nedjelja, 3. studenoga 2013.

Top 5 Oriflame proizvoda!


Ukoliko ste pratili moj blog vjerojatno znate da sam jako puno pisala o Oriflame kozmetici, pored toga bila sam i njihov konsultatnt neko vrijeme i često se susretala sa raznim proizvodima ove kozmetičke kuće. Smatram da Vam u skladu sa tim mogu preporučiti ako ništa bar pet njihovih proizvoda za koje vam neće biti žao dati novac.

1. PURE NATURE  organic korektor u sticku, sa ekstraktom čajevca i ružmarina prekriva i isušuje ne savršenosti. Kod ovog korektora bež stranu koristite za prekrivanje, nijansa je takva da bi vjerojatno odgovarala svim nijansama kože lice, osim onim osobama sa ekstra tamnim tenom. Zelenu nijansu sam lično koristila samo preko noći tako da prvo temeljito očistim lice i na kritična područja (bubuljice) nanesem tanji sloj korektora i blago ga utapkam prstima i tako ostavim preko noći. Ovaj postupka ponavljam više puta (noći) što omogućava da se bubuljica smanji, a crvenilo kože nestane. Ne očekujte čudo od ovog korektora ako imate hiper-super probbleeematičnu kožu. Cijena ovog korektora je oko 5.5 KM nekad i niža, količina mislim da je manja od 4 gr. Ukoliko zaista imate problematičnu kožu pokušajte sa uljem iz iste linije.



Izvor
2. ULTRA RICH body milk, bogato mlijeko za tijelo sa hidra kompleksom za intenzivnu hidrataciju vrlo suhe kože. Ovaj proizvod sam jako dugo naručivala sve dok nisu promijenili ambalažu, kao što sam vam dole prokazala, i dalje vjerujem da je formula samog proizvoda ostala ista i da isto djeluje. Uglavnom ukoliko ikad u katalogu rasprodaje vidite ovaj proizvod ne dvoumite se, za jednu fer cijenu (7-8 KM) dobićete predivno mlijeko za tijelo koje kožu zaista ostavlja njegovanom i mekom, a i brzo se upija. Eto čisto usporedbe radi bolje je u odnosu na Balea losione za njegu kože!


Izvor
3. Oriflame maskare, koristila sam sve dole navedene maskare, mogu reći da sve pet zadovoljava neke osnovne kriterije koje ja zahtijevam kod maskara. Brzo se suše, ne sljepljuju trepavice i ne truse se. Svaka od dole navedenih ima neku funkciju koju bi trebala obavljati, ali neke o njih to ne obavljaju. Recimo maskara br. 2 Oriflame power curl namijenjena ja za uvijanje trepavica, kod mene to nije radila, al' to nisam niti očekivala jer su moje trepavice takve da im niti najbolji uvijač svijet ne bi pomogao da se uviju. Ono što hoću reći da nijedna nije loša u smislu kad ih koristite na dnevnoj bazi i da ne zahtijevate ekstra dramatične i voluminozne trepavice, za takve trepavice potražite maskare izvan Oriflame kataloga.


1. OB Wonder lash maskara je ona koju preporučujem najviše o svih pet, ima 3D četkicu koja produžava, razdvaja i uz to njeguje trepavice, brzo se suši i ne trusi se.
2. Power curl maskara za uvijanje
3.OB Revelation makara za trepavice, ima skroz minijaturnu četkicu sa kojom je lako rukovati ali ako niste ljubitelj istih ovu maskaru lagano zaobiđite. Inače, osmišljena je da produžava trepavice, šta ja znam nisam baš primijetila taj efekat.
4. GG maskara za produžavanje i uvijanje, imam je trenutno i povremeno ju koristim. Ova maskara produžuje trepavice, a plastična četkica ih lijepo razdvoji, ali da ih uvije, ne baš!
5. Very me fat lash mascara, ima ogromnu plastičnu četkicu kojom sam se često znala ubosti, kao i prethodne oriflame maskare, kad se nanese brzo se suši, ne trusi se, malo slijepi trepavice, uglavnom nije toliko loša ali u usporebi sa 1. grozna je. (al' objasni :P) 


4. Pure skin piling za dubinsko čišćenje lica, namijenjen je za svakodnevno čišćenje lica, sadrži salicilnu kiselinu. Zahvaljujući mikro zrncima nježno čisti kožu, a možete sa njim skidati i make up. Nakon korištenja ovog proizvoda lice je svježe i čisto. Bez obzira što sadrži salicilnu kiselinu ne uklanja dubinski mitesere i ne sprječava pojavu bubuljica i ostalih nesavršenosti. Kao blagi dnevni piling toplo preporučujem, cijena mu je oko 6-7 KM.


Izvor

5. OB Woner tuš za kapke, hm ja sam osoba koja rijetko stavlja tuš jer sam jako nespretna i ne znam izvući savršenu liniju, a perfekcionista kakav jesam ako nije savršeno nije dobro, nažalost :( Međutim, sa ovim tušem je lako izvući crnu, preciznu liniju iznad trepavica zahvaljujući preciznom aplikatoru, u pitanju nije tanki kistić već kosi aplikator pomalo spužvati. Tuš je gust, crn i najvažnije postojan te se jako teško skida. Cijena mu je oko 8 KM.


Izvor






Došli smo do kraja liste, vjerojatno postoji još neki odličan Oriflame proizvod, ali kako sam sama sebe ograničila na top 5 ovom prilikom Vam neću pisati o njima. Dakle, koristeći ovu kozmetiku došla sam do zaključka da ova kozmetička kuća ima više dobrih proizvoda i da to nije samo Oriflame kozmetičko šiljalo :)

Imate li Vi svojih top 5 proizvoda???



*Sve prethodno je napisano na bazi vlastitih iskustava, koristeći pomenute proizvode koje sam kupila vlastitim novcem i Oriflame me nije platio da napišem ovaj tekst!



4 komentara:

  1. Ne posjedujem ništa od Oriflamea ali si ti to baš lijepo objedinila u super post! ;) Jako me zanima korektor, jel postoji takvo što od drugih brendova?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru! Nisam primjetila da ijedan drugi brend ima ovakav korektor, možda i ima ali ja do sada znam samo za ovaj oriflameov! Stvarno nije loš, raspitaj se još ako te zanima, ja sam uglavnom čitala pozitivne komentare o ovom korektoru.

      Izbriši
  2. Čudi me da nisi uvrstila i onaj univerzalni balzam. Njega svi obožavaju. :) Probala sam samo ovaj piling i prvo mi se jako dopao, a posle nekog vremena mi je lice poludelo zbog hormona, i prestala sam da ga koristim jer mi nije prijao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da, imaš pravo Tender care ali onaj univerzalni sa pčelinjim voskom, nažalost taj nisam probala ali jesam onaj sa vanilijom i nije mi se sviđao, zato nisam htjela pisati o onom u rozoj bočici jer ga nisam koristila, mada je itekako hvaljen :)

      Izbriši