ponedjeljak, 1. srpnja 2013.

June Favourites/Junski favoriti


Ima li boljeg načina od povratka u blogosferu postom ''junski favoriti''? Ja kažem ima! 
Mogla sam napisati post o svojim novitetima, ali nee, taj film zasada nećete gledati jer zadnjih mjesec dana zaboravila sam šta znači kupovati moje omiljene mirisne, šarene stvarčice. Razlog je bio ''glava u knjizi'', pidžama, nula bodova šminke na licu i danonoćno bubačenje. Ali eto ništa ne traje vječno pa tako ni učenje, hvala bogu pa raskrsti ja sa tim, nema više učenja i ispita, za svoga života sa time sam gotova, ostao još diplomski. Iskreno da vam kažem ne znam bi li se radovala ili plakala. Sve se bojim da ću biti još jedna visoko obrazovana ženska bez posla (nadam se da neću), a nada zadnja umire.

 Znam da smo ušli u juli mjesec, btw moj omiljeni mjesec jer slavim rođendan za tačno 16 dana (17.07.), ode ja sa teme ali ipak da svi znate kad mi je roćkas (jer to je bitno :P) Današnji post je o junskim favoritima, tj. prošlo mjesečnim, eto rekoh gore da se nisam šminkala al' lažem jesam, priznajem. Ne bi pred ljude izišla bez maskare i bar malo pudere ili tonirane kreme sve da mi neko plaća.

Izvinjavam se na dugom uvodu, evo idu proizvodi, neću puno duljiti, neke sam recenzirala, neke ću u idućim danima koji dolaze, a neke neću nikako, eto jer ne želim :P


Nagurala sam ih u neseser, odupirali su se al' ja sam ipak bila jača  :P





  • Studio Artist primer za lice
  • Studio Artist korektor, nijansa light
  •  i GG sklopiva četka za rumenilo  (ne bih rekla) ja je koristim za nanošenje pudera u kamenu i zgodna mi je za blendanje tečnog pudera, tonirane kreme i slično, kako? pa lako, ima onaj dio što ide gore dole, ja ne otvorim četkicu do kraje već samo do pola i tako je dovoljno čvrsta da može blendati tečni puder i nije previše flafi i gruba :)



  • Već dosta puta spominjani essence my skin gel za umivanje
  • i essence tonirana krema recenzirana ovdje

  •  AVON mlijeko za odstranjivanje make upa sa sa očiju (kapaka) kako god. Zaista zgodna stvarčica, sviđa mi se jer ne iritira oči, ne peče i ne izaziva crvenilo, sporo se troši i super skida make up sa kapaka, čak i maskaru i najtvrdoglaviji tuš.


  • GG maskara u smeđoj nijansi, radi se o maskari sa plastičnom četkicom koja produžava trepuške i lijepo ih razdvaja.
  • AVON baza za sjenila, znam da ste čitale hrpu recenzija o njoj ali eto napisaću i ja svoje dojmove. Kako se našla u favoritima znači da nije za baciti.
  • Oriflame smoky eyes collection, odlična mala trio paletica koju redovno koristim jer je zaista lako kreirati savršen look sa njom, sjenila su shimmerasta, (bijelo, zeleno i crno) lako se blendaju i srednje su pigmentirana.
  • Essence kistići, jedan je samo za nanošenje sjenila (plosnati), obli je namijenjen blendanju i super mu ide :)
  • GG jewel kist za sjenila, mislim da se tako zove, dosta je manji u odnos na prethodna dva ali zato je jako praktičan i omogućava precizno apliciranje sjenila.




  • AVON color trend ruževi nijansa amethyst i passion, pasSion sam više nosila nego prethodno spomenuti, nijansa mu je neon crvena/roza teško je razaznati :)
  • essene xxxl shine sjajilo (nadam se da sam stavila dovoljno ikseva) 


  •  essence nail polish remover, jagoda i passion fruit, ovo je odličan oDstranjivač, sa divnim mirisom, samo mi se ne sviđa ovaj široki otvor je nekad iziđe više odstranjivača nego što mi treba.






  • Oriflame nail food (žuto) ova stvarčica je odlična, u početku sam mislila da ne valja pare, ali vremenom kako sam ga koristila nokti su mi postajali sve  čvršći i manje se listaju. Radi se o ulju koje se umasira u nokte i zanoktice, lijepog je voćnog mirisa i brzo se upija.
  • Oriflame base i top coat
  • Flormar supershine lak za nokte, formula ovog laka je odlična, pigmentacija fenomenalna i jako brzo se suši.


To je sve od mene.
Koji su vaši favoriti???



LP



Broj komentara: 14:

  1. SUper favoriti. Essence cetkice imam i ja i stalno ih koristim i volim. Volela bih da probam Essence gel za umivanje, ma da u Srbiji ga nema. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da četkice su super, da je nabaviti još koju. Znam kakva je osjećaj kad želiš nešto probati i kupiti, a nemaš gdje, nadam se da ce essence doći i kod vas :)

      Izbriši
  2. Mene Essence cetkice kad ih perem pushtaju mi boja :S ne znam zashto a jako dobri su i cena je povoljna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ne puštaju boju, mislim da to zavisi čime ih održavaš.

      Izbriši
  3. Super su ti noviteti :D Imala sam Essence kistove, meni su puštali boju pri pranju, a do sada mi niti jedni kistići nisu puštali boju :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ma da svi se žale na to da puštaju boju, meni su ok :)

      Izbriši
  4. Puno krasnih favorita ;)! sve mi se sviđa a naročito me mame stvari koje nisam isprobala ;).

    OdgovoriIzbriši
  5. Ženooooo, koliko puta sam ti klikala na blog i pitala se gdje si, novog posta nije bilo :( Drago mi je da si se vratila! :D

    Prije sam i ja koristila mlijeko za skidanje šminke iz Avona i bila sam jako zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha suti, nestala u akciji, al' sad sam opet tu i obecavam bicu redovna u pisanju postova :)
      Mlijeko je bas ok, ja navikla skidati sminku vlaznim maramicama i essence gelom za umivanje pa nekada i zaboravim na ovo mlijeko i to koliko je dobro :)

      Izbriši
  6. Flormar je najsić :D Essence kistić imam i ja (onaj za blendanje), ali puno mi je bolji jedan kojeg sam kupila u Mulleru za neku siću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Flormar lakovi su baš super :) a essence kistić za blendanje mi je do sada jedan od najboljih :)

      Izbriši
  7. Fantastični favoriti :))

    Imam dosta stvari , neke stavljam na WL , posebno Flormar lak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Flormar lak je odličan, svakako probaj :)

      Izbriši