utorak, 16. travnja 2013.

Liebster Award #1







Veliko hvala, thank you, merci, danke :) dragoj Pudrijerica na liebster nagradi koja je moja prva nagrada u bilo kojem smislu riječi (mislim od kada se bavim bloganjem). Zaista si me prijatno iznenadila i nemam riječi kojima bih opisala sreću koju osjećam, ev od prilike ovako osmijeh od uha do vrata :PPP



Eto pa da i ja ispunim svoj zadatak, pravila su: 

Liebster nagrada daje se blogerima koji imaju manje od 200 sljedbenika.

Pravila su:
1.Svaki bloger trebao bi napisati 11 random činjenica o sebi 
2. Svaki bloger trebao bi odgovoriti na pitanja koja mu je postavila osoba koja ga je   nominirala,
3. Odaberi 11 blogera koje nominuješ i označi ih,
4. Idi na njihov blog i obavijesti ih,
5. Ne označavaj istu osobu koja je i tebe označila.


Ev' 11 činjenica o meni i odgovora na pitanje koje je postvaila Pudrijerica:

1. Gde želiš da putuješ?
Trenutno sam opsjednuta Češkom i ne bih se ljutila kada bi me netko slučajno tamo lansirao hehe :)

2. Šta si u horoskopu?
Rak

3. Šta najviše gledaš na TV-u?
Am šta drugo nego turske i meksičke sapunice :) A kad trebam učiti onda mi je dobra emisija o poljoprivredi, heklanju itd :)

4. Da li si jutarnja osoba tj. da li si vesela od samog jutra?
Kako kada, nekada sam toliko hepi ujutro da budim sve redom ali većinom sam mrzovoljna jer ujutro uvijek negdje žurim i nemam vremena koliko mi je potrebno za šminkanje, oblačenje, ujuto mi je sve nekako na vrat na nos :) he-he

5. Koliko jezika govoriš?
Tri!

6. Zašto si odlučila da bloguješ?
Jer nemam više srca daviti svog momka pričom o puderima, šamponima, ruževima, kistovima, paleticama (za koje on kaže: Šta će ti vodene bojice? ahhaha) i nemam baš prijateljica koje su pretjerano opsjednute kozmetikom kao ja, više manje to je bio razlog!



7. Koji je tvoj omiljeni parfem?

Kylie Minogue, Couture!



8. Koja ti je omiljena mazalica za usne?

Oriflame sjajilo za usne miris lubenice, nja njam predivno je :)



9. Koja je prva stvar koju si kupila/dobila, a tiče se dekorativne kozmetike?

Za 14 rođendan dobila sam veću plastičnu kutiju u kojoj je bila hrpa stvari koje ja nisam znala ni koristiti (dvije paletice sjenila za kapke kojima je btw istekao rok jer ih nisam koristila, 4 ruža za usne, 4 sjajila, 3 laka za nokte i oni mali kistići za sjenila, ruževe i veliki za rumenilo :)


10. Koji kozmetički proizvod očajnički želiš, a znaš da ga ne možeš imati?

Ne znam stvarno, želim toliko toga da mi je teško izdvojiti baš jednu stvar, eto možda Sigma kistovi za make up, onako dobar setić :))



11. Koja ti je omiljena životinja?

Tu nema dileme: Mačka

Evo mojih 11 pitanja:

1. Šta ti je draže štikle ili patike?
2. Šta nosiš svaki dan u torbi?
3. Piješ li dnevno preporučenu količinu vode?
4.Trošiš li više novca na kozmetiku ili odjeću?
5. Razgovaraš li sa svojim kućnim ljubimcem, naravno ako ga imaš?
6. Koliko dnevno provedeš za računarom?
7. Znaš li plivati?
8. Koji ti je omiljeni gel za tuširanje?
10.Koje su ti boje oči?
11. Šta misliš o nogometu? 



I ja nominiram sljedeće divne blogove:






















Broj komentara: 16:

  1. Odgovori
    1. :) Nista, blog je divan, svakako zasluzuje nagradicu :)

      Izbriši
  2. Hvala ti na ovome :) Ja cu odgovoriti ovde posto sam vec pravila post :).

    1.Zapravo, nijedno :D. Oksfordice su mi najprakticnije, ali ako bas moram onda stikle posto u vise situacija njih biram.
    2.Makeup torbicu, mobilni i literaturu predvidjenu za taj dan.
    3. Pijem oko 1,5 l, nema sanse 2 svaki dan.
    4.Na odecu definitivno :).Toliko volim odecu i znam gde sta ima u ponudi napamet da me zovu `pokretni katalog cenovnik`
    5.Da, pricam sa mackom svojom. Zasluzuje vise paznje nego neki ljudi, u svakom slucaju :)!!
    6.Zavisi, od 15 minuta do nekada na moju nesrecu 6 sati. Ali ti ekstremi su prosto zbog obaveza.
    7.Da, trenirala sam plivanje kao mala.
    8.Nemam omiljeni, stalno menjam :).
    10. Izjasnjavam se kao da su plave (u onoj bebecoj knjizi tako pise) ali zapravo su izmedju plave i zelene.
    11. Iskreno, izvikan sport u koji se previse ulaze.

    Sad znas nesto vise i o meni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh nasmijala sam se kada procita ovo pokretni katalog cjenovnik, takva sam ja sto se tiče kozmetike znam kako se krecu cijene u dm-u i cm-u i konstantno upoređujem gdje je šta povoljnije, još sam ekonomista pa mi to dođe kao profesionalna deformacija haha :)

      Izbriši
  3. Hvala na nominaciji, posto sam tri puta bila nominovana necu ljude da udavim postom, pa cu i ja ovde odgovoriti :)

    1. Ni jedno ni drugo, baletanke! :D
    2. Uvek imam karmin, sjaj kod sebe, mobilni, slusalice i sveske :)
    3. Nekad pijem, nekad i vise nego sto treba, a nekad i manje :D
    5. Da, sa kornjacicama (imam 3 :D)
    6. Zavisi kako kad, nekad sat vremena, a nekad i mnogo vise.
    7. Da, obozavam da plivam!
    8. Trenutno je Balea od cokolade :)
    10. Smedje su.
    11. Ne mislim nista posebno, ne volim ga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na cemu blogić ti je super! Imaš kornjače ;) još tri JEJJ:))
      I meni su baletanke omiljene, a cula sam za taj balein gel moracu ga probati :))

      Izbriši
  4. Hvala na nagradici, puno mi znači :) Napravit ću sutra post koji će biti ooooogroman!! Hihi :) Smislila si super pitanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, hvala kontala sam da će nekime biti čudno za ovo pitanjce pod 5 ali mi koji imamo mačke znamo o čemu se radi :))

      Izbriši
  5. E pa jedno veliko hvala i od mene! Evo da i ja odgovorim na pitanja:
    1.Meni su mnogo draze stikle. No to ne znaci da ih vise nosim posto sam po ceo dan na nogama zbog obaveza pa ih jako cesto zaobilazim.
    2.Ju moja torba ima po nekoliko kilograma stvari unutra. Uvek nosim sa sobom novcanik, kutiju za naocare, mali neseser sa karminom, labelom i papiricima za blotovanje, super mali kisobrancic, mobilni, knjigu, olovku i neke bombonice. :) Naravno dodatni problem nastaje kada citam neku debelu knjigu :/
    3. Na zalost ne pijem, ne znam koliko pijem ali sam sigurno daleko ispod preporucene kolicine.
    4. Na kozmetiku, mada sam ranije imala period gde sam najvise para trosila na odecu. Sad imam manje vise sve sto hocu pa slabo kupujem odecu. A generalno ne volim da gomilam.
    5. NEmam ljubimca, ali da imam sigurno bih pricala sa njim. Stalno pricam sa svim kucama iz okoline. Cak sam im svima i ime dala i znam im licnosti i raspolozenja.
    6. Mnogo sati. Ako nisam na treningu ili ne jedem, sigurno sam za kompom. Ili blejim za blogom ili radim, a sve je to na kompu.
    7.Znam, ali nisam neki profesionalac :)
    8. Nemam omiljeni, samo neka lepo mirise. Trenutno sam se zaludela Lush sapunima.
    9. Fali ti deveto pitanje!!! Posto mogu da izmislim bilo koje pitanje u glavi odgovoricu sa-DA!
    10.Zelene.
    11.To mi je jedini sport koji mi je bas dosadan da ga gledam. Sedis sat vremena oni jure ko ludi i na kraju bude 0:0...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidi nisam mi primjetla da fali 9, sig se negdje zagubilo hehehe :)

      Izbriši
  6. Congrats!!!
    Nice blog!!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  7. Cestitam draga, itekako si zasluzila!
    Bas mi je drago zbog tebe <3
    Super mi je bilo citati odgovore i saznati nesto novo o tebi ali (gasp!) - i ti si Racica kao i ja! :)))
    Eto, to je ta tajna veza hehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Jesam jesam i ja sam Račica :)

      Izbriši