ponedjeljak, 1. travnja 2013.

Spring 2013 Wishlist


Evo i moje liste želja za proljeće 2013, ja kažem proljeće ali zna se da to ne važi, već nabavim kad nabavim, kupim kad dobijem na lotu itd, hm ili mi bogati rođak ostavi milijunsko nasljedstvo (ha-ha)

Znam da su mi slike grozne i mutne prioritet mi je prije svega kupiti dobar fotić ili nagovoriti nekoga da mi kupi (već tražim žrtvu). Dakako, ne ovaj sa slike mada bih taj bio san snova, ali neka, vjerujem (samo ti sanjaj) da će i ovaj jednog dana doći u moje ruke :)








Sleek MakeUp Ultra Matte i-Divine Palette V2 Darks 



Kad sam prvi put vidjela ovu paleticu totalno sam poludila za njom, sviđa mi se jer sadrži mat nijanse nosive svaki dan. Po blogovima čitam da su jako dobro pigmentirana i da ima je trajnost odlična.




U Dm-u škicnula sam ecotools kistove koji su stvarno skupi i ne pada i na pamet da dajem tolike novce za jedan dva kista kad za njih mogu kupiti setić od 9 malih slatkih kopija. Znam većina će reći da je taj jedan original kvalitetniji od svih ovih devet kineskih, al' šta sad, svi kupujemo ono što nam se sviđa i što nam je pristupačnije.


Zatim puno, puno mat lakova za nokte...





A što se tiče nakita, stvarno mi se sviđaju velike ogrlice ali ne one načičkane svim i svačim već baš ove sa slike i to ''srebrene'' (ja uvijek mimo svijeta, svi furaju zlatne).

I puno dodataka sa brkovima, pronašla sam naušnice sad je na redu lančić i prstenje!





I za kraj, ne original već kopije (koje su sve prisutne) Rejbanki :) ne tipične crne već one sa raznim uzorcima i bojama!




Eto to je to, što se tiče materijalnog, koje mi jako malo znači, bitnije mi je od bilo čega na svijetu zadržati svoju čovječnost i zdravlje!


Pozz svima!




Hvala što čitate i komentirate!



















Broj komentara: 10:

  1. I ja bih sine.. Osobito fotić! I paletu. I lakove. Ajd za brkovima i nisam tako luda. A da, ajde, budeš radila jednog dana, pa ćeš moći i koji original priuštiti. I ja sam kao i ti, kopije su sasvim dobre :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ko ne bi, fino je sanjati! ;) Ma ne patim ja toliko za orginalima, sva sreca danas ima kopija skoro svega :))

      Izbriši
  2. I ja bih novi fotić i Sleek paletu :D za ogrlicama nisam toliko luda jer sam alergična na bižuteriju :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleek je moja tiha patnja odavno, nadam se da cu je uspjeti nabaviti i ti istoo :)) Zao mi je sto si alergicna na bizuteriju! :)

      Izbriši
  3. Polako, sve ce doci na svoje mjesto i koliko god dosadno zvucalo, strpljenje je izvrsna vrlina. I da znas, fotic nije uvijek uslov za dobre slike. Znala sam napraviti bolje slike sa svojim mobitelom (Sony Ericsson Xperia Arc) nego cure sa foticima. Moze se dobiti odlican rezultat sa pristojim foticem, vjeruj mi. Mogla sam nedavno uzeti sebi odlican DSLR fotic, imala sam novac u rukama ali mi je taaaaako odbojno vucarati grozotu sa sobom. Volim biti mobilna, stalno sam u pokretu i torba mi je prepuna stvari jos mi samo jos to treba. I ne mogu se oteti dojmu da ima cura koje nose DSLR fotice da bi pozirale, prepoznati ces ih po prosjecnim slikama a npr. taj njihov aparat moze napraviti vrhunske, znaci kupile su ih radi foliranja a ne znaju ih ni koristiti. Uostalom, blog nije razlog da se velik novac trosi na fotic. To su neka moja opazanja, ne znam kako ti gledas na to.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vjeruj mi da stvarno imam strpljenja znam da ne mogu dobiti nesto preko noci i da treba uloziti dosta truda i rada. Ovo za fotic je tootalna istina i slazem se sa tim, a stvarno mozes napraviti dobre slike cak i sa mobitelom. Ma nađem ja sebi neki prosječan za početak, DSLR i nije za mene! pozz

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. ovaj je dosta skup :P i kompliciran je, ja bih nesto jednostavnije ipak nisam profi fotograf :)))

      Izbriši
  6. Ako kupiše te kistove sa Ebay baš bi me zanimala recenzija kvaliteta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisacu! Citala sam vec na jednom blogu, djevojka kaze da su ok, koliko para toliko muzike, al budemo vidjeli :))

      Izbriši