subota, 17. kolovoza 2013.

Nivea creme soft vs Dove purely pampering

Mislim da bi bilo bezveze  da se sad opravdavam i govorim kako sam imala puno obaveza i nisam stigla napisati niti jedan post u zadnjih mjesec dana i još na to da obećavam da ću od sada biti redovnija (možeš si misliti). Jedini razlog mog izostanka je diplomski kojemu sam stvarno morala posvetiti puno pažnje, no i to je još malo gotovo pa ćemo vidjeti šta ćemo dalje i sa blogom i sa diplomskim.

Naime, dok nisam kuckala postove imala sam vremena bar da isprobavam preparativu koju sam dobila (kupila). Prije nego što se 'bacim' na temu posta evo i sličice mini new in, nešto sam kupila nešto dobila uglavnom davno je to bilo i sad su neke stvari napola potrošene.


  • Dove purely pampering gel za tuširanje o kojemu ću pisati u nastavku.
  • Dove invisible dry dezić, njega sam napola potrošila i nisam baš zadovoljna.
  • Nivea creme soft gel za tuširanja
  • Nivea hydro šampon za kosu, trenutno ga koristim i mogu reći da sam pronašla savršen šampon za svoju kosu.
  • Nivea kremu sam dobila gratis uz šampon i gel za tuširanje.
  • Gliss šampon sam kupila čisto radi usporedbe sa onim crnim repair :P (nemam pojma kako se tačno zove), al' nisam uočila nikakvu razliku, oba djeluju isto, s tim što ovaj ima kao neke zlatne čestice u sebi.
  • Genera balzam je jedini balzam koji mi omogućava raščešljavanje tanke guste kose koju sam 'uzgojila' do pola leđa i ne namjeravam stati. Eto, ovo vam je odlična stvar, a košta nešto više od 2 KM, pored toga što ima odličan miris kokosa, omekšava kosu i stvarno olakšava raščešljavanje. Koristim ovo čudo dugo i mogu reći da nema baš regenerativnu funkciju, pa ljudi moji koji šampon ili regenerator ima. Iz iskustva znam da ćete se oštećenih vrhova riješiti samo ako se uhvatite makaza :P I da, sa ovih pola litre  obezbjeđeni ste barem mjesec dana.


  • Kiehl's pjenušavi gel za umivanje koji sam osvojila kod Martine na Dear skin blogu i ovim putem: Hvala Martina! A njen blog ako niste svakako posjetite. A o gelu ću napisati posebno recenziju, vjerujte zaslužuje to!
Eto nakon dugog uvoda, ono o čemu sam namjeravala pisati u ovom postu je usporedba Niveinog i Dove gela za tuširanje. Naime, kad sam ih dobila to mi je prvo naumpalo, pa sam prvo odlučila koristiti Nivein gel, kojega sam u potpunosti potrošila, a sad sam u fazi Dove gela za tuširanje.


Za početak o Nivea Creme soft gelu za tuširanje; Na ambalaži piše: Kremasti gel za tuširanje s njegujućim mlijekom badema i ugodim mirisom.  Zahvaljujući hidra IQ nakon tuširanja trebali biste imati soft skin feeling ahha što bih ja rekla osjećaj meke kože.

Nivea gel za tuširanje je sasvim solidan gel za novce koje date za njega (mislim da je 250 ml oko 3-4 KM). Nije previše gust, odlično se pjeni i ima ugodan miris. Miris ne mogu tačno opisati jer sam totalni anti talent za takve stvari (kako vi ljudi uopšte znate koja je gornja nota, koja donja, srce mirisa bla bla, zato ja nikada neću pisati recenzije parfema), uglavnom nije tipičan Nivea miris, a koliko sam skontala ovaj gel dolazi u nekoliko različitih mirisa (vi vidite kojih, meni teško guglati sry gajs). Sadrži bademovo mlijeko i mislim da se to stvarno osjeti, jer je koža nakon tuširanja stvarno njegovana, nahranjena, nema osjećaja zategnutosti, suhoće, iritacije ili nešto slično. Kada se obrišem ručnikom imam osjećaj kao da sam već nanijela losion na tijelo. S obzirom da mu je njegujući efekat zadovoljavajući ovom gelu bih dala čistu peticu i što se tiče ambalaže, gustine mirisa, a i konačnog rezultata nakon tuširanja.



Dove purely pampering dolazi u ambalaži od 250 ml i mislim da je nešto malo skuplji od Niveinog. Na ambalaži piše: Njegujuća gel - krema  za tuširanje - karite maslac s toplom vanilijom. Ovo je do sada najljepši gel koji sam imala što se tiče mirisa, stvarno je očaravajući. Kad ga pomirišem dolazim u napast da ga pojedem :) hm istina je, toliko se lijepo i intenzivno osjeti vanilija da je to za poluditi, cijeli dan bih sjedila i samo šnjofala ovaj gel, miris je stvarno predivan.

Što se tiče gustine, u odnosu na Nivein gel dosta je gušći, jako slabo se pjeni što se meni nikako ne sviđa i prilikom tuširanja potrebno je istisnuti više proizvode, pa se samim tim brže i troši. Bez obzira na to kod ove gel-kreme me razočaralo to što jako slabo njeguje. Mislim da su prilikom osmišljavanja formule ovog gela više pažnje posvetili mirisu nego njegovom učinku na koži. U odnosu na Nivein gel, Dove nakon tuširanja ne ostavlja kožu mekom i nježnom, na koži se samo osjeti blagi miris vanilije koji jako brzo nestane, što nije slučaj sa mirisom Niveinog gela.

Do sada nikad nisam imala primjedbi na Dove proizvode i uvijek sam ih prije birala nego Niveine, ali što se tiče ovih gelove, prije bih se odlučila na Nivein jer je zaista dosta bolji u odnosu na Dove gel, a uz to povoljniji.

Nadam se da vas nisam previše davila.

Da li više volite Nivea ili Dove proizvode?


:*




4 komentara:

  1. Ja obožavam Dove, ali niveu-i ne baš :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima i Nivea dobrih stvari :) Što se tiče Dove, njihovi sapuni su u mojaj stalnoj postavi preparative i ne bi ih mijenjala nizašto :), a sumnjam i da postoje bolji.

      Izbriši
  2. Koristim i jedne i druge, ali vise volim Dove <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim i Dove i Niveu,pogotovo preparate za njegu tijela :)

    OdgovoriIzbriši