petak, 13. prosinca 2013.

LACURA Beauty Duo Eyeshadow: Orchid

Ukoliko ste pratili moj blog znate da sam pisala o LACURA kozmetici, ako niste možete se popraviti ovdje i ovdje!


Ono što je zanimljivo kod ovog duo sjenila je to da dolazi u istoj ambalaži kao kompaktni puder o kojem sam Vam već pisala. Ambalaža je zaista lijepa i elegantna i ostavlja dojam da se radi o dosta skupljem proizvodu nego što doista jeste. Inače sama ambalaža je plastična ali je 'presvučena' tzv zrcalnom folijom te je jako teško slikati ovaj proizvode jer se sve ogleda na njemu :)


Divna ambalaže je opremljena sa odličnim ogledalo koje je zaista upotrebljivo i bez problema možete popravljati šminku koristeći ga. Pored toga, unutar ambalaže se nalazi i dupli spužvasti aplikator, koji ne koristim ali i dalje stoji unutra, možda nekad i zatreba. Glupo mi reći ja to bacim koristim kistove, zašto to uopšte dolazi unutar kad postoje kistovi bla bla, ono što trebamo shvatiti da sve žene ne koriste kistove, ne znaju ni da to postoji, da, ima i toga. 


Sjenila su baršunasta i sadrže sitni shimmer. Prvo je kremasto biserne boje, nije bijelo niti bež nego baš nekako između, ja bih rekla cream nijansa sa sitnim shimmerom koju možete nanositi u unutrašnje uglove kapaka ili koristiti kao highlighter ispod linije obrva. Što se tiče pigmentacije cream nijansa je slabije pigmentirana u odnosu na smeđu ali se može nadograditi i ukoliko imate dobru bazu za sjenila postoji mogućnost da se pojača sam intenzitet nijanse. Ja nisam imala tu mogućnost jer koristim Avonovu bazu koja je što se tiče trajnosti odlična ali ne pojačava intenzitet sjenila. 



Moram napomenuti da se sjenila uopšte ne truse i ne nakupljaju u pregibima, lijepo se blendaju i trajnost im je sa Avonovom bazom za sjenila odlična, tj. ostaju na kapcima dok ih ne skinem. Što se tiče druge nijanse radi se o čokoladno smeđoj nijansi sa jako jako sitnim srebrenkastim shimmerom. Sve što sam spomenula za prethodnu nijansu važi i za ovu, osim što je ova daleko pigmentiranija u odnosu na cream nijansu. 

Ove dvije nijanse odlično se nadopunjuju i meni kao ljubitelju zemljanih i nude nijansi predstavljaju odličan izbora za svaki dan. 





Volite li duo sjenila i koje Vam je omiljeno???



Broj komentara: 11:

  1. Baš mi se dopadaju nijanse. A ja bih i ovu dole ljubičastu varijantu. Mnogo mi se dopada.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepe su nijanse, meni nije loša ni ova mat smeđa :)

      Izbriši
  2. Nice kit, I liked both the colors
    I am inviting you to enter my $50 Persunmall giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/12/persunamll-50-christmas-giveaway.html?m=0
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepe nijanse.Dobra je pigmentacija :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super nijanse ako mozes poseti http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/ hvala unapred♥

    OdgovoriIzbriši