utorak, 10. prosinca 2013.

Mini recenzije: Balea!


Ne znam je li mini recenzija dobar naziv posta ali jednostavno nisam znala kako da oblikujem ovaj post i pod kojim nazivom nego ovako. Naime, nije mi bilo baš nešto ekstra zanimljivo predstavljati svaki proizvod pojedinačno u zasebnim postovima pa sam se odlučila na grupnu recenziju, hm, eto mogla sam ga nazvati i grupna recenzija Balea proizvoda. 


Moram priznati da sam tek odnedavno počela koristiti proizvode Balea marke i to sve zahvaljujući hvalospjevima po blogovima kojih definitivno nije manjkalo. Hajd' reko kuda svi tu i mali Mujo pa sam za početak odlučila pokušati sa šamponima, losionima i nadaleko hvaljenom vazelinu. No no ne sekirajte se neće ovo biti kilometarska recenzija već baš mini!


Za početak nešto ću Vam reći o tri  Balea šampona koje sam jedno vrijeme koristila ali više ne koristim jer sam se morala vratiti na Elseve Total Repair 5 kojeg koristim jako dugo i koji mi super odgovara. Inače imam dugu ravnu smeđu kosu, jako tanku dlaku, kosa se pri tjemenu masti a ostatak je normalan, dakle nije isušen i sl. 

Prvo bih spomenula sve ono što je zajedničko za ova tri šampona: Dolaze u pakovanju od 300 ml, bez silikona su, odlično miriše, cijena im je oko 3-4 KM i jedino ih možete kupiti u dm prodavnicama.


Od ova tri šampona jedino mi je odgovarao ovaj u sredini sa ekstraktom ružmarina i melisse namijenjen kosi koja se brzo masti. Samo mi je ovaj šampon sprječavao da se vlasište brzo zamasti. Lijepo miriše, djeluje jako osvježavajuće i revitalizirajuće i za kosu i za vaše nosnice jer je miris i više nego ugodan, dakako ako volite ružmarin i melissu. Jedino sam ovaj šampon do kraja potrošila, preostala dva sam proslijedila na korištenje ukućanima :)


Ako se ne varam prvi je sa ekstraktom bambusa i mente, namijenjen za one koji imaju problem sa peruti u kosi. Kupila kao ga kao 'lijek' za ovaj zadnji sa aloe verom i mangom (narandžasto pakovanje) zbog kojega sam i dobila perut a to NIKADA nisam imala. Mogu reći da mi ni ovaj sa bambusom nije pomogao da se riješim tog problema već Elseve Total Repair 5 na koji je moja kosa izgleda 'navikla' i sa kojim nemam nikakvih problema. 

Još da nadodam da je Balea šampon sa mangom i aloe verom namijenjen suhoj i oštećenoj kosi, a moja kosa nije takva pa je najvjerojatnije neki od sastojaka za rješavanje tog problema uzrokovao pojavu peruti i jako maštenje vlasišta. Dakle, moja tip kose je takav da mu ovaj šampon nikako ne odgovara, kao ni ovaj sa bambusom i mentom jer mi se i od njega kosa brzo masti i izgleda beživotno :)



U nastavku evo još nekoliko rečenica o Balea losionu za tijelo, kremi i vazelinu.


Balea losion koji ja koristim (već drugo pakovanje) je sa medom i mlijekom. Dolazi u zahvalnom pakovanju od 400 ml za samo 3.5 KM i ovo mi je zaista najbolji Balea proizvod koji odlično paše mojoj suhoj koži. Mackam se sa njim nakon svakog tuširanja, kupanja i kožu mi ostavlja mekom, glatkom i mirisnom. Jedina mana koju ima je ta što se sporo upija. Naravno da bih ga kupila opet, ali neću jer nakon ove druge bočice želim probati neki drugi Balea losion ili možda Balea mlijekom za tijelo ili body butter.


Čitala sam i o Balea Soft kremi koja je slična Niveinoj ali je Baleina dosta jeftinija te sam kupila nju. U mom slučaju radi se o kremi za lice i tijelo. 


Balea soft kremu koristim više na licu i samo nekad po tijelu. Vodenaste je teksture odlično se upija ne ostavlja nikakve završne slojeve na lice. Koža nakon ove kreme djeluje nahranjeno i svježe. Nije mi izazvala nikakve iritacije niti probleme na licu i kupiću je opet. I da, ova krema dolazi u pakovanju od 250 ml za 3 KM.



I zadnje ali ne i manje vrijedno Balea vazelin. Kupila sam ga samo da bih njime mackala stopala i nekad ga nanosim na usne ali ne tako često. Vazelin ima hiljadu primjena a koliko je njegovo korištenje štetno/korisno još će se dugo raspravljati. Ja mažem zanoktice sa njim, laktove, ne skidam šminku sa njim ali sam čula da može i to. Balein vazelin je bez konzervansa i parfema. Mislim da je količina 200 ml i da košta 2.5 KM.
Toliko o mojim Balea proizvodima.

Koji Balea proizvod je Vaš omiljeni ???



4 komentara:

  1. Volim Baleu, a volim i Baleine cijene, da budem iskrena :) Uvijek se može naći naći zanimljivih stvarčica :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je soft krema grozna! Inače sam jako izbirljiva kad je preparativa u pitanju i ne znam što mi je bilo kad sam ovu kremu kupila. Lice me peckalo od nje, vrlo neugodan osjećaj sam imala i preko noći su mi iskočili nekakvi prištići i crvene točkice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? Meni je dobra, nije mi izazvala nikakve iritacije, prištće, crvenilo, ne peckla me. Ko će znati, a ja stvarno imam osjetljivu kožu na licu :)

      Izbriši