četvrtak, 19. prosinca 2013.

WINTER TAG!



Ja sam dijete ljeta, rođena u julu i trebalo bih da mrzim zimu ali to nije tako. Ja zaista ne mogu reći koje godišnje doba mi je najdraže jer su mi sva podjednako draga i svako ima svoju ljepotu i draž.

Post počinjem sa snježnim Pragom, ne znam u kom trenutku života sam postala opsjednuta sa ovim gradom. Imam toliku želju da ga posjetim, posebno zimi. Nadam se da ću jednog dana ostvariti sebi tu želju.

Neću odgovarati na pitanja što se tiče ovog tag posta, jednostavno sam ga 'provukla' kroz slike jer smatram da je tako zanimljivije.

D. :*















Broj komentara: 8:

  1. I ja sam rođena u julu ali ne volim ljeto :) dok zimu volim, volim i volim. Posebno kada sve postane bijelo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zima zna biti predivna ali i prrreehladna :)

      Izbriši
  2. Ja sam rođena u januaru, ali ne volim zimu :p Ustvari ne volim padavine, zimu hajde i nekako...rođendan, praznici i tople papuče pomažu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim snijeg, ali ne onu bljuzgaču kada ti jedino pomažu ribarske čizme :P da se ne smočiš :)

      Izbriši
  3. Baš lip post... Ponekad su slike i više nego dovoljne! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja baš ne volim zimu,iako kažu da je to najljepši dio godine.Ja sam dijete ljeta ;)

    OdgovoriIzbriši