subota, 26. listopada 2013.

Prazno #2


I tako, dok se ja odlučim napisati post prazno #2 već sam nakupila hrpu prazni stvari za novi post iste tematike, a šta da radim, lijena sam i stvarno mi se nije dalo blogati, ali eto vratila sam se pa ćemo vidjeti do kada će trajati zainteresiranost blogom! 

Dakle, eto mene opet sa mojom torbom i hrpu potrošenih proizvoda koje ću ukratko recenzirati u nastavku.



O većini stvari sam već pisali, tako da ću vas samo linkom uputiti na post o njima.


Što se tice essence odstranjivača laka, spominjala sam ga u ranijim postovima i dalje tvrdim da je sasvim solidan za novce koje date za njega. Za razliku od ostalih smrdljivaca, ovaj ima ugodan voćni miris, odlično skida lak sa noktiju, a jedino što mi se ne sviđa jeste ambalaža i veliki otvor. Ja kako sam debilka nagnem bočicu a ono pola izleti van grrr, al' opet nije da ga baš zbog toga ne bi ponovo kupila. (Cijena 2.5 KM, cm)

Essence pure skin face strips sam recenzirala ovdje i neću ih više kupovati. Mislim da sam ih platila 3.5 KM u cm-u.

Essence my skin gel za umivanje je moj HG proizvod kojemu sam zaista vjerna i evo već sam kupila 3. tubicu. Nekome ne odgovara jer je previše blag, ali moja koža lica je upravo takva da joj treba ova vrsta gela za umivanje koji nježno skida ostatke make upa.

Essence pure skin toniranu kremu sam ovdje recenzirala. 


Nivea creme soft gel za tuširanje sam spominjala ovdje. Hm šta sad reći za Nivea kremu, proizvod treće klase koji nam 'trpaju' na BiH tržište. Zašto? Pa, probala sam onu stvarno kupljenu u Njemačkoj i doista se razlikuju od ovih koje šalju na naše tržište. Krema iz Njemačke se daleko lakše razmazuje i brže upija te ima svjež Nivea miris (ako kontate šta hoću reći) dok one koje nabavite na našem tržištu ne možete razmazati da ste tito, i još ostavljaju masni film preko lica, a nekad imaju i čudan miris ili sam ja kupila neku kojoj je istekao rok trajanja, ko će znati!



Dove invisible dry dezodorans ne ostavlja tragove po odjeći aliiii što se tiče zaštite tu funkciju slabo obavlja isto kao i adidas dezodorans. Tako da ih lagano možete preskočiti jer nećete ništa propustiti.



Oriflame antibakterijski gel za ruke sam davno kupila, koristila ga neko vrijeme i onda zaboravila na njega. Dobro dođe u situacijama kad niste u mogućnosti prati ruke. Ja sam ga kupila jer često diram prstima lice kad sam vani, u gradu, faksu i sl. Uglavnom je dobar, potrebna vam je mala količina gela da namažete ruke, a da se efekat stvarno osjeti. Uglavnom, lako se upija i osvježava ruke kao da ste ih zaista oprali vodom. Miriše na medicinski alkohol, čisto da se zna!

Carlo di Roma lak za nokte u nijansi Orchid Mist, prelijepa lavandasta ljubičasta, mada na slici izgleda rozo al' stvarno nije. Mislim da lak sadrži 12ml koji zaista dugo traje, super se nanosi (čitaj: maže :) brzo šuši i trajnost mu je solina (2-3 dana). Davno sam ga kupila, koliko se sjećam u Cm-u, bio je oko 2-3 KM. U cm-u Carlo di Roma marku su izbacili iz prodaje, nemam pojma zašto, jer su zaista imali dobrih proizvoda po jako niskim cijenama, cjenovno bili su u rangu Essence kozmetike. Drugi lak kojeg nisam uspjela do kraja ni potrošiti jer se doslovno zacementirao je miss sporty lak za francusku manikuru, pa samim tim leti ravno u smeće. 


Oriflame Feminelle gel je odličan i toplo ga preporučujem. Ima divan miris, košta oko 6-7 KM.
Oriflame Oxygen boost tekući puder u nijansi natural ivory, uf još davno sam pripremila zasebnu recenziju ovog proizvoda ali istu nikad nisam objavila. Ovaj puder je povučen iz redovne prodaje i naći ćete ga jedino prilikom rasprodaje. Mogu reći da sam zaista zadovoljna sa ovim tečnim puderom, prekrivanje mu nije jača strana, ali se lijepo stopi sa kožom lica, ne djeluje kao maska, lagan je i prozračan, mislim da je više sličan bb kremama. Pored navedenog hladi lice, o čemu pričam znaće oni koji su probali oxygen boost stik za područje oko očiju. Dakako da preporučujem ovaj puder, više o njemu možete saznati na Oriflameovoj stranici. Platila sam ga oko 10-11 KM, ali na rasprodaji ga možete pronaći po nižim cijenama.  

Nature secrets maska za kosu sa ekstraktom suncokreta i borovnice,  lijepo miriše i olakšava raščešljavanje, inače, namijenjen je za obojanu kosu i zaštiti ispiranja farbe sa kose ali u tom slučaju je jako loš. Kupila bih ga ponovo samo zbog mirisa.


Violeta vlažne maramice sam koristila za skidanje make upa, šta ja znam za manje novca znala sam kupiti i bolje vlažne maramice.

Genera regeneratora sam spominjala i to u pozitivnom smislu i dalje je tako. Nešto što je jako jeftino, a sa druge strane efikasno - barem meni. Imam tanku dlaku kose koja se lako mrsi i zapetlja te mi je potrebno hrpa regeneratora da bi mi omekšala kosu i olakšala raščešljavanje bez vrištanja. To postižem sa ovim regeneratorom, još zanosno miriše na kokos. 


 Šta ste vi zadnje potrošile???









Broj komentara: 8:

  1. Mace moje, ne znam jesam li ja progledala ili su tebi ljepse slike nego prije? :D
    U svakom slucaju pohvale za njih a posebno sam okice parila na svim finim potrosenim stvarcicama <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, mozda su malkice bolje al' aparat ostao isti dok ne stigne novi :) Svejedno hvala Selma <3

      Izbriši
  2. Potrošila si stvarno dosta, kod mene sve tako sporooo ide :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kako to? Pa požuri i troši više :P Šalim se, ja neke proizvode posebno dekorativu ne uspijem potrošiti uu jako dugo, nekad im prođe i rok trajanja pa ih samo proslijedim u kantu za smeće :)))

      Izbriši
  3. Last day to enter my migmon sunglasses giveaway. Please do enter..
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html?m=0
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdgovoriIzbriši
  4. wow što si bila vrijedna! Od svega ovog sam imala essence odrastranjivač laka i bio mi je skroz ok! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja baš sporo trošim i ko zna kada će doći na red i moja korpa :)

    OdgovoriIzbriši