nedjelja, 23. veljače 2014.

Girl Power Movement Tag!










Djevojka sa bloga Glamorous Sweet Events označila je moj blog u jednom jako zanimljivom tag postu, a o čemu je riječ saznaćete u nastavku. Svakako pogledajte prethodno spomenuti blog i pročitajte zanimljive odgovore u njenom tag postu.


Idemo mi na pitanja...i odgovore!

1. What does girl power mean to you?

Kod ovog pitanja složiću se sa Adninim odgovorom da je najveća moć koju žena može imati je samopouzdanje i vjera u sebe i svoje sposobnosti. Također, kad kažem da je samopouzdanje u pitanju kao moć jedne žene da postigne nešto u životu ne mislim da ona sa tim istim megalomanskim samopouzdanjem treba ići unaokolo i terorisati druge žene, to je totalno neprihvatljivo. 

2.What's the best advice you can give to girls who want to be powerful?

Ako kažem da je samopouzdanje najveće oružje jedne žene, a da biste to postigle riješite s ljudi koji Vam svojim nazovi savjetima svjesno i sa namjerom ruše samopouzdanje i koji Vam unose nemir u život i čine vas nesretnim. Jer vjerujte, ni u jednom životu pa tako ni u Vašem nema mjesta zlobnim, lažljivim i licemjernim ljudima. Kad Vam bude žao raskinuti vezu sa nekom tamo 'lošom' prijateljicom sjetite se da ste vi ti koji imate dobro srce i dušu i da na ovom svijetu ima 6 milijardi ljudi i sigurno će Vam neko od njih htjeti biti prijatelj!

3.If you could have one super power, what would it be and how would you use it?

Voljela bih da se mogu teleportirati na bilo koje mjesto u svijetu!

4. Why is it important to have power girls as role models? 

Nisam sigurna da je to baš toliko bitno, bar za mene nije, jer ja nikad nisam imala baš nekog moćnog uzora niti sam pokušavala biti kao neko. Češće sam se poistovjećivala se nekim ko se našao u istoj situaciji kao ja, npr kažem, ako je ona to mogla zašto ne bih mogla i ja i sl. Tako da, nije baš toliko bitno da imate nekog moćnog, slavnog, bogatog uzora već je sve do stava i vjere u sebe, mislim da je važnije vjerovati u sebe i reći JA TO MOGU JA TO HOĆU nego ići tražiti nekog moćnog uzora, ali opet ne kažem da je to loša stvar!

5. What other young women are powerful and why? 

Mogla bih izdvojiti jako puno mladih, slavnih žena koje su zahvaljujući svojem talentu, slavi i bogatstvu stekle određeni respekt u svijetu. Ipak, ovdje bih istakla djevojku Malalu Yousafzai koja se u današnjem svijetu po meni ističe kao glas promjene i pobune protiv svih onih koji žele tlačiti žene i uskratiti im pravo na obrazovanje, ima samo 17 godina a poslala je svijetu jasnu i moćnu poruku da bez obzira ko i šta si i koliko godina imaš svojom hrabrošću, željom i samopouzdanjem možeš nešto promijeniti.

6.What beauty product makes you feel powerful?

Odlučiću se za ruž, mada bih mogla nabrajati do sutra ali neću.

Nadam se da Vam se sviđa ovaj tag post, neću nikoga označiti ukoliko neko hoće može uraditi tag post na svom blogu rado ću pročitati odgovore! A zapamtite stiže nam i 8 mart :P bleh bleh pa možete u tom 'tonu' napraviti ovaj post!

Baj baj...










Broj komentara: 7:

  1. super tag i odgovori :)
    vidjela sam ga da kruži Youtube-om, sad prvi put vidim da je i na blogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. I ja sam vidjela na yt, ali me djevojka sa gore spomenutog bloga označila na svom blogu pah sad kruži i po blogovima :)

      Izbriši
  2. Jao, i ja bih najviše volela ovo s teleportacijom :-)
    Ova Girl Power slika je mnogo dobra.

    OdgovoriIzbriši