ponedjeljak, 22. srpnja 2013.

Studio Artist Perfecting face primer & SA korektor (light)

Već duže vrijeme koristim ova dva proizvoda i mislim da je došlo vrijeme da  napišem nekoliko  rečenica o njima.


Prvo nešto o Studio Artist Perfecting face primeru ili kako ga u Oriflameu zovu podloga za savršen make up. Jako puno sam očekivala od ovog proizvoda i mogu reći da su mi se očekivanja djelimično ostvarila. Evo šta bi ovaj proizvod trebao da radi:

Podloga za make-up čini kožu svilenkasto glatkom a ten ujednačen. Savršena je podloga za tekuće pudere, sjenila za kapke, rumenila i pudere u kamenu te kao rezultat za besprijekoran završni izgled. 

Ono što sam ja očekivala bilo je produžavanje trajnosti tečnog pudera, sprečavanje prodiranja nečistoća u kožu, sprečavanje nastanka bubuljica, hidrataciju kože lica, zaglađenu površinu preko koje će puder izgledati ujednačen, glatko i lijepo. Baš sam puno očekivala. I da, nisam koristila ovu podlogu na kapcima, ali pokuša ću pa vidjećemo krajnji rezultat. Nekako mi se nije učinilo logičnim koristiti je za tu svrhu s obzirom da piše na ambalaži face primer, a na kutijici proizvoda piše nanijeti prije tekuće podloge (pudera).


Ovu podlogu preporučujem i meni je odlična jer je kremaste teksture, čini se masnom možda i previše ali ustvari jako je lagana i prozračna, nije ljepljiva, lijepo se razmazuje i jako brzo upija ostavljajući baršunast završni dodir. Baršunast zaglađeni finiš je ono što i očekujem. Puder se lijepo razmazuje preko nje i mogu reći da površina lica nakon nanošenja pudera preko ove podloge izgleda lijepo i zaglađeno.


Sa ovom podlogom puder mi traje na licu kao i inače 4-5 sati bez da se prosijam na području brade i oko nosa. Dakle, što se tiče trajnosti tu se baš ova podloga i nije iskazala.

Korištenjem ove podloge nisam primijetila da su mi neki dijelovi lica isušeni, niti sam uočila pojavu bubuljica, crvenila i iritaciji, ali isto tako ovaj proizvod nije dovoljan za potpunu hidrataciju lica. Dakle, prije nanošenja ovog primera, nanesem sloj hidratantne kreme sačekam da se upije, a zatim primer. Nanošenje samog primera na lice bez kreme ostaviće osjećaj zategnutosti i isušenosti.

Za cijelo lice dovoljna vam je sasvim mala količina, ja na neke dijelova lica nanesem više, npr. nos i dio koji mi je prepun nesavršenosti tipa bubuljice, ožiljci od istih i slično. Ono što mi se ne sviđa kod ove podloge je rijedak sadržaj proizvoda, malo vodenast i nekad mi iscuri više proizvod nego što mi treba.


Sastojci:
aqua, cyclopentasiloxane, isononyl isononanoate, cyclohexasiloxane, talc, caprylyl methicone, polyglyceryl-4 isostearate, butylene glycol, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, hexyl laurate, polyethylene, methyl methacrylate crosspolymer, bis-peg/ppg-14/14 dimethicone, sodium chloride, methylparaben, propylparaben, silica, titanium dioxide, ethylene brassylate, hydrogenated castor oil, disodium edta, dimethicone, alumina, triethoxycaprylylsilane

Po mom mišljenju ovaj primer je svakako za preporučiti i sasvim je uredu, kada probam proizvode drugih proizvođača tek onda ću moći zaista dati realnu procjenu. Za sada ovo je moj omiljeni primer, nisam sigurna da ću ga ponovo kupiti jer želim probati  nešto novo. Možete ga naručiti u Oriflameu za cijenu od 5.90 KM dobijete 30 ml proizvoda koji  meni traje nekih 4 mjeseca i imam još malo manje od pola tubice na raspolaganju.


Sastojci:
aqua, cyclopentasiloxane, titanium dioxide, cyclohexasiloxane, butylene glycol, cetyl dimethicone, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, polyglyceryl-3 oleate, cera alba, phenyl trimethicone, silica, ethylhexyl methoxycinnamate, disteardimonium hectorite, hydrogenated castor oil, sodium chloride, propylene glycol, imidazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, disodium edta, trimethoxycaprylylsilane, alumina, parfum, triethoxycaprylylsilane, camelia sinensis leaf extract, linalool, bht, potassium sorbate, sodium benzoate, ci 77492, ci 77491, ci 77499

Što se tiče drugog proizvoda radi se o Studio Artist korektoru. Evo šta u Oriflameu kažu za njega:

Studio Artist korektor Illuma-Flair kompleks raspršuje svjetlost i umanjuje vidljivost finih linija i nesavršenosti - podočnjaka, mrlja i kapilara koji postaju nevidljivi ispod savršeno prirodnog završnog izgleda. Slojevito prekrivanje i hidratantna formulacija osiguravaju prozračnost, ugodan osjećaj i fantastičan rezultat.




Ovo je proizvod za koji mogu demantovati skoro sve gore navedeno, kažem skoro jer je jedina pozitivna stavka ta što ovaj korektor nije baš skroz ne upotrebljiv, pomaže samo pri ublažavanju tamnih krugova oko očiju, u mom slučaju on to odlično obavlja, a kako i ne bi kad su moji tamni 'krugovi' skoro pa i neprimjetni. 


Na slici gore vidite kolika je moć prekrivanje ovog korektora, skoro pa nikakva. Ovaj korektor mi je baš veliko razočaranje jer sam zaista puno očekivala od njega, a uz to platila sam ga skuplje nego spomenuti primer, za 10 ml skoro neupotrebljivog korektora platila sam 7.5 KM, dođe mi da lupam glavom od sto, više mi se ista stvar neće sigurno ponoviti, jer za isti novac mogla sam kupiti sigurno bolji korektor od ovoga.

Dakle, ovaj korektora vam ne preporučujem ako očekujete jače ili srednje prekrivanje ili bilo kakvo, ne znam kakve su medium i dark nijansa ali ova light je očajna i zaista ništa ne prekriva, osim kao što rekoh ublažava tamne krugove oko očiju. Ukoliko imate jako izražene podočnjake (vrećice), izrazito tamne krugove i ostale nesavršenosti ovaj korektor izbjegavate.


Da li ste probali neki od ovih proizvoda?
Imate li za preporučiti neki dobar face primer ili korektor sa jačim prekrivanjem???


Do sljedećeg kuckanja!

:*









Broj komentara: 9:

  1. Pa definitivno zaobilazim. Hocu bazu koja ce da me matra i koja ce da spreci prosijavanje, a korektor mi nesto nije zanimljiv.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, baza baš i nije za one sa masnom kožom :)
      Zaobiđi korektor za iste novce ima i boljih :)

      Izbriši
  2. Imam ovu bazu i meni nikako ne odgovara,dok mojoj sestri baš odgovara :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja onda moram da zaobidjem ovo, jer imam masnu kozu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, jer moja je normalna pa se malo prosijam po bradi i nosu :)

      Izbriši
  4. Steta, mrzim kad sva srecna kupim neki proizvod a on me skroz razocara :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja još nisam našla primer da mi odgovara 100%...

    P.S. Poradi malo na slikama, fkt su mutne..

    OdgovoriIzbriši