nedjelja, 10. studenoga 2013.

LACURA Beauty Compact Powder 10 Transparent

U ovom postu upoznaću Vas sa puderom u kamenu LACURA Compact Powder u nijansi 10 Transparent. Ovu marku kozmetike sam Vam spominjala u prošlom postu klik klik ako Vas zanima. 

Puder dolazi u izgledom metalno-sjajnoj plastičnoj ambalaži, koja u sebi sadrži 10 grama kompaktnog pudera i mali jastučić za apliciranje istog.

U mom slučaju radi se o nijansi 10 Transparen koja je najsvijetlija, pored Transparent nijanse tu su još i Beige, Sun i Bronze.




Ono što ovaj puder obećava jeste prirodno baršunast izgled. Upijajući višak masnoće na koži lica sprječava prosijavanje i istovremeno omogućava prekrivanje svih nesavršenosti na vašem licu. Preporučuje se nanošenje preko LACURA tečnog pudera odgovarajućim aplikatorom koji se nalazi u ambalaži ili kistom za puder u kamenu.

Ovaj puder koristim za matiranje t zone, područja oko nosa i brade. Moram priznati da sam ga kupila da bih pojačala prekrivanje tečnog pudera preko kojeg ga nanosim, a to je Manhattan powder mat u nijansi Sand.




Iako mi se na prvi pogled činilo da je nijansa previše svijetla, te sam se bojala da kad ga nanesem da ću izgledati kao da sam se posula štaub šećerom, to se nije desilo. Naime, ovaj puder  zahvaljujući jako mekoj i baršunastoj teksturi odlično se raspoređuje i blenda sa kistom tako da se njegovo prisustvo na licu i ne primijeti jer se stopi sa podlogom koju ste prethodno nanijeli na lice.

Za onoliko vremena koliko sam nosila puder na licu (4-5 sati) nisam se prosijala na mjestima koja sam matirala istim, ali loša strana ovog pudera je da nikako ne prekriva nedostatke. Još jedna stvar koja mi se ne sviđa, a to je da kad pređem kistom preko površine pudera jako puno se trusi i mnogo proizvoda ostaje na kistu. Nisam pokušala nanositi spužvicom koja dođe uz puder jer ne volim koristiti iste, smatram da se na njima sakuplja jako mnogo bakterija uzastopnim korištenjem te da efekt rapoređivanja pudera po licu nije isti kao kad se koristi kist za puder u kamenu. 



Dakle, ne ostavlja brašnast izgled na licu, ne uvlači se u bore niti ističe suha područja na licu. Ima lagan miris, koji nije previše intenzivan, ništa što bi vas moglo štipati za nosnice. Sam miris nakon nanošenja pudera jako brzo nestane. 


Ingredients: Talc, Octyldodecanol, Methylparaben, Propylparaben, [may contain(+/-) Titanium Dioxide (CI 77891), Iron oxides (CI 77491), Iron Oxides (77492), Iron Oxides (CI 77499)]


Pozitivne strane ovog pudera su:

  • privlačna ambalaža
  • meka i baršunasta tekstura
  • lijepo se nanosi i blenda
  • nema preintenzivan miris
  • matira i sprječava prosijavanje  4-5 sati
  • pristupačna cijena oko (4-5 USD)
  • ne iritira i ne izaziva crvenilo niti pojavu bubuljica

Kao negativne strane istakla bih:

  • nema moć prekrivanja već samo matiranja, (ovo vrijedi samo za Transparent nijansu)
  • nije lako dostupan
  • nedovoljan izbor nijansi
Bez obzira što ne prekriva nesavršenosti na licu, ovom puderu bih dala prolaznu ocjenu i ponovo bih ga kupila.


Hvala na čitanju!!!

Koji je Vaš omiljeni kompaktni puder???





Broj komentara: 9:

  1. baš dobro izgleda :D
    moj omiljeni je essence fix and matte

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja sam zadovoljna sa njim! O essence sam čula mnogo pohvala!

      Izbriši
  2. Šteta što se trusi. Inače, transparenti puderi ni ne trebaju prekrivati, oni daju samo završni finiš i matiraju po potrebi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da baš šteta, ali nije loš! Da znam, zato sam naglasila da nema moć prekrivanja i da to samo vrijedi za transparent nijansu, jer se puder prodaje u još tri nijanse koje imaju moć prekrivanja nesavršenosti.

      Izbriši
  3. jedan i jedini rimmel stay matte transparentni... jedino mi on ne pravi cakey izgled lica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takodjer :) mada sad razmisljam da isprobam bourjois healthy mix... Jesi li ga ti koristila?

      Izbriši
  4. ako si mene pitala ja jos nista nisam probala iz healthy mix linije :shameonme: . Moram to mijenjat pod hitno

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako samo matira, meni je to sasvim dovoljno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow svida mi se ambalza bas bas :D ne koristim kompaktne pudere ali koristim pudere u prahu i ben nye luxura bana powder mi je vrh vrhova _;)

    OdgovoriIzbriši