utorak, 7. siječnja 2014.

Blogorođendan i Giveaway !!!


Početkom ovog mjeseca sjetila sam se da 9. Januara moj blog slavi prvi blogorođenda. Svjesna sam činjenice da baš i nisam bila nešto aktiva prošle godine zbog fakultetskih obaveza ali sad je sa svim tim gotovo i nadam se da mi traženje posla u ovoj godini neće odvratiti od mog najdražeg hobija, a to je čitanje Vaših blogova i dakako pisanje mog blogića.

Prije svega, drago mi je što sam se odlučila na pokretanje bloga, naučila sam puno korisnih stvari i otkrila sam jako puno lijepih i zanimljivih blogova od kojih mi je najdraži SuperNova Kozmetika. Ovaj blog mi je drag i vjerojatno ću ga čitati sve dok ga njegova autorica bude pisala jer mi je upravo ona bila prvi pratitelji i zbog nje sam shvatila da ipak postoji još tamo neko ko čita moj blog i da trebam nastaviti pisati ga, bez obzira koliko moj fotoaparat i slike bili loši. Eto u NG želim sebi jedan, onako dobar fotić da Vas sve mogu uveseljavati lijepim slikama :)







Ne bio neki blogorođendan, a da se nešto ne daruje. U nastavku sam Vam pripremila dvije kozmetičke sitnice koje možete osvojiti. Htjela sam Vam pokloniti nešto što i sama koristim i sa čim sam zadovoljna. O prvom proizvodu sam pisala na blogu, a o drugom ću tek pisati. Na slikama su moji proizvodi, a oni namijenjeni darivanju su novi i neotpakovani :)

Dakle jednu čitateljicu ću nagraditi sa:
  • LACURA Beauty duo eyeshadow u nijansi Orchid o kojem sam pisala ovdje
  • BIOCURA ružu u nijansi Classic red





Da bi sudjelovali u darivanju morate uraditi slijedeće:

  • Pratite moj blog putem GFC (ili Bloglovin)
  • Pratite blog na fb ovdje
  • Podjelite objavu na fb
U komentaru ostavite podatke: ime pod kojim me pratite na fb i GFC te mail adresu. Ukoliko ne želite javno objavljivati podatke pošaljite mi putem kontakt forma :)

Darivanje je otvoreno za područje BiH i zemlje okruženja.

Dobitnika bira random.org.

Darivanje traje 31. Januara.

Nadam se da Vam se sviđa darivanje i da ćete sudjelovati :)



iiii zaboravi Vam zaželjeti Sretnu Novu 2014.......






42 komentara:

  1. Fb:Amra Talic HOrozovic
    Gfc:horozovic
    amra1990@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično darivanje :-) da li prihvataš alternativu GFC / Bloglovin ?!?
    FB Marija Krešić Bandić
    Bloglovin Marija
    marija.bandic1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj draga kako si me sad raznezila! Hvala ti do neba. Mnogo sam srecna sto mislis da je moj blog dobar. Osecam se pocastvovanom. Moram da ucestvujem jer nikad nisam cula za tu marku sminke a u Srbiji je svakako nema :) Bloger u meni ne da mi da propustim sansu probanja navih stvari.
    Naravno znas da te pratim kao SuperNova, a na fb-u sam ili SN Blogic ili SuperNova Kozmetika.
    aleksdobardzic@gmail.com
    Jos jednom hvalaaaaaaaaaaaaa! :***********

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, sretno ti i želim da ti blog bude još bolji i čitaniji :) :*

      Izbriši
    2. Ubacujem se kao padobranac ali naprosto moram da vam napisem kako se i moje srdasce raznjezilo - pravi sam softie i mislim da mi je nesto upalo u oko... Aleksandra je jedna fantasticna osoba, bas kako si i ti jedno krasno bice draga Danira ❤ Uvijek sam mislila i uvijek su misliti kako dobar blog ne cine neke tamo fensi-smensi dekoracije vec srce i dusa iza tog bloga a to je autor :) Zelim ti jos mnogo blogorodjendana, da svaka godina bude ispunjenija od prethodne! U sustini ti zelim sve najbolje! Ljubim vas obje, prekrasne zene moje! :***

      Izbriši
    3. Selma, ne možeš ni zamisliti kako mi je drago pročitati nešto ovako lijepo, zaista si mi uljepšala dan i hvala ti što mi uvijek popraviš raspoloženje svojim divnim komentarima na blogu. Ja sam svjesna da moj blog ima određenih mana koje je pokušavam prikriti ili popravit na određen način ali opet slažem se sa tobom da je srce i duša svakog bloga autor i ja mislim da se to osjeti kod čitanja samog bloga. Hvala ti na lijepim željama i na podršci :) Želim ti sve najljepše u životu :) :***

      Izbriši
  4. *Facebook:Nataša Pivnički
    GFC:Nataša Pivnički
    natasapivnicki81@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  5. FB i GFC - Jelena Stanisavljević
    jelena.stanisavljevich@gmail.com

    Srećan :)

    OdgovoriIzbriši
  6. FB: Ivana Miljkovic ex Milutinovic
    GFC: Ivana Miljkovic
    mail: ivanamm.jagodina@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. FB - Marie Ilic
    https://www.facebook.com/marie.ilic.9/posts/365611020242702?stream_ref=10
    GFC - marie ilic
    masacz48@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. FB i GFC Sanja Vecko :)
    co.jovanovic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Danijela Divkovic
    daca2801@hotmail.com
    moje boje ,i za oci i za usne koristim te boje pa mi se poklon itekako svidja ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Srecan Blogorodjendan!

    GFC i FB Radoslava Grujic
    radoslava.grujic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. sretna ti godišnjica :D
    krasno darivanje, i ja bih rado okušala sreću: gfc nail crazy, fb žana žalac, nailcrazy69 at gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan blogorođendan :)
    fb-make up tija
    gfc-tija m
    saciram96@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. FB- Zoka Miki Djurdjevic
    GFC- Zorica Djurdjevic
    email zokamiki.djurdjevic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. FB: Jovanka Calija-Skoro, evo linka podele https://www.facebook.com/jovanka.calijaskoro/posts/10200629728184855, bloglovin Jelena Skoro, mail jelena2810@hotmail.com:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Fb.i Bloglovin - Mihneta Ahmet Sojkic
    Mail.laylaazra@hotmail.com
    Divno darivanje :) Sretan rodjendan i puno uspjeha želim :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Fb-Misskitschblog...mail: misskitschblog@yahoo.com....Sretan 1.blogorođendan!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Sretan blogovrodjendan, da i naredna bude jos uspjesnija.. f
    b: Melisa Zaimovic
    bloglovin: Melisa Zaimovic (https://www.bloglovin.com/melisazaimovic)
    mail: melisa.zaimovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Neka je srecan!!! :)
    Takodje, srecna Nova!!! :)
    gfc Jas S
    fb i Bloglovin Jasmina Stankovic DeCuir
    evo linka objave www.facebook.com/jasmina.stankovicdecuir/posts/3745408049347?stream_ref=10
    jasminastankovic.bg@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  19. FB Dragana Milojevic
    GFC Green_eyes
    dragana11111991@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  20. FB https://www.facebook.com/gordana.mitic.714
    GFC Gordana Drobnjak
    Bloglovin Gordana Mitic
    Mail leptiric25@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Fb i Blogovin : Jelena Lena
    jelena.videnovic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  22. https://www.facebook.com/jana.alioski
    Jana Alioski, alisauzemljicuda5@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  23. GFC Green_eyes
    Blogovin Dragana Milojevic
    Fb Dragana Milojevic
    https://www.facebook.com/miss.uniqueeee/posts/724198587593207?stream_ref=10

    OdgovoriIzbriši
  24. GFC: Miličica
    Bloglovin: Milica Milosevic-Meseldzija
    E-mail: mmmmilica@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  25. fb Samanta Barukcic
    bloglovin Samanta Barukcic

    email samantica.oli999@gmail.com

    <3

    OdgovoriIzbriši
  26. Sviđa mi se tvoj blog i zbog toga sam te nominovala za Liebster Award, mozes ovdje pogledati post: http://glamorous-sweet-events.blogspot.com/2014/01/tag-questions-liebster-award.html

    OdgovoriIzbriši
  27. Andrijana Pesic GFC i FB
    andrijana90pesic@gmail.com
    https://www.facebook.com/aleksandra.pesic.1690#

    OdgovoriIzbriši
  28. Pratim te preko fb i gfc kao Suzana Sakovic
    ledenod@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  29. FB: Tea Blaževac
    GFC: Tea Blazevac (teab.)
    tea.blazevac@gmail.com
    posebno mi se sviđa sjenilo :-)

    OdgovoriIzbriši
  30. GFC: Pippy O'Hara
    Fb:Senada Salihagić
    Iron_girl17@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  31. gfc: Jovana Miloradovic
    fb: Jovana Joxy
    mjovana1989@hotmail.com

    sretan blogorodjendan :***

    OdgovoriIzbriši
  32. FB: Ivana Antolić
    GFC: LucyFord230691
    ivana_antolic9@net.hr

    OdgovoriIzbriši