petak, 26. travnja 2013.

Something blue and something new!

Zdravo radni narode, šta ima novo kod Vas???

Ev' i mene sa novim postom u kojem predstavljam ovo slatko malo duo sjenilo za kapke iz Oriflameove Very me kolekcije. Znam da ubijam sa ovim Oriflameom ali još koji postić i prestajem. Jednostavno, želim da vas informišem na šta da obratite pažnju kad kupujete preko kataloga. Znači, ja sam Vaš pokusni kunić naručujem ono što meni treba i rado prenosim svoja iskustva vezana za kataloški šoping :) jer znam koliko meni znači pročitati neku objektivnu, dobru recenziju prije nego se upustim u kupovinu nekog proizvoda.

Za početak ukoliko želite vidjeti koje to sve nijanse duo sjenila Oriflame ima u ponudi klik klik na njihovu stranicu i provjerite (naravno ako Vas zanima). 



Duo sjenila možete naći u 10 različitih nijansi, a ja Vam predstvaljam Blue edge nijansu. Radi se o tamno plavoj nijasni i crnoj koja sadrži sasvim malo sjajnih čestice iliti shimmera koji se onako malkice vidi kad otvorite paleticu, a na kapcima se skoro i ne primjeti. 


Sama ambalaža je od čvrste prozirne plastike, pri otvaranja moraćete uložiti malo napora (čuvajte noktiće), a kada se zatvara onako malo škljocne što je meni super jiiiejj. Sam dizajn ambalaže je stvarno divan i malo curicast (hmm baš mi idu ovi opisi), hoću da kažem nije nešto glamurozno, kontate o čemu pričam.


Tekstura sjenila je baršunasta, kao što rekoh crna ima malo šimera u sebi koji se slabo primjeti na kapcima, a dok je plava skoro pa mat. Jako su dobro pigmentirana što se na ovom nazovi swatchu i ne bi reklo, ali i sa bazom i bez boja sjenila je itekako intenzivna i dosta postojana.


Oba sjenila se lako nanose kistom, ne truse se i lako se blendaju (posebno ako imate essence smokey eyes brush) sa njom je blendanje sjenila čas posla, stvarno je super!



Količina sjenila od 1.9 grama košta od prilike 5.90 KM, zna biti i 4.50 KM, kada nije na sniženju (a to je rijetko kada) onda ovo sjenilo košta negdje oko 8.90 što je po meni ne realna cijena. I da, za kraj, sjenilo se jako sporo troši tako da će Vam ova količina malo duže trajati.
  
Vjerovatno bih trebala navesti neku negativnu karakteristiku, ali ne mogu jer zaista do sada nisam primjetila ništa loše na ovom duo sjenilu.

iii evo dio posta koji se odnosi na  something new ...

Enigma, čudo od parfema!

Samo me sniženje navuklo na kupovinu ove kreme, nije loša, brzo se upija mirišiški na neke biljke ali hidratacija nikakva, nikakva ama baš nikakva!


Ajj dobila sam i mali testerić novog Canary diamond ruža za usne, još nisam skontala kako se zove nijansa tačno, ali mogu vam reći da će me ovaj tester natjerati da naručim full size ruž jer stvarno je divan!

Namackan na usne izgleda odprilike ovako!
iii trojac za kraj, ne znam zašto sam uopšte kupila ovaj ljubičati glitter valjda za nokte, nemam pojma  svejedno mi se sviđa i neka ga naće valjda svoju namjenu za nešto. Gabrini sam već spominjala i ova drvena alatka za tačkanje hahha alatka :P




Eto to je to od mene, hvala svima što čitata moje postove činite me jako, jako, jako sretnom!






xoxo



Broj komentara: 9:

  1. Ti voliš Oriflame :) ja imam, hmmm, jednu stvar od njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da volim, ne baš sve al' imaju dobrih stvari :)

      Izbriši
  2. Ja baš rijetko kupujem kataloški jer volim sve ponjuškati, isprobati, vidjeti uživo. Ali sam prije često kupovala. No slažem se da je super prvo vidjeti rcenziju nekog proizvoda pa ga tek onda naručiti. Ovo plavo sjenilo mi se čini divnim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se fkt je bolje prvo vidjeti nešto ili bar pročitati objektivnu recenziju o tome, mada i kad kupuješ kataloški možeš naručiti tester skoro za sve proizvode, a glupo mi to što se testeri plaćaju zar se ne bi trebali djeliti besplatno :? :P Ok je sjenilo :)

      Izbriši
  3. Ruz mi lijepo izgleda a cula sam da ta Amazonia krema nije cemu po pitanju hidratacije.
    Ne sjecam se kada sam zadnji put narucila iz Oriflame-a ali mi se kupuje njihovo siljalo jer je odlicno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam svoju potrošila i baš skroz slabo hidratizira :( Ozbiljno šiljalo, onda bih i ja trebala naručiti jer moje je skroz loše. Ne znam zašto ljudi tako slabo kupuju Oriflame kozmetiku, za čudo al' imaju oni dobrih stvari :)

      Izbriši