nedjelja, 21. srpnja 2013.

Recenzija Avon baze za kapke

Pozdrav dragi moji!

Da budem iskrena, već neko vrijeme planiram napisati recenziju ovog proizvoda ali nikako da uhvatim vremena, obećavam (svaki put obećavam) da ću češće pisati postove i biću obzirnija prema svom blogiću i vama koji me čitate.

Evo par rečenica o Avon bazi za kapke ili kako piše na divnoj nam crnoj amabalaži AVON eyeshadow primer. Znam da je dosta blogerica pisalo recenziju o ovoj bazi odmah čim se pojavila u prodaji i da ste već koliko toliko upoznate sa njom, ali neka moram malo i ja da vas gnjavim.

Evo  kako baza izgleda u Avonovom katalogu;


Divna staklena teglica (volim make up koji dolazi u staklenim teglicama, mada su nekad ne praktične) vrvi proizvodom, sve ispada sa strana, baza doslovno 'kipi' iz teglice. To ova raja iz Avona tako stavi u katalog da vam zamaže oči. Moram priznati da sam znala da u katalogu na slici ne prikazuju realnu količinu proizvoda ali svejedno sam ju kupila.


Teglica dođe u maloj crnoj kutijici na kojoj fali informacija o količini proizvoda, nju ćete pronaći u samom katalogu, 3 grama.


Nijansa baze je light beige, tekstura joj je pjenasto kremasa, odlično se nanosi i razmazuje po kapcima. Jedina mana je teglica, jer je nepraktična i morate gurati svoje prstiće u nju, ali to možete izbjeći korištenjem kista.

Preko nje se sjenila super blendaju,  korištenjem ove baze na kapcima traju sve dok ih ne skinete. Dobra strana ove baze je da se sjenila ne nakupljaju u pregibima, a jedina mana po mom mišljenju, a kako sam primijetila i većine koju ju je koristila jeste da ne pojačava intenzitet sjenila i boje sjenila ostaju kao da bazu niste nikako koristili.



Napravila sam malu usporedbu moje DIY baze o kojoj možete čitati ovdje i Avon baze, kao što možete primijetiti intenzitet sjenila je dosta jači sa ovom mojom 'mješavinom' nego sa Avon bazom.

Dakle, ovu bazu bih svakako preporučila bez obzira na tu jednu manu i nepraktičnu teglicu. Meni odlično služi, kad uzmem u obzir da sam je platila oko 7.5 KM (oko 3-4 eura).

Prednosti:
  • omogućava dugotrajnost sjenila
  • odlično blendanje sjenila preko baze
  • onemogućava nakupljanje sjenila u pregibima
  • tekstura
  • cijena
  • dostupnost
Nedostaci:
  • ne pojačava intenzitet sjenila
  • nepraktično pakovanje, možda da je u tubici bilo bi lakše rukovati njome
  • nijansa light beige, nije baš bež boje više je roskasta. Inače mi je glupost uopšte praviti baze za kapke u nijansama ja bih napravila prozirnu i zdravo :P

Da li ste probali Avon bazu i koju bazu najčešće koristite ???



Broj komentara: 11:

  1. Ja koristim neku Catrice bazu i zadovoljna sam, ali mozda zato sto nisam isprobala nijednu drugu :D Ova tvoja diy izgleda super, sad sam isla da procitam recenziju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam probala catrice, ali imam u planu probati essence i love stage čula sam da je dobra :)

      Izbriši
  2. Sada sam pogledala post o tvojoj diy bazi i odusevila sam se - koliko su intenzivne boje! Ja sam imala Artdeco bazu, bila mi je dobra ali me nerviralo sto je u teglici, kao i ova tvoja Avonova. Trenutno mi je najbolja Too faced Shadow insurance, meni drzi bas dugo i svidja mi se sto je u tubici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš su intenzivne, da TF Shadow insurance je izgleda najbolja, svi je hvale, kad budem imala prilike sigurno cu je probati, zasad mi je ok i ova.

      Izbriši
  3. Po meni je i taj novac previše za bazu koja ne pojačava intenzitet sjenila, mada ne cini se losa :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam je probala, imam Artdeco isto tako u teglici. Malo me strah da probam ovu od Aona sve ocekujem da je gora od ove koju imam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sumnjam, čitala sam da se Artdeco pocne susiti i da se stvrdne u teglici, sad koliko je to istina ne znam. Meni je ova ok, ali kao što reče jedina mana joj je da ne pojačava intenziteta sjenila :)

      Izbriši
    2. Evo meni se Artdeco baza ne susi uopste, cak je prilicno kremasta iako visoke temperature uticu na konzistenciju te cekam da zahladi kako bih vidjela da li ce odrzati mekocu ili ce se stisnuti.

      Izbriši
  5. Ovu bazu iz Avona nisam probala, a mislim da niti neću. :P Artdeco je bila moja prva baza i stvarno je dugo trajala, ali pred kraj to više nije bilo to, baš se teško razmazivala + živciralo me što je u teglici, a znaš kako je to kad imaš malo duže nokte :D Sad trenutno koristim Essence i love stage, nije loša za te pare, praktičnija mi je od onih baza u teglicama, ali ne mogu baš reći da mi sjenilo stoji na mjestu od jutra do sutra :) Kad sam se tek počela šminkati nisam znala za baze, a s obzirom da imam masne kapke stavila bi malo tekućeg pudera ili korektora, preko toga puder u prahu i mogu reći da mi je sjenilo bilo puno postojanije nego sa svim ovim bazama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala Artdeco bazu, mislim i da neću :P hehe, prije ću probati I love stage od essencea, za nju sam se načitala hvalospjeva. Baze u teglicama su skroz nepraktične.

      Izbriši