subota, 15. veljače 2014.

Balea Body Milk



Ovih dana je situacija takva da više volim čitati postove drugih blogera nego kucati svoje, ne znam, nekako kad nemam volje i želje za nečim i kad to nešto ne radim sa oduševljenjem radije se držim po strani i...čitam postove drugih bloger :P 

Danas nije takav dan, danas sam odlučila da ću biti oduševljen i vrijedna i da ću otkucati hrpu postova koje već neko vrijeme spremam, a jedan od njih je upravo ovaj koji se odnosi na Bale body mlijeko za tijelo sa kojim sam malo je reći oduševljena. 

Pa da pređemo na stvar...


Balea mlijeko za tijelo sa vitaminom E za suhu kožu pruža 24 satnu hidrataciju, pored vitamina E koji ima antiage djelovanje sadrži i sheabutter. Prvi put se susrećem sa mlijekom za tijelo koje je konzistencijom jako gusto i više podsjeća na neku kremu za tijelo. S obzirom da je jako gusto teže se razmazuje ali, bar u mom slučaju na sreću brzo se upija jer imam izrazito suhu i 'žednu' kožu koju mogu mackati svakih sat vremena ali ona i dalje ostaje nedovoljno nahranjena. Nakon samog nanošenja ostaje masni, sjajni trag koji jako brzo nestaje jer se mlijeko brzo upija kao što sam prethodno spomenula. Ukoliko imate normalnu kožu vjerojatno će vam se masni, sjajni sloj duže zadržavati na koži, ali opet ne mogu vam to tvrditi jer je moja koža tijela jako suha i upija u sebe šta god da nanesem na nju pa čak i gustu, masnu nevenovu kremu :)

Mirisi ovog mlijeka je sličan mirisu Nivine plave kreme ili plavog mlijeka za tijelo od istog proizvođača. Što se tiče samog mirisa mogao je on da bude i ljepši i da se taj shea maslac osjeti u njemu ali kako je tako je, bitno ja da dovoljno nahrani kožu i da ispunjava svoju osnovnu namjenu, a to je intenzivna njega i hidratacija.

Što se tiče 24 satne hidratacije, pah o tome bi se moglo raspravljati ali ja kažem da ne pruža 24 satnu hidrataciju po mom mišljenju pojmovi kao što su 24 satna, 48 satna hidratacija su žive marketinške spačke i vjerujem da će vam koža biti dovoljno nahranjena i hidratizirana jedino ukoliko je u toku dana više puta mažete i njegujete određenim preparatima.

Dojmovi nakon nanošenja ovog mlijeka su odlični, pored toga što lijepo nahrani i hidratizira kožu, ona dobije lijepi sjaj i zdraviji izgled, iako, kažem taj dojam se ne zadržava toliko dugo što ja i ne očekujem. Nakon dužeg korištenje (dvije sedmice) primijetila sam da mi koža bolje izgleda i da su suhi djelovi tipa koljena, laktova hidratizirani.

Ja vam ovaj proizvod preporučujem jer ćete za smiješnih 4.50 KM dobiti 500 ml, 500 ml 
predivnog mlijeka za tijelo koja zaista vrijedi probati posebno ako imate izrazito suhu kožu koja zahtjeva svakodnevnu hidrataciju i njegu.








Koji Vam je najdraži preparat za njegu tijela, jeste li koristili Balea body milk ???

Broj komentara: 10:

  1. Volim veeelika pakovanja koja mogu trošiti u veeelikim količinama :) Imam ovo mlijeko i na drugom je mjestu kao najbolji Balea losion za suhu kožu, iza onog sa bademom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja istoooo, odlično mi je posebno mi se sviđa sto je u velikom pakovanju, a sto se tiče tog sa bedemom i njega cu sigurno kupiti...

      Izbriši
  2. već sam i od drugih čula hvale za ovo mlijeko, kad potrošim zalihe valjda ću se sjetiti probati i njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično je i uz to jeftino svakako probaj :D

      Izbriši
  3. Imam 4 mlijeka u zalihama pa ga necu skoro kupiti, ali mi je na listi vec duze vrijeme. Ja ne volim badem zbog mirisa, ali je njega dobra. Onaj kokos mi je fantazija, ali ne mogu ni njega svaki dan, samo kad pozelim. Ja volim mala mala pakovanja da mogu stalno isprobavati nova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su badem i kokos slijedeci, ja volim veelika pakovanja :)

      Izbriši
  4. Definitivno kupujem :D Volim Baleu <3

    OdgovoriIzbriši
  5. I did a tag Girl Power tag post and decided to tag you....Here is my post ---- http://glamorous-sweet-events.blogspot.com/2014/02/girl-power-movement.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, tag je bas zanimljiv i definitivno cu ga odraditi :)

      Izbriši