subota, 16. ožujka 2013.

Om nom: Story about chicken and mushrooms

Mislim da mi nikad neće nestati inspiracije za nazive ovakvih om-nom postova, ako ste se mislili o čemu se radi (mada sumnjam) donosim vam jedan mali ekstra lagan receptić, već u nazivu posta možete pogoditi o čemu se radi. Često kuham ovaj bućkuriš jer ga je lako i brzo pripremiti (što je veoma bitno kad ste student), nadam se da će vam se svidjeti.

 Osnovni sastojci:


200 grama pilećih prsa


250 grama šampinjona

Crveni luk (1 kom, srednje veličine)



Mrkve (koliko vam srce želi)

Začini:

Sol
Biber
Mješavina začina
Mljevena ljuta paprika
Bosiljak


Postupak kuhanja 

Korak 1.


Na zagrijanom ulju prvo prodinstati posoljeni luk, a zatim dodati mrkvu (napisala ja koliko želite ali bolje biti umjeren, jer previše mrkve može jelo učiniti slatkastim). I da, mrkvu režete kako želite, zanemarite moje divovske komade, mada ja volim vidjeti velike komade povrća u jelu.


Korak 2.


Na izdinstani luk i mrkvu dodate pileća prsa i to sve pržite na umjerenoj temperaturi, sve dok piletina ne pobijeli!

Korak 3.



Očistite i operete šampinjone, izrežete ih, a zatim dodate prethodnoj smjesi, sve promiješate i pržite na umjerenoj temperaturi.

Korak 4.



Zatim dodate sve prethodno navedene začine (biber, mješavinu začina, bosiljak i ljutu papriku), osim soli koju ste koristili kada ste dinstali luk. Bosiljak i mljevenu ljutu papriku stavljate po želji, možete ali i ne morate ukoliko niste ljubitelj ljute hrane ili bosiljka, ja sam bila u iskušenju da dodam i origano, luuuda sam za tim travuljinama i raznoraznim začinima.

Kad dodate začine, promiješate i dinstate dok svi sastojci ne budu gotovi (kako ćete znati? Probate!)



Korak 5:


U posebnu posudicu pripremite ovu čorbicu (ne morate je zasebno kuhati) već je umutite hladnom ili vrućom vodom i dodate u prethodno pripremljenu smjesu (gljiva i pilećih prsa). Kad dodate čorbu, promiješate i jednostavno pustite da kuha onoliko koliko piše na vrećici, mislim da je oko 7 minuta, ali nisam sigurna. Također, možete koristiti i juhe/supe od gljiva, ali ova čorba je bolja jer sadrži puno komada gljiva i razno raznog povrća.

I to se sve kuha, kuha, kuha!



i kuha ...




...dok se ne skuha, a to ćete znati kad probate. Osjetite li da vam treba još začina  jednostavno dodate jošš. Također možete dodati i bijelog luka (ili ti češnjaka), ako imate vampira u kući, okolo kuće pomoći će sigurno da ih otjerate, osim ako ih volite (vampire) onda luk izbjegavate :P hahahha blll

Uz ovo jelo možete pripremiti kao prilog: pomfrit, kuhani krompir, pire, bilo koju tjesteninu, rižu, ja sam skuhala bulgur. Ne znam kad sam ga zadnji put jela, valjda opsjednuta turskim sapunicama i svime što je tursko potrčala sam za njim. Kad sam otvorila ladicu mislim se: Ooo pa bulgur, mogla bih to, dosta mi je riže! Mada se isto priprema kao riža. 

Evo kako sam ja to zbrčkala na tanjur:








Ne zamjerite na prezentaciji, bila sam previše gladna pa sam žurila, i da ovo je jako mala porcija (prezentacijska) nećemo se zavaravati ja mogu pojesti duplo veću i pojela sam je!


To je to, nadam se da vam se sviđa moj receptić! Obećavam, biće ih još, ipak ovo nije samo bjuti blog!



xoxo



Broj komentara: 5:

  1. Joj, bila sam gladna prije nego sam ti procitala clanak i ugledala slike a sada sam divlja zvijer! hehe :))
    Odoh odmah nesto napraviti za papati a super je blog, samo nastavi! Jedva cekam nove postove a samo me uputi kako da te pratim. Lajkala sam te naa Fb a ne vidim da si dodala Google Friend Connect. Ako ga budes dodavala, pratim te obavezno :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, stvarno mi puno znači pročitati ovako nešto jer sma tek na početku i ovakvi komentari su mi dodatna motivacija :))) Dodacu GFC! Pozz

      Izbriši
    2. Nema na cemu, znam da su poceci nesigurni ali ide to polako ali sigurno.
      Samo naprijed draga :) <3

      Izbriši
  2. Njam.njam...sad sam gladna,a 11 uvece je :(
    Obozavam pecurne pa jos pirinac i peletina.nista lepse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh strpi se do jutra, mada ovo nije toliko kalorično, ustanes ranije ujutro napravis nekoliko trbušnjaka, protrčiš kroz kuću i sve se istopi :)))

      Izbriši