četvrtak, 26. prosinca 2013.

KIEHL'S GENTLE FOAMING FACILA CLEANSER


Ovaj nježni čistač za lice formuliran je prvenstveno za normalnu do suhu i osjetljivu kožu lica. Ukoliko se nalazite među onima koji imaju jedan ili sve simptome kože prethodno nabrojane ovo je post za Vas, a ukoliko ste masnokožac vjerujem da bi ovaj nježni pjenušavi gel trebali preskočiti. 

Kakav je ovo proizvod?

Teksturom gelasto - pjenušav, srednje gust čistač za lice i naglasila bih jako nježan i ne ostavlja dojam škripave kože nakon korištenja. Mliječno bijele je boje i nalazi se u 250 mililitarskoj bočici koja je prekrivena svim potrebnim informacija koje biste trebali znati o jednom ovakvom proizvodu, od uputstva za korištenje do sastojaka koje ću Vam na tipkati na kraju posta.

Kako je količina 250 ml, a sam proizvod je srednje gust i potrebno ga je jako malo za cijelo lice ovaj ćete proizvod jako sporo potrošiti. Ja ga imam 6 mjeseci i koristim dva puta dnevno (ujutro i navečer) i nisam potrošila ni polovinu bočice.

Kako je namijenjen osjetljivoj koži ovaj proizvod je bez parfema i jednostavno je neutralnog mirisa. Trenutno mirišnim, guram nos u bočicu ali ne mogu skontati kako bih Vam opisala to što moj nos osjeti. Jednostavno, nešto neiritirajuće, skroz neutralno i ne štipa za nosnice. Ovo mi je prava muka, kao da me neko pita kako miriše voda. Uglavnom, ako ste osoba kojoj smetaju preintenzivni, čudni mirisi, ne brinite se, ovaj proizvod je prava suprotnot tome svemu. 


Kako se/ga koristi/m???


Kao što sam navele ovaj proizvod koristim dva puta dnevno. Kada temeljito očistim lice od make upa tada nastupa ovaj čistač. Na prethodno pokvašeno lice nanesem malu količinu gela koju prvo razmažem među prstima i laganim kružnim pokretima masiram po licu. Ovaj proizvod  ne pjeni kao tipične gel umivalice, ima učinak na licu kao obično mlijeko za tijelo, tim što se ova umivalice ne upija u kožu već ostaje na površini. Proizvod sa lica skidam mokrim ručnikom, a ostatke gela isperem vodom. 



Kako djeluje?

Nakon korištenja ove umivalice lice je svježe, meko, glatko i čisto, nije zategnuti niti imate potrebu da lice odmah mažete kremom kao što je to kod nekih gelova, koji imaju instant učinak isušivanja. Ne iritira kožu, ne izaziva crvenilo niti zamašćuje dijelove lice koji su skloni prosijavanju i koji su masne. 

Ja imam kombinovanu kožu lica sa suhim i osjetljivim obrazima sklonim crvenilu i masnom T-zonom. T-zona mi se masti više ili manje u ovisnosti od određenih faktora tipa vremenskih prilika, godišnjih doba, fizičkih aktivnosti i sl. S obzirom da meni ova umivalica odgovara jer vjerujem da moja koža lica više naginje normalnoj nego kombinovanoj, ovu umivalicu bih preporučila i onima koji imaju kombinovanu kožu!

Proizvod je  nekomedogen te mi nije uzrokovao probleme po licu u vidu sitnih bubuljica, osipa, akni i sl.



Važni sastojci!


Izvor

Allantoin - je ekstrakt biljke Gavez. Ima antiinflamatorno (protiv zapaljenja) dejstvo i napada toksine (otrove). U kremama za lice i drugim proizvodima za njegu tijela se koristi kao hidratant i ljekovita supstanca. Posebno je efikasan u uklanjanju mrtvih ćelija na površini kože, čije tretiranje dovodi do zdravije i mekše kožeIzvor


Ulje sjemenki mareliceDobiva se hladnim tiještenjem i filtriranjem koštica marelice. Ulje je vrlo slično bademovom ulju, bogato vitaminima i mineralima. Ovo ulje vlaži i omekšava kožu, a pomaže zadržati jasnoću i gipkost kože. Izvor



Ulje avokada - se dobija iz ploda tropskog američkog stabla, bogato je ublažavajućim masnim kiselinama. Avokado ulje je poznato kao najhidratantnije voćno ulje. Ono je također prirodni izvor aminokiselina, proteina, vitamina A, D, E, i kalija. Pomaže u obnovi prirodne vlage u koži.Izvor



Sastojci:

Water, Behenyl Betaine, Propylene GlycolImidazolidinyl UreaMethylparabenPeg-100 StearateGlyceryl StearateTocopherol, Allantion, Prunus Armeniaca/Apricot Kernel Oil, Prunus Dulcis/Sweet Almond Oil, Persea Gratissima/Avocado Oil, Retinyl PalmitateMaltodextrinAloe Barbadensis


Klikom na ovaj link, saznaćete nešto više o prethodno nabrojanim sastojcima (koji su komedogeni, iritirajući i sl) odakle sam ih i preuzela. Sad kad gledam ima dosta komedogenih sastojaka, a  meni ovaj proizvod nije izazvao niti jedan prištić :)

Proizvod nije dostupan u BiH, možete ga naručiti putem Kiehl's Web shopa po cijeni od 28 dolara, iskreno da ga nisam dobila na darivanju kod Martine (Dear Skin) sumnjam da bih ga ikad kupila jer je 28 dolara po meni previše za umivalicu, al' opet proizvod nije razočarao i svakako bih ga preporučila.

Izvinjavam se na dugom postu!

Jeste li probali ovu umivalicu i koju najčešće koristite???


Do čitanja :)














Broj komentara: 9:

  1. Drago mi je da si zadovoljna, Kiehls ima odličnu kozmetiku, nisam probala ovu umivalicu , no ona za normalnu do masnu kožu mi je odlična :)

    Super recenzija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru i hvala na poklonu :) jer je zaista divan i ja sam ovom umivalicom oduševljena :)

      Izbriši
  2. Cijena je diskutabilna ali ja u preparativu ne zalim uložiti :D jako si me sada zaintrigirala za ovu umivalicu!

    OdgovoriIzbriši
  3. great review. lovely post.

    Two on-going giveaway on my blog. hope you can check it out and be part of it.

    xx
    ellie
    http://chasingculprit.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. I am curently having 2 giveaways on my blog. So if you are interested then do take part in them :)

    1-Dressale $200 Dress Giveaway

    2-JollyChic $80 Voucher Giveaway

    OdgovoriIzbriši
  5. Interesantna umivalica i ovaj me brend uvijek intrigirao a znas da volim preparativu :D Samo ti mami :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je ako imaš suhu i osjetljivu kožu, ako si masnokožac ne bih ti preporučila jer je nekako prrrreeeenježna za čišćenje takvog tipa kože :)

      Izbriši
  6. Nisam ovo do sada videla, ali deluje sjajno. Volela bih da probam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, ve zavisi u kakvom ti je stanju koža, meni je dobar :)

      Izbriši