četvrtak, 16. svibnja 2013.

New in!

Nisam danas planirala kuckati novi post ali kako sad ne mogu spavati jer sam cijeli vražji dan prespavala zahvaljujući prokletom vremenu koje me ubija, ali doslovno ubija, teški sam meteoropata :P (hahahha) i molim boga da se vrijeme ustabili jer ode jaaa ufff.




Et' da ne zabušavam, evo što sam ustvari htjela reći:

Ovih dana nabavila sam nešto novih stvarčica i ne mogu dočekati da vam napišem recenzije pojedinih koji su me stvarno oduševili.

Prije nego što se bacim na slike, želim samo zahvaliti curkama koje me prate i komentiraju, nema vas puno ali svejedno činite me zaista sretnom i od srca vam veliko  HVALA! <3 





  • Essence my skin gel za umivanje (cm, cijena 4.85 KM ako se ne varam) ovo je već drugo pakovanje koje koristim i super je.
  • Avon color trend ruževi u nijansama flirt (narandžasta) i passion (uhh neka neon skroz jarko crvena, valjda) ali obje nijanse itekako su nosive. Inače ove ruževe sam recenzirala ovdje i dopuniću recenziju sa swatchevima novih nijansi. Za sad imam 4 komada i mislim da mi je dosta. 
  • Moram priznati da sam na netu tražila spisak kompanija koje testiraju proizvode na jadnim životinjicama i nisam mogla vjerovati da je na tom spisku i AVON, volim njihove proizvode i stvarno sam razočarana, čak razmišljam da ih prestanem skroz kupovati :(




  • Miss sporty Fabulous lash maskara, koristila sam ih u srednjoj i bile su mi odlične, sad me zanima kakva će ova biti jer primijetila sam da su im promijenili ambalažu. Kupila sam je na sniženju u cm-u za 2.85 KM, pa i ako bude za smeće ništa za to, niti su pare niti je maskara!
  • Ako ste primijetili ove 'curicaste' naušnice, kupila sam ih od nekog dide koji nosi nakit po gradu i prodaje čovjek da bi kupio sebi kruh, ono hoću da umrem od žalosti kad vidim stariju osobu u tom stanju. Uglavnom mislim da mu ih neko pravi od fimo mase i stvarno lijepo izgledaju ali nisu moj đir, pa ako se nekome sviđaju nek' se javi šaljem :D



  • Kod mene ništa ne može proći bez Oriflamea. Ovaj put sam kupila VM toniranu kremu koju ću uskoro recenzirati, Studio Artist korektor u nijansi light i mini Enigma roll on parfemić, imam veliko pakovanje ali ovo je lakše za nositi u torbi.





  • Ovo u velikoj bijeloj bočici je Avonov odstranjivač make - upa, nisam ga puno koristila još sam u fazi testiranja pa možda i bude recenzija.
  • Essence ljubičasti lak za nokte sam dobila od kolegice i dalje potvrđuje moje mišljenje o essence lakovima, pigmetacija skroz slaba, trebaju čak tri sloja za potpuno prekrivanje.
  • Essence olovka za usne, do sada nisam imala nijednu, a ova je u nijansi Honey bun!




  • I za kraj ovo čudo za naočale iz dm-a ko ih nosi znaće da je ovo prava stvar :) A ko ne ne nosi đozluke :) dobro je za čistiti prozore hahha!

To je sve, ako vas zanima neki proizvod posebno i želite recenziju, KOMENTIRAJTE!

Hvala!



xoxo













32 komentara:

  1. lovely cosmetics! I like essence skin gel is realy good! I'm following you. I really hope you to the same!

    OdgovoriIzbriši
  2. Svasta si super kupila! Joj i meni je tuga kad vidim starije da se tako muce. I ja bih mu kupila ne mindjuse. Slatke su jako mada nisu nesto sto bih bas nosila. A mukica :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Da, imaš pravo, takav je danas svijet nažalost ne brine se o životinjama a pogotovo ne o ljudima :) Da i meni su simpatične :) a ako ništa prebacicu ih kao privjeske za ključeve :)

      Izbriši
  3. Nice products!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gracias Marcela! Ofc why not!
      Saludos desde Bosnia :D

      Izbriši
    2. Hi Danira, I follow you with GFC, Bloglovin and I added you by g+ too!!!
      Have a wonderful weekend!! my g+ and like in bloglovin for you!!!:)))

      Izbriši
    3. Thank you, I'll add you to my g+ profile :)Have a wanderful weekend too :))

      Izbriši
  4. Sve mi se sviđa! :D Avonovo mlijeko za skidanje šminke sam dugo koristila, stvarno je odlično a sporo se troši.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da primjetila sam, mala količina treba da se skine sminka sa kapaka i ne iritira oči što mi je suuuper :)

      Izbriši
  5. Hello from germany :) would you follow each other on gfc and bloglovin? if you like you can start and i'll follow you back waiting for your response <3

    Please like me on facebook
    My Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi Isa, no problem I'm following you now on GFC, bloglovin and fb too, :D

      Izbriši
  6. Love that lipstick in Passion! :) And those earrings look so cute :) x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you for followin' me, I'll follow you back :)

      Izbriši
  7. Lovely pieces :)
    Would you like to follow each other via GFC and Bloglovin?
    Let me know :)

    Kisses!

    http://www.gagcloud.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Your blog is very good and interesting , Would you like to follow each other? (: Come follow me and I’ll follow back for sure !

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. thanks for visiting my blog.. following you now! kisses!! :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Following back via GFC and Bloglovin #10

    Stay in touch :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Great lipstick colors! Would you like to follow each other via GFC, bloglovin' and facebook?

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok evi you follow first and I'll follow you for sure xoxo

      Izbriši
  12. nice post :)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  13. Thank you for your comment and for following me! Following you back in both!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdgovoriIzbriši
  14. Vidi nausnica, ruzeva, ma svega!...padam u nesvijest!
    Ozbiljno, super stvarcice! <3
    Rekoh da malo "skoknem" do svoje drage prijateljice :))) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga prijateljice Selma, skokni ti češće :) možda bude nešto i za pojesti hihi :D <3

      Izbriši
  15. Lovely blog and great post!

    Would you like to follow each other? :)
    svetlanabeauty.blogspot.com

    xoxo ♥

    OdgovoriIzbriši
  16. I na mene utice vrijeme, umije totalno da me poremeti :D
    Jesu li na 2. slici ono nausnice? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu jesu! Nisu moj đir, al' su baš simpatične :) sumnjam da bi ih ikada nosila, ali eto bar su dobre kao dekoracija na slikama :)

      Izbriši
  17. i meni je essence umivalica skroz dobra :D blaga je i osvježava

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam potrošila tri tubice i dosadio mi, sad kupujem neku balea umivalicu i ok mi je <:)

      Izbriši