petak, 31. siječnja 2014.

My Top 7: Nail Polishes


Nećete vjerovati, ja sam malo lijena (čitaj: jako lijena djevojčica) imam 7 postova u pripremi, spremljenih u skice i nikad da  završim i objavim bar jedan od tih sedam. 

Kako je moj blog navršio godinu dana ovaj mjesec odlučila sam u novu godinu bloganja ući na sasvim novi način i osvježiti svoj blog onim temama koje sam namjeravala pisati od samog pokretanja bloga, te teme su prije svega one o knjigama i kuhanju. Smatram da mi je blog malo dosadnjikav jer samo objavljujem recenzije i kozmetičke postove pa sam kao što rekoh to sam odlučila promijeniti.

Također ovo je jedna od novih tema, odlučila sam objavljivati svojih top 7 omiljenih stvari kroz postove, bilo kozmetičkih ili ostalih, uglavnom za početak je kozmetičkih top 7, a radi se o lakovima koje mackam u zadnje vrijeme. Pa da krenemo...


Dakle, kao što rekoh radi se o sedam nijansi koje su mi u ovo doba godine najdraže, a to su:

1. GABRINI 3D Nailpolish Multivitamin, ovaj sam kupila prije jedno mjesec dana jer inače obožavam ovakve tople koraljne neon nijanse lakova, ova je negdje između crvene i narandžaste. Lak je totalni smrdljivac ali je mu to opraštam jer se jako lijepo maže, pigmentiran je i ima odličnu četkicu. Mislim da sam ga platila 1.5 KM.

2. GABRINI 3D Nailpolish Multivitamin, ja bih rekla da je ovo jedan nude smeđi lak (ispravite me ako griješim :P). Ima iste karakteristike kao prethodni za koji sam zaboravila napisati da se na noktima neokrznut zadržava cc 2-3 dana.


3. Jedini plavac na slikama je Flormar super shine lak za nokte, ne mogu Vam opisati kako je ovo jedan odličan lak, što teksturom, gustinom, ima odličnu usku dugačku četkicu koja savršeno raspoređuje lak po nokatnoj ploči. Ono što zamjeram ovom lako je poteškoće koje mi stvara prilikom odstranjivanja sa noktiju. Naime, toliko je pigmentiran da prilikom skidanja plavi pigment se toliko uvuče u nokat i prste da je to za poluditi, zbog toga ga rjeđe mažem ali ga svakako volim prije svega zbog divne plave boje i visokog sjaja kojeg ostavlja na noktima. 


4. Drugi Flormar Nail enamel je prvi Flormar lak koji sam kupila a radi se o crnoj nijansi koja sadrži plave sjajne čestice koje daju dojam da se radi o tamno plavoj nijansi laka. Za njega mogu reći isto kao za prethodi i sa njim nažalost imam iste poteškoće prilikom odstranjivanja. Nadodaću još da su Flormar lakovi jedni od trajnijih koje imam i na noktima izdrže i do cijela 3 dana. Cijena im je oko 2 KM.

5. Essence colour and go je jedini lak iz essence linije ali nove od starih imam nekoliko i sto puta su bolji nego nova verzija istih. Ovaj lak traje jedan dan, možda i manje jer mi zna popucati čim ga namažem na nokte. U top 7 najdražih se nalazi jer jako volim what is my name nijansu za koju bih ja rekla da je, pah prljavo ljubičasta (u mojim očima). Ima široku ovalno zaobljenu četkicu koja je savršenstvo. Platila sam ga oko 4 KM. 




 6. Oriflame Pure colour u nijani Burgundy, šta da kažem, bordo nijansu laka je po mom mišljenju kao čokolada moraš je imati i moraš je voljeti. Ovaj lak zadovoljava sve moje zahtjeve što se tiče teksture, sjaja i pigmentacije, ali četkica mi se ne sviđa jer je malene i ima ovaj veliki crni čep što ne volim kod lakova jer kad lakiram nokte od čepa ne vidim putanju kistića i često pogriješim, hmm sad se vi čudite o čemu ja pričam. Cijena mu je oko 4-5 KM.

7. Zadnji ali ne manje bitan je Golden Rose ljubičasti lak za nokte koji sam već spominjala u nekom postu. Inače, imam jako puno GR lakova jer su mi odlični i pariraju nekim dosta skupljim lakovima ako nisu i bolji od njih. Lak je srednje gustine, pigmentiran je ali ne kao prethodno spomenuti, ovaj ipak moram nanijeti u dva sloja. Kao svi GR lakovi ima usku, dužu četkicu koja je po mom mišljenju lošija strana ovog laka ali kad uzmem u obzir cijenu od 2 KM koliko sam ga i platila onda mi to nije ni bitno. Što se tiče trajnosti nije mu jača strana, izdržaće oko 3 dana možda i manje zavisi u što sve gurate prstće, noisite li rukavice kad perete suđe, imate li nadlak i sl. 

Eto to je sve što imama za Vas. Ne zaboravite sudjelovati u darivanju koje traje do ponoći, a iduće sedmice objavljujem pobjednika.



Koji Vam je omiljeni lak za nokte?

Preporučite mi dobar bazni lak za nokte molim Vas!




















Broj komentara: 17:

  1. Meni trenutno crveni Flormar Matte nails.. Milina hehe :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se ne varam taj sam vidjela kod vas na blogu :) Lijep je!

      Izbriši
  2. Od ovih tvojih nemam ni jedan, gabrini lakovima ne opraštam toksični miris koji peče za oči, osim šljokičaste confetti linije, ali oni ionako manje smrduckaju. imam taj jedan flormar supershine, dobila za rođendan, eno ga stoji i čeka bolje dane da mu se smilujem i uklopim ga u neku manikuru. golden rose with protein ne podnosim jer se suše sto godina i iako volim gr lakove od te linije nemam ni jedan a nekad davno sam obožavala jednu tirkiznu nijansu iz te linije. šta se još ima prokomentarisati, hmmm, oriflame, ne koristim ih i čak se ne sjećam kad sam zadnji put pregledala katalog, uopšte mi nije zanimljivo. što se essence c&g lakova tiče, njih volim, imaju interesantne nijanse, par bočica potrošila, jedino su mi interesantni zbog nijansi i četkice, a smatram da su GR i flormar lakovi kvalitetniji a koštaju manje para (: eto raspisah se, ne zamjeri :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svašta koliki sam odg napisala i nisam klik objavi sve mi se obrisalo uhuhuhu. Hvala na komentaru, slažem se u potpunosti za Gabrini lakove koji baš užasno smrde, i za GR kad već spomenu sjeti se i ja da se dugo suše. Essence lakove baš ne volim jer mi skroz kratko traju a za 1 Essence mogu kupiti dva Flormara koji u mi odlični. Hvala na komentaru again :))))))

      Izbriši
    2. btw dobar bazni lak ti je eveline 8u1, diamond strength, maxi growth, ja se kunem u njih pa probaj, nisu skupi, 5,80 a fkt se isplate. od jeftinijih sam dugo koristila flormar calcium booster, mada te flormar "preparativne" lakove nisam vidjela nigdje drugo nego u galantu u kiseljaku pa ne znam ima li ih igdje drugo :/

      Izbriši
    3. Hvala, znam čula sam da su ti evelin dobri, problem je što ih ja nikako ne mogu pronaći u dm-u kad pitam tete u dm-u za njih one me gledaju ko da pričam o atomskoj fizici :) za cm da ne govorim

      Izbriši
  3. Ne lakiram nokte, nosim akril godinama i that's so fine with me :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanima me u kakvom u ti stanju nokti nakon dugogodišnjeg nošenja akrila, da li nekad praviš pauze, skineš pa opet stavljaš nakon nekog vremena??? :D

      Izbriši
  4. Lijep izbor nijansi,nosive su uvijek.I gdje kupuješ Flormar lakove ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ja sam iz Bihaća pa njih u gradu mogu kupiti samo u velikoj kineskoj robnoj kući, imaju mali stalak samo sa Flormar lakovima, nisam primijetila da ih ima igdje drugo kupiti!

      Izbriši
  5. super je ovaj plavi Flormar <3
    nemam preporuke za bazni jer ih uglavnom ne koristim :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Plavi je lijep, ova supershine linija mi se čini odlična, planiram kupiti još koju nijansu!

      Izbriši
  6. ne mogu vjerovat, flormar duplo jeftiniji od essence... ne i kod nas u hrvatskoj :(
    volim flormar lakove, za tu cijenu nude sasvim pristojnu kvalitetu, ali opet zavisi od nijanse od nijanse, kao i kod većine brandova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto dah, nećeš vjerovati ali je tako. I meni su sasvim uredu i definitivno ih neću prestati kupovati!

      Izbriši
    2. ma zašto bi ih prestala kupovati... kod nas su od 15 kn pa na više, a essence 13, a tu kod tebe flormar duplo jeftiniji... ne znam zašto sve što dođe u hrvatsku mora barem duplo poskupit :P

      Izbriši
  7. Uvijek volim postove s lakovima za nokte :) Imam par Gabrini lakova, no taj 3d još nisam probala (hvala na ideji :)
    ok su mi, golden rose također, essence malo manje a flormarovi su mi favorit, meni neki izdrže od 5-7 dana (a ne perem uvijek suđe sa rukavicama XD). Sve mi odgovara kod njih. I imam nekoliko nijansi. Bolji su mi i od nekih "skupljih i kvalitetnijih" lakova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi Gabrini 3d imaju odličnu četkicu i što se tiče trajnosti predobri su mi, ali imaju onaj kancerogeni miris ufff, a flormar su mi bolji o essence lakova :)

      Izbriši