četvrtak, 11. travnja 2013.

Swedish Spa Exfoliating Body Scrub


Evo mene napokon sa novim postom, od silnih knjiga i obaveza nisam uspjela naći vremena za svoj blogić kojeg sam morala malkice zapostaviti da bih se bacila na učenje :)

Iii sunce nam se vratilo ijoijoioooo :)))) 

Ode ja sa teme, danas sam odlučila napisati kreću recenziju mog omiljenog pilinga kojega sam spominjala ovdje. Prije predstavljanja samog proizvoda htjela bih naglasiti važnost redovnog pilinga kako lica, usana, ruku tako i cijelog tijela.




Ubrzavanjem prirodnog procesa uklanjanja izumrlih ćelija s površine kože možete znatno popraviti njen izgled. Do 30. godine života ovaj proces se usporava, kad je potrebno čak 28 dana za potpunu regenraciju kože. Za to vrijeme ćelije kože će se isušiti i izgubiti elastičnost - osim ako ne pokrenete obnavljanje pomoću eksfolijacije. Eksperti preporučuju primjenu nježnog piling sredstva jednom do dva puta sedmično.
(Ljepota i Zdravlje)

Smatram da piling cijelog tijela treba uraditi minimalno jednom sedmično i to sredstvom za eksfolijaciju koje odgovara vašem tipu kože. Danas su na tržišu prisutni razni proizvodi, od onih sa sitnim granulicama koje su jako nježne i namjenjene su isključivo nježnijoj koži, područjima dekoltea, lica, vrata. 

Piling preparati koji sadrže granulice srednje veličine koriste se na bedrima, butinama, donjem dijelu leđa, nadlakticama, podlakticama, a grube, velike granule za koljena, laktove, pete i sva ona mjesta na kojima vam je koža grublja i tvrđa. 

Piling je naročito koristan protiv uraslih dlačica nakon epilacije, s time da ga je idealno provesti grubljom frotirnom rukavicom za kupanje ili prirodnom morskom spužvom.

Piling je također dobar za poboljšanje cirkulacije i uspješan je u borbi protiv celulita!
 


Pri kupovini pilinga za tijelo obratite pažnju na tip kože koji imate te svakako na prethodno spomenute veličine granulica u proizvodu. Nije loše malo eksperimentirati i napraviti piling kod kuće koristeći sastojke za koje smatrate da bi bili dobri za vašu kožu. Evo na primjer piling od sode bikarbone koja u kombinaciji sa vodom super dezinfikuje i čisti lice, također sam na nekom blogu pročitala zanimljiv recept za piling kafom. Kombinacije su različite bitno je samo pustiti maštu za volju, malo istraživati i možda budete takve sreće i pripravite u svojoj kuhinju savršen piling za tijelo :)


I evo nekoliko riječi o SS pilingu za tijelo!





sodium chloride, paraffinum liquidum, hydrogenated polyisobutene, peg-40 hydrogenated castor oil, prunus amygdalus dulcis oil, sodium stearoyl glutamate, ethylene/propylene/styrene copolymer, cera alba, aqua, phenoxyethanol, prunus amygdalus dulcis shell powder, parfum, butylene/ethylene/styrene copolymer, tocopheryl acetate, helianthus annuus seed oil, zingiber officinale root extract, limonene, methylparaben, propylparaben, ethylparaben, ricinus communis seed oil, bht, furcellaria lumbricalis extract, tocopherol, ci 77492

Za početak, kada budete (ako budete prelistavali Oriflame katalog) i ukaža vam se ovaj ljepotan, na sličici hrpa proizvoda, sve curi van koliko ga je, ne dajte se zavarati, količina je 150 ml i sve se bojim da toliko ovog proizvoda ne dođe u ambalaži.







U plastičnoj prozirnoj ambalaži od 150 ml (tako piše) nalazi se blagi piling žute boje (al nije baš žut već nekako tamno žut, ma baš ovakav kakav je na slici). Piling sadrži sol i granule srednje veličine koje su jako nježne i odlično uklanjaju odumrle stanice kože. 

Sam proizvod sadrži još i ulje slatkog badema, ulje đumbira, ljuspice badema koje su smeđkaste boje i vidljive su u samoj smjesi. Hydracare kompleks hidratizira kožu, što ćete vidjeti po masnom tragu koji ostaje na koži, te poslije pilinga sa ovim proizvodom nećete imati potrebu mazati tijelo losionom, kremom i sl. 

Koža nakon korištenja ovog pilinga je jako mekana i elastična, piling ne izaziva iritacije i crvenilo kože i jako je nježan prema koži, meni odgovara jer imama jako  osjetljivu kožu sklonu crvenilu i isušivanju.





Miris proizvoda je jako ugodan, aromatičan, đumbirast ja bih prije rekla :P (ha-ha) Da, miriši na đumbir i baš je super, meni se sviđa i to mu je jedna od prednosti!

Ono što mi se ne sviđa kod ovog proizvoda je ambalaža, jer je jako teško rukama vaditi i dozirati ovaj proizvod, praktičnije bi bilo da je u nekoj tubici, i imam zamjerku na količinu proizvoda, jer nekako premalo proizvoda dođe za 150ml.

Cijena ovog proizvoda se kreće od 8.90 KM na sniženju pa do 14.90 KM, 19.90 KM sve zavisi od kataloga do kataloga.



To je sve od mene!

Kako vam se čini ovaj piling i koji je vaš omiljeni piling? Koliko vam je bitna njega kože tijela ???


xoxo


Hvala što čitate i komentirate!




4 komentara:

  1. Oriflame me definitivno vraća u djetinjstvo jer sam kao tinejđerica naručivala njihove proizvode. Ovaj piling mi se jako sviđa, no ja preferiram home made mućkanje s palentom i uljima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja sam svoju prvu kozmetiku naručivala upravo iz Oriflame-a :) Čula sam za to sa palentom i uljima, mozes dodati palentu u svoj omiljeni gel za tusiranje i dobije odličan piling :))

      Izbriši
  2. Nisam probala, ali vidjela sam u katalogu :) No čudno mi je to da izgleda kao da ima manje od 150 ml :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlican je stvarno! Da dođe ga malo vise od pola pakovanja, ma skoro pola pa mi cudno rekla sam cim potrosim da cu mjeriti koliko bas mozes stati proizvoda u ambalazu :)))

      Izbriši