petak, 1. ožujka 2013.

Product of the month: Puzzle effect!





Good job ribbon za mjesec (Feb) nedvojbeno pripada mojom maloj omiljeno kremici :) protiv akni i bubuljica Puzzle. Nisam sigurna kakva su iskustva drugih ljudi sa ovim preparatom, ali moja su neočekivano odlična. Kažem neočekivano, jer ovo nije prvi Puzzle proizvod koji koristim, prije par mjeseci koristila sam gel za umivanje iste marke ali nije dao očekivane rezultate, za razliku od ove kremice. Za početak (za one koji nisu upoznati sa ovim proizvodima), radi se o sljedećoj liniji proizvoda, citiram: 

PUZZLE je serija proizvoda koja uključuje kompletan tretman i njegu za problematičnu kožu. Uključuje šest antibakterijskih medicinskih proizvoda i to:  

1) Antibakterijski gel za umivanje
2) Antibakterijski sapun
3) Antibakterijski tečni sapun
4) Hidratantnu antibakterijsku kremu
5) Losion
6) Puder u prahu
7) Korektor u stiku

Proizvodi su namijenjeni liječenju akni i različitih iritacija kože tijela i lica



Svi navedeni proizvodi su od nedavno dostupni u Cm-u po pristupačnim cijenama. 

O Puzzle hidratantanoj kremi, još u srednjoj školi pričala mi je kolegica koja je muku mučila sa stvarno velikim i bolnim aknama. Mislim da ju je ona u to vrijeme kupovala u apoteci i da nisu bile dostupne u drogerijama. 




Zadnjih par mjeseci lice su mi ''okupirale'' grozna gamad (čitaj bubuljice) i to u početku samo na desnoj strani lica, a kasnije su se polako ali sigurno pojavile i na lijevoj. Nije to ništa strašno, ali opet meni to zaista smeta i pokušavam ih se riješiti na bilo koji način.  Kožu lica zaista održavam i pravi sam čistunac što se toga tiče. Do sada sam koristila razne kreme, gelove za umivanje i sl, rijetko koji da je zaista pomogao i da su se mogli vidjeti pozitivni rezultati nakon korištenja određenih proizvoda.

Kao što sam u početku napomenula, koristila sam i Puzzle gel koji kao jutarnja umivalica nije tako loš, dapače ugodnog je mirisa i djeluje osvježavajuće na kožu, ali to je sve što on pruža, tj u dva mjeseca korištenja ovog gela nisam vidjela neka poboljšanja na licu što se tiče bubuljica. S obzirom na to, pri kupovini ove kreme zaista nisam imala neka očekivanja, ali pokazalo se suprotno, ovo krema zaista djeluje, barem na mojoj suhoj, osjetljivoj koži sklonoj crvenilu (razumjeće onaj ko ima ultra-super-mega osjetljivu kožu).



Gore sam navela da pored imena ove kreme piše hidratantna, hm, ali vjerujte ona to nije, naprotiv ukoliko cijelo lice namažete sa ovom kremom osjetićete kako se koža polako zateže, tj ova krema je isušuje, pa pred postavljam da je namijenjena masnijem tipu kože. Ja je nanosim direktno na bubuljicu i na područje sklono izbijanju bubuljicama tj lijevu i desnu stranu lica do ušiju, na nos i čelo (to ono za svaki slučaj). Ovaj postupak ponavljam dva puta dnevno, ujutro i navečer prije spavanja. Krema smanjuje bubuljice (isušuje ih) ublažava crvenilo, natečenost i ubrzava zacjeljivanje bubuljice. 




Krema dolazi u pakovanju od 50ml, mislim da je to sasvim dovoljno za 2 mjeseca, nije previše gusta, lako se razmazuju i brzo upija. Koristim je oko 14-ak dana i zaista se pokazala uspješnom, imama sasvim malo bubuljica (skoro nikako) na lijevoj i desnoj strani lica do ušiju, čak su mi i manji ožljici koji su ostali od prethodnih bubuljica, dakle ovu kremu toplo preporučujem svima koji se bore sa aknama, bubuljicama i ostalim problemima kože. Planiram sebi nabaviti još koji Puzzle proizvod, prvenstveno sam ciljala na korektor u stiku i losion, nadam se da će poslužiti svrsi kao i ova kremca.


:D



























2 komentara:

  1. ja koristim sapun,a korektor i losion su savrsenstvo. Gel nisam kupila,a sto se tice kreme nju i treba naneti direktno na bubuljicu.

    OdgovoriIzbriši
  2. da li moze istec rok kremi?

    OdgovoriIzbriši