nedjelja, 19. siječnja 2014.

Liebster award #2



Vraćam se u blogosferu liebster award postom, ovo je druga po redu i hvala djevojci sa bloga Glamorous sweet events što je nominovala moj blog.

Inače, jako jako volim tag postove.


Moji odgovori na pitanja:

What are your 2014 goals?
Ostati zdrava i prije svega normalna u nenormalnim okolnostima. Pronaći sebi posao u struci (nek' mi je Bog na pomoći), položiti ispit za CR i položiti za vozačku jer to još nemam, shame on me :)


What are your hobbies?
Čitanje beauty blogova, u čemu stvarno uživam nemate pojma koliko. Za mene nema dobrih i loših blogova za mene u svi blogovi prije svega kreacija ljudskog uma na kojemu neko ostavi djelić svoje dobre duše, jer blogove pišemo da pomognemo nekome dijeleći svoja dobra i loša iskustva :) da i kuhanje je moj hobi, a 24 kitchen moj omiljeni kanal :P

If you had a chance to travel to any destination in the world at this moment where would that be?
Tu kod mene nema dileme, Prag, Prag i samo Prag!



Where do you see yourself in 10 years?
Evo kad baš moram napisati vidim sebe bez dioptrijskih naočala :P kako radim kao revizor u jednoj od Big 4 kompanija i imam jedno usvojeno dijete i dvije mačke. Dalje od toga ne vidim :P

Wine or beer?
Piva! Ali dobra piva!

Coffee or tea?

Kafa, ali turska/bosanska!

What is the most difficult thing you did in your life?
Izvlačila sam neko lutalačko štene iz komšijine kanalizacija u pola 2 poslije ponoći. Heh mogu vam reći da sam smrdila na govna ali kad sam ga izvukla osjećala sam se kao kraljica!

Heels or flats?
Oboje!


Kim Kardashian or Khloe Kardashian? 
Hanka Paldum :)




Hvala na čitanju i ne zaboraviti sudjelovati u rođendanskom darivanju koje traje do 31. Januara.



:)



Broj komentara: 5:

  1. hahaha "smrdila na govna ali kad sam ga izvukla osjećala sam se kao kraljica" ovo je bilo dobro :D
    Ako ti je 24 kitchen omiljeni kanal i ako voliš da kuhaš, ja ću rado da probam šta god da napraviš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi taj događaj je žalostan koliko i smiješan ali eto čovjek zažmiri da ne kažem začepi nos pred nekim stvarima samo da pomogne jadnim životinjcama :)

      Hhehe čim bude novi post te tematike bićeš obaviještena :)

      Izbriši
  2. Hvala na odgovorima. 24 kitchen je kanal koji ja ne propustam da gledam, da nemam ispita gledala bih ga od 0 do 24.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim, hvala tebi na nominaciji. Ja nekad provedem cijeli dan gledajući taj kanal, i onda definitivno moram kuhati jer i kad nisam gladna poslije njega moram biti :)

      Izbriši