i ne mogu dočekati da ih isprobam, ovdje sam prikazala dvije nijanse mislim da je ova gore Soft Peach, zatim druga Pink Glow i treća nijansa koje nema na slikama :( je Sheer Berry.

Umalo zaboravih GG maskaru koja je stvarno vrijedan svake marke date za nju, ima plastičnu četkicu koja lijepo razdvaja trepavice i sa kojom lako možete obuhvatiti i  najsitnije trepavice u uglovima kapka. Bez obzira što je smeđa lijepo ističe oči, isto kao i crna :)

O mom omiljenom puderu Essence stay all day sam već pisala ovdje. Što se tiče Avon Color trend ruževa njih sam recenzirala ovdje, a kako sam ostala  oduševljena sa ovim ruževima naručila sam sebi još dvije nijanse koje jedva čekam probati!

Među martovskim favoritima našle su se i Essence kohl (kajal) olovke, smeđa Teddy i Taupe me sa kojima sam prezadovoljna, često ih nosim kao podlogu za sjenila, samostalno (ono brzinski mrlj-mrlj po kapcima) ili kao olovku za kapke (u vidu tuša). Jako su mekane, masne i bez problema se razmazuju prstima ili kistom.

I na kraju ali ne manje bitna Essence get big lashes maskara koja mi je već pri kraju i sa kojom sam na početku muku mučila jer stvarno ima ogromnu četkicu, ali vremenom sam se navikla i postale smo najbolje drugarice. Daje volumen trepavicama, lijepo ih razdvaja ako hoćete dramatičniji look nanesete više slojeva. Mislim da je sasvim ok za cijenu po kojoj sam je kupila (3.95 KM na sniženju u cm-u, a inače je oko 5-6 KM).




To bi bilo to o mojim omiljenim proizvodima za ovaj  mjesec koji je polako na izmaku i koji tobože donosi proljeće kojeg ja nigdje ne vidim. Mislim da su kaputi, čizme, šalovi, kišobrani trenutno najomraženija odjeća na Balkanu, uff bar meni jesu!



Hvala što čitate!   


Pozz <3










4 komentara:

  1. I ja koristim ovaj Essence gel za umivanje, kupila sam ga sasvim slučajno jer jako volim Essence papirnatu masku, i odličan je. A ja imam jako masnu kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je sasvim uredu, potrošila sam jednu tubicu i kupujem definitivno jos jednu, moja nije masna ali je osjetljiva i gel mi itekako odgovara. Nisam ni znala za tu masku, bas cu je pokusati potraziti!

      Izbriši
  2. Imam jedan Avon Colortrend ruž i super je za te novce :D ja bih ti jedino preporučila da potražiš bolji fotić jer su ti fotke prilično mutne :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko kosta dobar je :) Bas su mutne, al deh, u potrazi sma za boljim fotićem :)

      Izbriši