ponedjeljak, 4. studenoga 2013.

LACURA Beauty Anti Ageing Slim Lipstick




Danas Vam donosim kratku recenziju mog omiljenog ruža kojeg jako kratko posjedujem ali me je u potpunosti osvojio i dakako neću se zaustaviti na samo jednom primjerku ovog ljepotana jer želim bar još jednu nijansu. 

Kao što ste u naslovu mogli pročitati radi se o LACURA Anti Ageing Slim ružu. O LACURA kozmetici Vam neću puno pisati, uglavnom, radi se o kozmetici koja je specijalno napravljena za Aldi trgovine koje koliko ja znam nisu prisutne u BiH. Ruž i puder (o kojem ću kasnije pisati) sam nabavila od kolegice koja istu kozmetiku nabavlja iz Njemačke i preprodaje po prihvatljivim cijenama. Inače, LACURA kozmetika se proizvodi u Njemačkoj.



Sam ruž dolazi u crnoj uskoj plastičnoj ambalaži ne tipičnoj za ruževe, valjda je zato i slim u nazivu samog ruža. Ambalaža je čvrsta i ima mali prstenčić koji pokazuje o kojoj nijansi se radi. Ovi ruževi nemaju nazive nijansi već brojeve i slova, a u mom slučaju radi se o AA1512, a nijansa je nude ružičasta koja se lijepo stopi sa usnama. Swatch vjerno prikazuje nijansu, možda je nisam dobro opisala ali nećete mi zamjeriti jer sam totalni anti talent za takve tvari.





Dolazi u količini od 1.6 grama, ako mene pitata jako malo kad uzmem u obzir da se ovaj ruž brzo troši. Miris je jako ugodan, voćni i zadržava se na usnama nakon apliciranja, što meni lično ne smeta. 

Ono čime sam iznenađena je pigmentiranost ruža koja je odlična, zaista to nisam očekivala. Ovaj ruž ne isušuje usne, dakako da nije tako pigmentiran mogla bih reći da se radi o blago nijansiranom balzamu za usne koji super hidratizuje iste.

Loša strana ovog ruža je trajnost te ćete ga morati stalno popravljati ukoliko jedete, pijete i sl. Kao negativnu stranu navela bih i to da se uvlači u borice što meni izgleda baš ono ljak bljak. 


Sastav proizvoda nisam pronašla, cijena na nekim sajtovima je 4 dolara po komadu (svoj primjerak sam platila samo 2 KM), a u ponudi su 4 nijanse: crvena, smeđa, nude pink i svijetlo ružičasta.




Toliko od mene.

Koji je Vaš omiljeni ruž za ovu jesen i kako Vam se čini LACURA Anti Ageing Slim Lipstick???



Broj komentara: 5:

  1. Trenutno su mi najdraži tamni ljubičasti, berry i crveni ruževi :D Zadnjih dana "silujem" jedan za mene njudasti GR ruž :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da GR, nemam nijedan ali ću to uskoro promijeniti! Volim ljubičaste ruževe :)

      Izbriši
  2. Prvi put čujem za ovaj brend, ali po ovome što si opisala - jako mi se dopada :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni jer odlično hidratizira usne :)

      Izbriši