utorak, 3. prosinca 2013.

Manhattan Powder Mat Make Up #80 Sand




Danas Vam tipkam o Manhattan powder mat puderu u nijansi 80 Sand. Ovaj puder namjenjen je mješovitoj i masnoj koži lica i prilikom kupovine možete izabrati jednu od šest nijansi o kojima možete detaljnije pogledati ovdje.

Puder je kupljen u dm-u po cijeni od 10.95 KM. Količina 30 ml.

AMBALAŽA: Puder dolazi u plastičnoj crnoj tubici koja je po meni jako nepraktična. Prvo jer je puder jako gust i treba Vam jedan dobar stisak po sredini tubice da sadržaj iziđe van. Drugo, ambalaža je crna pri čemu niti vidim koliko mi je došlo ustvari proizvoda unutra niti koliko sam ga potrošila. Treće, higijenski katastrofa, uvijek mi se ambalaža izmrlja i to ne volim. Po meni samo pakovanje je loše i mislim da puder nije puder ako ne dolazi u ambalaži sa pumpicom i sa dnom koje se podiže



TEKSTURA: Puder je jako gust i pjenast te daje završni mat-baršunasti izgled. Kada ga nanosim prstima osjetim koliko je ustvari baršunaste teksture, kao da ste gurnuli prste u kompaktni puder i tako ga nanijeli na lice. Dakle, pri nanošenju trebate djelovati jako brzo, posebno prilikom razmazivanja po licu inače ćete imati poteškoća prilikom blendanja pudera i ujednačavanja nijanse po cijelom licu. Naime, količina pudera koja se dobro ne razmaže, suši se i postaje dosta tamniji nego što nijansa pudera zaista jeste pa postoji mogućnost da Vam lice izgleda 'prljavo'. 



PREKRIVANJE: Najveću prednost koju ovaj puder ima u odnosu na ostale koje posjedujem jeste ta da odlično prekriva, hm možda i mrvicu previše. Zašto? Ukoliko 'pretjerate' sa količnimo pudera koju nanosite na lice bez sumnje ćete ostati 'zabetonirani'. Ja ga uvijek nanosim sloj po sloj i nadograđujem tamo gdje je potrebno. Bez problema mi prekrije sitne bubuljice, mitesere, pjegice, crvenilo i sl. Ono što mi se ne sviđa a to je da ističe suhe dijelove lice. Moja koža je mješovita (masna T zona i suhi obrazi), te dok super matira T zonu s jedne strane, s druge ističe sva ona suha područja na obrazima. 

Kao što sam prethodno spomenula licu daje završni mat izgled. Nisam ga nosila duže od 5 sati ali mogu potvrditi da se u toku tih 5 sati nisam prosijala na kritičnim mjestima! Ovaj puder ne ostavlja osjećaj 'težine' na licu te se ne primjeti ukoliko ga naneste u razumnim količinama. Htjela bih istaknuti da mi ovaj puder više paše za noćne izlazke i da baš nije varijanta za dan. Na dnevnom svjetlu puder na licu se primjeti posebno oko suhih područja. Mislim da, ako ga već namjeravate koristiti kao podlogu za dnevni make up najbolje bi bilo da ga miješate sa toniranim kremam ili nekim 'tečnijim svijetlijim puderima' jer ćete na taj način postići prirodniji izgled. 








MIRIS: je jako lijep i ugodan te se nakon nanošenja pudera na lice kratko zadržava i lagano nestaje.

NUSPOJAVE: U početku korištenja su mi se pojavile bubuljice na čelu (a to je područje na kojemu ih zaista nemam). Nakon određenog vremena i učestalog korištenja ovog pudera nisam primjetila nikakve nesavršenoti, iritacije i slično. 


Kao pozitivne strane bih nabrojala sljedeće:
  • Odlično prekrivanje
  • Postojanost
  • Dobro matira
  • Sprječava prosijavanje
  • Dostupnost
  • Cijena
  • Izbor nijansi



Negativne strane:

  • Ističe suhe djelove
  • Ambalaža
  • Primjeti se na lice
  • Uvlači se u pore
  • Teško se skida.

Da li ste probali ovaj tečni puder? Koji najčešće koristite?


22 komentara:

  1. Ne samo da ovaj nisam probala nego nikada nisam bilo koji Manhattan probala. Niakako me ne privlači i uvijek zaobiđem ali mislim da je vrijeme da probam jedan :) Ovaj sigurno ne jer po tvojoj recenziji vidim da je ovo daleko od toga što meni treba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima manhattan još pudera, ovaj ti ne treba ako imaš suhu kožu ili ako nemaš šta za sakriti na licu :PPP

      Izbriši
  2. Nisam ni ja nista od njih probala, nemam gde daih kupim. Ja generalno kad vidim puder u tubici cest osamo prodjem pored njega. Mada volela bih da probam neki Manhattan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ni ja ne volim baš pudere u tubici, pumpice su zakon, a ovaj sam kupila jer mi je koža u jednom periodu bila u jako kritičnom stanju pa sam trebala onaj koji dobro prekriva :)

      Izbriši
  3. koristila sam ga skoro cijelu srednju kao podlogu za izlaske. Sjećam se dobro kako ga je bilo teško razmazati i kako je najsvjetliji uvijek bio tamniji dosta od moga lica(to mi se tada sviđalo LOL). Tada nisam imala ni primere, ni ikakve kreme, ne znam kako bi mi sada pasao. Mislim da još uvijek nema svijetlih nijansi, sve su nekako narandžaste. Ali prekrivanje mu je odlično, za problematično lice dušu dao... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh ja se sjećam na prvoj godini fakulteta jedna kolegica je uvijek koristila ovaj puder, sreća njoj je nijansa pristajala ali ga 'nabaca' na lice kao špatulom za malter :P Mislim da prije nanošenja ovog pudera treba lice stvarno dobro pripremiti poebno dobro hidratizirati suhe djelove :)

      Izbriši
  4. Ja sam imala davno ovaj puder i nije mi ostao u dobrom sjećanju ali u poslednje vrijeme stalno čitam o njemu i čini mi se k'o da ne bi bilo loše da isprobam opet, možda mi sad bude dobar :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš znati dok ne probaš, ali je stvarno zeznut za koristiti jer kad pretjeraš sa njim stvarno se primjeti na licu još ako čovjek fula nijansu grr

      Izbriši
  5. Ja sam ga davno koristila i nije mi se pokazao kao dobar, zabetonira i oksidira i bas puno istice suhe dijelove. :/ Nazalost...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, stvarno ističe suhe djelove, onako ružno se nakupi oko suhog područja lica baš mi je to grozno, zato ga često mješam sa toniranom kremom pa tad lice bude sasvim ok i suhi djelovi se toliko ne primjete :)!

      Izbriši
  6. Imam neobjašnjivu averziju prema ovom brendu, kao i prema Max factoru kada su u pitanju puderi. :D
    Inače, Revlon colorstay ispunjava sve moje kriterije za savršen puder tako da ga necu mijenjati tako skoro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heh nisi prva od koje to čujem, šta je znam, meni u MF puderi sasvim ok :)

      Izbriši
  7. Nikada nisam probala ni jedan njihov puder. Ne znam zašto. A prihvatljiva im je i cijena, bar da probam :). Ja obožavam Bourjois :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj imaju i boljih od ovoga, upravo u izbacili neki novi puder kažu da je dobar. Ja bih voljela probati neki od Bourjois!

      Izbriši
  8. Nije mi samo jasno zasto ovaj puder tamni u kontaktu sa srebrom??? Kada stavis malu pudera na ruku,razmazes,i srebrenim prstenom predjes preko njega,dobije crnu boju... Nakon tog saznanja,plasim se da ga stavljam na lice,iako mi odgovara :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvi put čujem nesto takvo, baš ću pokušati isto pa ću ti naknadno odgovoriti :)

      Izbriši
    2. nemas se cega bojati. to ti je samo proces oksidacije srebra koji se dogodi kada ono dode u kontakt sa sastojkom iz pudera. nije to nista opasno ili otrovno. sviram srebrnu flautu i kad stavim taj puder pojavi mi se crno ispod usana. samo obrises i to je to :)

      Izbriši
  9. Purple glow, koji puder predlazes za dnevnu varijantu? Svidja mi se tvoja recenzija o ovome, apsolutno se slazem .. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Purple glow, koji puder preporucujes za dnevnu varijantu ? Da lijepo prekrije, a ne pravi fleke i ne istice suvlje predjele? Svidjelo mi se tvoje misljenje o ovom puderu, apsolutno istina.

    OdgovoriIzbriši
  11. E ćao Aleksandra, oprosti što kasnim sa odgovorom. Ovako ja ću ti preporučiti tri koja trenutno koristim, a ja imam mješovitu kožu, znači masna T zona i suhi obrazi. Manhattan endless perfection ti je dobar imaš recenziju na blogu, kao i rimmelov lasting finish. Također pogledaj i Catrice Even skin tone koji izgleda jako prirodno na licu i ne ističe suhe djelove. Zadnji koji sam koristila je Catrice All mat plus također imaš recenziju na blogu pa pogledaj. Uglavnom, od navedeni najbolji je Rimmel lasting finish. LP i opet, oprosti što kasnim sa odgovorm, ako imaš još neko pitanje slobodno pitaj biću ažurnija na blogu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tamni u dodiru sa srebrom jer sadrzi olovo u sebi stoga nije zdrav za lice. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Tamni u dodiru sa srebrom jer sadrzi olovo u sebi stoga nije zdrav za lice :)

    OdgovoriIzbriši