četvrtak, 14. ožujka 2013.

Oriflame Haul #1


Jučer mi je stigao paket Oriflame kozmetike (jej), već dvije godine sam njihov konsultant, međutim, to članstvo je bilo više zbog mene i onih 30% popusta koje dobijem, a ako uz to neko nešto naruči, super za mene.

Uglavnom, stigle su mi neke stvari koje sam kupila, a neke sam dobila na poklon.

Dekorativa:






1. OB Smoky Coll.Eye Shadow Trio - Smoky Green




Ova paletica mi super izgleda, a kakva je ustvari, vidjećemo. :)

2. Lip Impact Crayon ili ruž za usne u olovci, nijansa je Electric red; kad sam gledala u katalogu ovaj ruž kontala sam da je na izvlačenje, ali ne! (AAAAAAAAAAAAAA KILL KILL KILL) izgleda da se šilji, ubila sam se okrećući ovaj dolje dio što je tamno plave boje ali bezuspješno, tačno sam se osjećala retardirano. Napisaću recenziju, ambalaža je jedini nedostatak, što se tiče samog ruž odličan je.



3. Oriflame Beauty Nail Food; Regenerator za nokte koji revitalizira i obnavlja slabe nokte. Sadrži hranjiva ulja bobičastih plodova, tako i mirišiški heheh i brzo se upija. Koristila sam ga samo jednom, a da li zaista revitalizira vidjećemo :D 

Ovaj regenerator sam sa ne strpljenjem čekala jer su mi nokti u užasnom stanju. Kada sam izgubila nadu da ću pronaći Evelin 8in1 lak za nokte naručila sam ovaj tretman iz Oriflamea pa šta bude.

4. Ovdje se radi o običnom baznom laku tj. Oriflame Beauty Crystal Base i Top Coat; kao što rekoh 2 u 1 kristalna podloga i završni premaz za sjaj noktiju.


Preparativa:




Ovaj setić dobila sam na poklon, zaista nešto predivno, ko je koristio, ako ništa bar kremu za ruke zna o čemu pričam. Evo idemo redom:

1. Swedish Spa Exfoliating Body Scrub; evo šta kažu u Oriflame-u za ovaj piling: 

''Piling za tijelo aromatičnog mirisa. Sol i bademove ljuskice otklanjaju odumrle ćelije kože, ulje đumbira tonizira kožu, ulje slatkog badema umiruje te vitamin E štiti kožu. Hydracare+ kompleks hidratizira i omekšava kožu.''

Slažem se sa ovim, stvarno odličan piling, ne isušije i ne iritira kožu ostavlja je hidratiziranom i pomalo masnom. Miriši na đumbir, sad ko ne voli miris đumbira, ja bih rekla ne zna šta propušta.

2. Swedish Spa Beauty Wonder Oil ili Swedish Spa višenamjensko omekšavajuće i hranjivo ulje: 

''Višenamjensko omekšavajuće i hranjivo ulje sadrži Hydracare+ kompleks, ulje đumbira, hranjivo ulje kokosa, viramin E i ulje slatkog badema. Nanesite na vlažnu kožu nakon tuširanja, koristite kao uljnu kupku ili tretman za vrhove kose prije nanošenja šampona.'' 
Ovo će mi definitivno dobro doći za suhe vrhove kose.

3. Swedish Spa noćna krema za obnavljanje kože ruku; ova krema u biti sadrži sve sastojke kao i više namjensko ulji i piling, miris joj je isti, nije previše gusta lako se razmazuje i brzo upija, to je sve što bih mogla reći o njoj jer je koristim tek od jučer. 

Definitivno ću napraviti detaljnu recenziju ovog seta, zaista nešto posebno što bi  trebalo probati (ne reklamiram hehhhehe), pa ko voli nek' izvoli.



1. Feminelle Refreshing Intimate Wash odnosno Feminelle osvježavajuće sredstvo za intimnu higijenu, u katalogu možete pročitati da se radi o sljedećem proizvodu:

''Nježno mirisni i osvježavajući ružičasti hibiskus u kombinaciji s hidratantnom mliječnom kiselinom za zdravlje intimnog područja. Njeguje uz miris bez alergena.''

2. Activelle Sensitive roll-on antiperspirant za 24-satnu zaštitu.



I za kraj malo voća za njegu kose :P



Nature Secrets regenerator i maska za njegu obojene kose, sadrži ulje suncokreta i borovnice zbog kojih ovi preparati predivno, ugodno, slasno (ha-ha)  miriše :)

Već sam koristila regenerator, pored lijepog mirisa olakšava raščešljavanje kose, ali da njeguje i produžava trajnost obojene kose ne bi rekla.


To je sve od mene!


Da li ste koristili neki od ovih proizvoda, da li su Vam se svidjeli? 

Preferirate li kupovinu preko kataloga ili vam to baš nije pouzdano, misleći prvenstveno na kvalitet proizvoda, gramažu i slično? 

Šta ste zadnje kupili od Oriflame kozmetike?


xoxo





Broj komentara: 6:

  1. Nisam pretarani ljubitelj kupovine preko katalo zato sto mi se već par puta desilo da omašim nijansu. Ali me i dalje sve to šarenilo često ponese pa kupim sebi sitnicu, dve, deset ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe i meni je tako, jednostavno ne mogu odoljeti, a dešavalo se i meni da promašim nijansu, posebno kod puder, a sad prije nego kupim puder, naručim sebi tester provjerim kakav je puder i stvar riješena! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A ja nisam kupila ništa od Oriflame-a sto godina!!! Skoro pa doslovno.
    Ali sam jako uživala u tvom shoppingu.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajh ma biće prilike da nešto kupis, kad se dohvatiš kataloga sigurno će ti se nešto svidjeti, nije da nemaju dobrih stvari :)

      Pozzz :)

      Izbriši
  4. Ja se zovem Selma i zelim nesto priznati. Bila sam ovisnik o kataloskom shoppingu i nadam se da jos dugo necu pasti u relaps :) I stvarno, grozno sam se navukla na Avon, ne Oriflame (iako sam davno znala nekada nesto i od njih uzeti). I kupovala sam, kupovala, kupovala, ma grozota. Prekinula sam sve veze sa Avonom jer me iskreno strah da se ne vratim u to stanje. Imam "ovisnicki" karakter i moram paziti na te stvari. Ipak, priznati cu da sam i smeknula ovaj set sto se dobije na poklon (hvala sto si ga tako lijepo predstavila). Super mi djeluje, volim djumbir a i ostale stvarcice mi djeluju jako primamljivo. Super je kupovina, drago mi je da uzivas u njoj :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha nisi valjda, al zna se desiti sta ces :) Super je set, ako imas od koga naručiti probaj, ako nista bar piling :) super je!

      Izbriši