srijeda, 19. lipnja 2013.

Tu sam al' me ne vidite :P

Angry cat!
Zdravo narode, evo i ja se udostojila malo javiti na svome blogu, nekad me sram i reći da sam blogerica,  napišem post dva puta u mjesec dana. Ali šta je tu je, obaveze sa svih strana, učenje, ispiti, šta drugo reći nego fakultet, ali neka neće ni to vječno trajati.



Gdje ste trebe?
Pripremam recenzije nekih proizvoda, kupila sam dosta novih i da sretna sam jer sam uspjela naći svoju oazu Flormar lakova (jeeej napokonnn) i mogu reći da sam oduševljena, sad slijedi potraga za ostatkom proizvoda iz njihovog asortimana.

Iako ne pišem, redovno čitam omiljene blogove, ne stignem komentirati, pa dobro ostavim negdje i koji komentar ali neka kad se ja uhvatim bloganja, postanja i komentarisanja ima da vas nema, međutim sad mi je ipak prioritet faksić, ostao mi još jedan ispit i diplomski, a onda jeeejj biću školovana žemska :P i nadam se da ću naći posao koji će mi omogućiti da ostvarim sve svoje kozmetičke snove ufff.

Kako je ovo 'bućkuriš' nekozmetički post (što ste mogli pretpostaviti po Sivki) staviću neke slike koje sam spontano slikala i bio bi red da se i one vide!

Slikala sam cviće, aj lov cveće, doduše umjesto ovih cvjetova trebale su biti jabučice al' izgleda niš od toga :(


Micka kaže: Smaraš sa tim slikanjem mala :P


Tražile se štikle za apsolventsko, voolim štikle ali samo gledati :) Nisam ove kupile, previše su šljokičaste, nije da ne volim šljokice al' et nije im bilo suđeno da budu moje :P



Pozz sa Une, eh još da nema ovog drveća slika bi bila idealna, hmm al' se zeleni ljepotica :)




 Ono u čemu uživam; zelenilo, priroda, mir i tišina :)





Moje bebice; sve bih dala al' ovo dvoje blesana nikada i nikome <3






Bili smo na apsolventskom :) da se zna, ne znam pozirati niti se voolim slikati :)



U štiklama ko div blee, hajd' neka nas visokih curica.

Nou mor pikčers, sori!

Et vidimo se ako se ne viidimo upalite svijetlo, kucamo se i daa vi kuckajte ja čitam!



Pusceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :******



Broj komentara: 11:

  1. Super su ti fotke i super si mi ti :D
    Držim fige za ispite :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) ostao samo jedan ali ce i on biti polozen do 01.07. aBd :)

      Izbriši
  2. Ma ako uzivas u prirodi i miru i tisini, sve ti je oprosteno. Ne moras da pises na blogu. To ostavi za neko ruzno hladno vreme :) Odlicna mi je druga fotka sa cvecem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh neka volim ja pisati svoj i čitati druge blogove u miru i tišini :) :*

      Izbriši
  3. krasne fotke, preslatka si :D
    nemoj se sramit svoje visine, nisi ti kriva što su ovi oko tebe mališi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala :) Ma da, ja sam puno puta pokisla na kiši zato sam ovolika :) hehhe

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala, hvala što pratiš moj blog :)
      Pratim i ja tebe :*

      Izbriši
  5. I ja sam visoka i voooolim stikle ali vec mi vise nije bitno :D Sta me briga :D divne slicice :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, ko voli nek' izvoli bio mali ili veliki :* heh

      Izbriši
  6. Hey,
    Nice blog..
    Would you like to follow each other on GFC and bloglovin..!!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdgovoriIzbriši