nedjelja, 22. prosinca 2013.

AVON conditioning eye make up remover lotion


U ovom postu kuckam Vam o Avonovom skidaču make upa sa kapaka, u Avonu kažu sljedeće:

Delikatna, neiritirajuća formula koja otklanja make up nježno ali učinkovito te regeneriše kožu.

Koliko je sve navedeno istinito saznaćete u nastavku posta! 



Sam losion dolazi u jednostavnoj bijeloj bočici u količini od 150 ml i košta cca 5.5 KM. Losion je srednje gustoće i  bijele je boje, lako se dozira jer bočica ima jako malu rupicu na otvoru i ne postoji mogućnost da 'istinete' više proizvoda nego što treba.

Ovaj losion nije ništa spektakularno, bar po mom mišljenju, i ovo je definitivno stvar bez koje možete, mislim bar ja mogu jer make up skidam vlažnim maramicama i nakon toga se umijem  essenceovim gelom.

Za ovim losionom posežem rijetko kada, a razlog je taj što mi nenormalno iziritira oči. Činjenica jeste da odlično skida sjenila sa kapaka, ali sa tušem ćete se pomučiti jer ga prvo dobro 'razmrlja' i napravi toliki nered na licu da je to za poluditi. Pokušala sam skidati i maskaru sa njim i tu sam pogriješila, jer su me oči toliko peckale da ni umivanje nakon toga nije pomoglo. Dakle, ako imate osjetljive oči ni slučajno ne skidajte maskaru sa ovim losionom.

Rekla sam već da sjenila odlično skida i sa iritiranjem nemam problema sve dok mi proizvod ne dospije u oči :P Ne ostavlja ljepljiv trag već onako malo 'masnjikav'. Nakon korištenje ovog losiona obavezno se umijem  koristeći uobičajeni gel za lice. 


Iskreno ne bi Vam preporučila ovaj proizvod za skidanje make upa sa kapaka (posebno ako imate osjetljive oči), zašto? Pa jednostavno zato što imate boljih riješenja za to uključujući nevenovu kremu, niveu ili vlažne maramice, koji su daleko bolja zamjena za ovaj proizvod, ako ništa bar vam sigurno neće iritirati oči.



U nastavku možete vidjeti losion na djelu. Prvo sam testirala losion na olovkama za oči i tuševima, jedan potez blazinicom, a zatim nekoliko poteza. Primjetićete da i nakon nekoliko poteza linije olovaka i tuševa su vidljive. Svaki put na blazinici sam koristila jako malu količinu losiona (količinu zrna graška :P)







Sjenila:






Toliko od mene.



Da li ste koristili ovaj losion???

Kako skidate make up i koje proizvode najčešće koristite???







4 komentara:

  1. Imala sam davno i koliko se sjećam nije mi odgovarao, posebno za područje oko očiju. Šminku ok skida ali... ne može na ovu moje osjetljivo lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene baš pecka po očima ali sjenila dobro skida!

      Izbriši
  2. Meni je od ovoga puno bolji Avon dvofazni skidač :)

    OdgovoriIzbriši