ponedjeljak, 15. travnja 2013.

Gabrini and green is ... healthy :P




Da mogu staviti naziv nijanse na ovaj lak definitivno bi se zvao green is...healthy (na turskom to bi od prilike zvučalo ovako yeşil sağlıklı btw ja nisam normalna nikako :P), ali nažalost Gabrini lakovi kao GR i Rapsodi imaju samo te nesretne brojeve nijansi, a u ovom slučaju radi se o Gabrini 339.  Jedna jako lijepa, proljetna tamnija zelena boja koja zaista uveseli autfit i unese neki mali tračak radosti.  Kada pogledam u svoje nokte skontam, damn napokon se sunce pojavilo nestalo je snijega i vidim travu, zelenuuu travu...op ode ja negdje dalekooo.

Naime, prije neki dan skontala sam da oddavno (oddavno = 2 daana) nisam sebi kupila lakić za nokte, a falilo mi ovih malo hladnijih nijansi (plava, zelena) pa zgrabim ovaj Gabrini lak koji je po mom mišljenju u rangu essence lakova, ako nisu i dugotrajniji od njihovih, ovi malo više smrde al meni to više ne smeta. Pored ove nijanse imam ih još nekoliko i sasvim sam zadovoljna što četkicom, gustinom i meni najvažnije dosta su trajni, posebno ako nanesete base i top coat.


.



Pa nakon lakiranja, uslijedilo je glupiranje jer neee nije dovoljno samo nalakirati treba mali i tačkati, šarati ovo ono, za to sam koristila; 

Gabrini Summer edition žuti lak za nokte, spomenuti zeleni, Oriflame base i top coat i MS bijeli lak za vrhove noktiju, tačklicu ili ti dotong tul :P



Radi se o cvjetićima, sry slike su mutne al deh dok ne stigne novi digitalac moram sa ovim neposlušnim :)




Rekla bih da je ovaj lak definitivno (pogled dole) 



Zar se auto može okarakterisati sa svjež moderan i seksi, hajd' moderan al' svjež ... ma ne bitno!


Eto to je to idem sad da klasificiram aktivu banaka sa aspekta rizika :P! 


Kako vam se sviđa ova nijansa, imate li koji Gabrini lak?

Sivko se sunča i kulira :)





3 komentara:

  1. Heeej! Nominovala sam te za nagradicu! Vise na http://pudrijera.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada-ii-i-iii.html

    OdgovoriIzbriši