srijeda, 15. svibnja 2013.

Prazno #1

Helou pipl! :P

Kako ovaj mjesec nisam pisala o svojim mjesečnim favoritima napisati ću nešto o proizvodima koje sam potrošila i koji trebaju fajront baj baj u smeće. Nakupilo se toga hrpu, ali nije to sve potrošeno u mjesec dana već u zadnjih mjesec, dva ah ko će ga znati, znam samo da sve što potrošim bacam u jednu torbu koju sam davno kupila i nikad je nisam iznijela u javnost jer je po meni više za plažu, a bgm ni tamo je nisam nosila! Ali eto, našla je svoju namjenu. 


Kako torba izađe u javnost, tako i još jedna od mojih mačketina (šalim se Micka, nisi ti mačketina ti si najljepša, najdraža i najpametnija maca na svijetu). Ovaj put slikanje nije moglo proći bez nje.






Pa da vidimo šta se to nalazi u torbetini!



Ima tu dosta stvari, ali više preparative koju zaista brže trošim nego dekorativnu kozmetiku. Od dekorativne jedino što ide kao halva su puderi, korektori, sjajila, maskare i olovke za oči, uglavnom to je to.




Očigledno je da ima dosta preparative, pa ću krenuti prvo od kose!




1. Oriflame (opet Oriflame) regenerator u spreju koji se ne ispire, namijenjen zaštiti kose tokom ljeta. Količine 150 ml i cijene oko 8.90 KM zaista (da ne griješim dušu) lijepo miriši ali to je zaista sve što pruža, ne štiti kosu od  sunca, isušivanja, pucanja i raznoraznih oštećenja, dakle funkcionalnost nula bodova i ne bih ga ponovo kupila.

2. Subrina recept šampon koji pospješuje rast kose i sprječava opadanje. Ovo je druga bočica šampona i nisam primijetila nikakvu razliku, štoviše kosa mi je opadala k'o luda i dalje opada tako da sad moram fino pojesti sve pohvale koje sam dala na račun ovog šampona i jednostavno zaključiti da ga neću više kupovati i da jednostavno ne djeluje, barem ne na mojoj glavi :P

3. Jedino sa čime sam zadovoljna kad je kosa u pitanju je Nature secrets  regenerator iz Oriflamea. O njemu sam pisala u jednom od svojih postova, jako lijepo miriši na borovnice, omekšava kosu što olakšava raščešljavanje. Iako je namijenjen obojenoj kosi baš i ne sprječava ispiranje boje, ali svejedno imala sam više koristi nego štete od njega tako da bih ga ponovo kupila.



4. Avon Senses Blissful gel za tuširanje je sasvim ok, lijepo miriši na ljubičicu, vaniliju i musk, nisam primijetila da ima neki njegujući efekat ali mi se sviđa što ne isušuje kožu. Za cijenu od 5.5 KM za 500 ml proizvoda je sasvim pristojan :P i ponovo bih ga kupila.

5. Essence my skin gel za umivanje sa ekstraktom limete i krastavca je odličan, odličan, super, ama meni najbolja umivalica, već trošim drugu tubicu i kupovaću ga sve dok se ne  prestane proizvoditi.

6. Amazonia kremu sam kupila na sniženju u Oriflameu i neću je više kupovati, jedine su joj prednosti što lijepo miriši i brzo se upija ali nema nikakav njegujući efekat, tj. nakon što je nanesete krema jednostavno nestane sa lica (kao da je niste ni stavili) i skroz slabo hidratizira kožu, a to bi joj trebala biti glavna namjena.


7. Lipio balzam za usne sa medom i mlijekom je bio moj najdraži balzamić i jako dugo mi je trajao.  Sve pohvala jer je zaista odličan, njeguje usne i jako lijepo miriši, kako mi je trajao možda nekih 4-5 mjeseci nije uopšte promijenio miris (što se zna desiti sa balzamima, doslovno se usmrde). Kako sam bila zadovoljna sa njim ponovo sam kupila Lipio balzam ali sa propolisom (kontala sam hajd' život je prekratak da uvijek koristim iste stvari, kupiću propolis) i ne, totalni promašaj. U biti, ispada kao da ih dvije različite kompanije proizvode, a ne jedna, ovaj sa propolisom, malo je reći ali užasan, em smrdim, ništa ne njeguje i još je skuplji od ovog sa medom i mlijekom.

8. Essence get big lashes maskara, već sam je spominjala, nije nešto ekstra ali može poslužiti. Ima stvarno veliku (ooogromnu) četkicu sa kojom sam se mučila u početku, ali vremenom sam se navikla i poslužila je svrsi. Mogu reći da mi je bolja i od nekih skupljih maskara koje sam imala, lijepo razdvaja trepavice i ne stvara grudice, ne iritira oči i brzo se suši. Dakle, definitivni bih je ponovo kupila.

9. Oriflame tender care univerzalni balzam, samo ću potvrditi što je većina rekla za ovaj balzam od vanilije, nije baš nešto. Ne znam za druge mirise, okuse i sl, ali ovaj od vanilije se brzo usmrdi, skroz je ne praktičan i ne njeguje usne, zanoktica i sl. 



10. SS kremom za ruke sam malkice razočarana, očekivala sam puno više od nje kad u obzir uzmem koliko je ostatak ove kolekcije dobar (piling i višenamjensko ulje). Krema je stvarno lošije kvalitete i u usporedbi sa essence kremicama koje su moje najdraže SS su stvarno loše. Bez obzira na sve obećavajuće sastojke hidra kompleks, ulje đumbira i sve ostalo, ova kremica jako malo pruža što se tiče njege ruku. Dobro kod ove kreme je što se super brzo upija i miriši na đumbir. 

11. i 12. Kao što rekoh essence kreme za ruke su moje omiljene jer pored toga što odlično njeguju ruke, dugo traju i lijepo miriše (što ste mogli primijetiti da je meni jakkko bitno :P) Do sada sam koristila jednu iz LE kolekcije, miris karamele i tople čokolade. U početku sam bila malo razočarana mirisom jer sam očekivala baš miris čokolade (ako ste imali labelo od čokolade znaćete o čemu pričam). Druga (žuta) kremica je sa ekstraktom jogurta i sa kalcijem namijenjena njezi ruku i noktiju (piše da obnavlja pokožice, ja mislim da lažu, ma lažu jer meni nije ništa obnovila, barem ne one ispucale male krastice koje bole ko sami vrag :/) Brzo se upija i ruke ostavlja nježnim i hidratiziranim baš kao prethodna. Mogu reći da sam primijetila promjene na koži ruku, ali na noktima baš i ne i dalje se listaju, tanki su brzo pucaju :(

13. i 14. I još samo da spomenem odstranjivače lakova solvent koji su odlični kad uzmem u obzir cijenu koja je smiješno niska. Bez acetona su (tako piše) i smrdljivci sadrže ekstrakt badema ili meda ili nekog zelenog bilja ovisi koji kupite. Trenutno koristim ovaj sa bademom, jedan sam već potrošila i odlični su. Bolji su mi od nekih skupljih koji puno obećavaju, a ustvari isti su kao oni nižeg cjenovnog ranga. 



15. Umalo zaboravi svoj omiljeni parfem Kylie Minogue Couture koji je nažalost potrošen do posljednje mirisne kapi. Ovo je najljepši parfem (ustvari je edt, mislim da u prodaji čak i nema edp) koji sam imala i stavljam ga u omiljene proizvode za sva vremena :P kupiću novu bočicu čim mi se ukaže prilika, a kad kupim slijedi opššširna recenzija. 



Pored jako nježnog mirisa (mislim da je u pitanju neko cvijeće, orhideje ovo ono).  Dizajn same bočice mi je odličan, jednostavan i malo me podsjeća na 'louboutinke' jer iznutra je kutijica i čepić crveni a izvana zlatne i crne boje. Zanimljiv mi je i ovaj detalj korzeta na čepu, ma savršen je!






Et to je sve od mene i previše, al' bio je red da i ja nakon nekog vremena nešto napišem.

Šta ste vi potrošile u zadnje vrijeme  :D (mislim da kozmetiku naravno)?????


Ljubim Vas sve!

I evo još malo Micke za kraj!






Šta reći, prava pozerica. <3





Broj komentara: 26:

  1. Izgleda da sam a jedina koja ima blog a NEMA machku! Joj ovaj Essence gel za umivanje sam videla u Crnoj Gori kad sam bila nedavno i nisam ga kupila. Sad kad cujem da jetako dobar jako mi je zaooo. U Srbiji ga nigde nisam videla:/ Gde ga ti kupujes?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj nabavićemo i tebi mačku! Essence gel kupujem u cm-u, ali pošto je cm samo u BiH, ako imaš u blizini dm tamo pogledaj, samo što essence preparativa imače ne stoji sa ostalim essence stvarčicama već tamo gde stoje ostale umivalice za lice :) et nadam se da ćeš ga uspjeti pronaći jako je povoljan i odličan za lice :)

      Izbriši
    2. E pa da to znam ali je nisam nigde videla. Mozda dodje jednog dana. A da i sto si kupovala tu torbu ako neces nigde da je nosis ?:D

      Izbriši
    3. Hehhehe, nećeš vjerovati ne znam ni ja sama, uglavnom kad idem na more zaboravim je, a sjetim je se kad potrošim nešto od kozmetike i u nju utrpam. Al' inače nisam osoba koja kupuje stvari da bi sakupljale prašinu! ;D

      Izbriši
  2. Super mi je sto si dodala mogucnost da te pratimo preko GFC-a (Google Friend Connect-a), bas te pratim sa gustom :))
    Post mi se jaaaako dopao, micikaa je med a i ja imam Essence balzam za ruke i meni je odlican :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam ja belaja sa GFC, bolje da ništa ne govorim više :) svejedno hvala ti što me pratiš :) Obostrano je onda, tvoj blogić redovno pratim i svaki post kad imam vremena detaljno pročitam kad nemam preletim slikice al' sve u svemu jedan od dražih koje svakodnevno pratim :))) i da sviđaju mi se oblačići hehe priznajem :D

      Izbriši
  3. Meni su isto ove essence kremice bile super, a jos bolji njihov aceton, onaj sa kokosom cini mi se. Mislim da cu ga opet potrazit, ovi ostali uzasno smrde :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da bas su super kremice, aceton cu svakako probati jer sam čula dosta pohvala na njegov račun :P

      Izbriši
  4. very nice! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdgovoriIzbriši
  5. Micka je baš slatka :D
    I super si stvari potrošila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Micka je baš prava pozerica :)
    Od svih ovih proizvoda sam probala samo Subrina Recept i ja imam različito iskustvo od tebe - ja ga jako volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam čitala sam na tvom blogu da ti je dobar, ja dvije bočice potrošila i nisam primjetila neku razliku, sigurno je do moje kose :)

      Izbriši
  7. Svaka čast an toliko potrošenih proizvoda, ja nikako da potrošim bilo što osim tuširalica, tragedija! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ide to i meni sporo, u mjesec dana možda potrošim jednu kremu za ruke i šampon za kosu, regenerator, ovo se mjesecima nakupljalo :) Nije to tragedija to znači da si ekonomična osoba heh :))))

      Izbriši
  8. aaa Micka <3 joj obožavam mačke i baš si jako želim jednu čupavu..cijeli život imamo mačke i baš mi je nekak čudno otkad nam je ovaj zadnji misteriozno nestao :(

    nego, da se vratim na post. užasno me zanima ovaj Lipio balzam za usne. pitam se dal ima toga kod nas. di si ga ti nabavila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zao mi je sto ti je maca nestala :)
      Lipio sam kupila u BiH cm-u, ovaj sa propolisom mi se ne sviđa baš ali med i mlijeko je zakon!
      Inače to je hrvatski proizvod i nije uopšte skup ono 2.5-3 KM :))
      HVALA TI ŠTO ME PRATIŠ :)

      Izbriši
  9. Micika je super, a i torbu možeš slobodno prošetati, baš je đir :D
    stvarčice su ok, neka nas potrošaća da nam države ne propadnu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala hvala, imaš pravo neka nas, ako nista bar imamo dobar izgovor kad kupujemo :D mi pomazemo drzavi hehe :D

      Izbriši
  10. Svi proizvodi su super :)
    Ali maca...osvaja! ^_____^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heh hvala, a još da znaš kako se voli igrati sa ljudima :)

      Izbriši