subota, 22. veljače 2014.

Low budget cosmetics: Lipsticks



Danas sam odlučila iz svoje make up kolekcija odabrati nekoliko ruževa koje ću Vam ukratko predstaviti u okviru nove tematike na blogu a to je low budget cosmetics.

U današnjem postu radi se o ruževima ispod 5 KM ili približno 20 HRK iliiii 2.5 Eurića.

Pa da krenemo...



1. Lacura anti ageing ruž za usne o kojemu sam pisala ovdje, ali opet naglašavam da je ovo jedan jako kvalitetan ruž, odlično pigmentiran, predivne teksture, kremast i hidratantan, ali nažalost nije ga moguće kupiti u redovnoj prodaji. Kao što rekoh ja svu Biocura i Lacura kozmetiku kupujem od kolegice koja ju nabavlja iz Njemačke. 
  • Ruž od 1.6 grama sam platila 2 KM

1. Biocura ruž u nijansi pink rose, nude nijansa koja vuče na smeđkasto ali ustvari jako lijepo  se stopi sa prirodnom bojom mojih usana i daje onaj efekt koji bi svaki nude ruž trebao dati a to je my lips but better. Kremast je i hidratantan, trajnost mu nije jača strana ali jako lijepo izgleda na usnama i ne uvlači se u sitne borice niti mi stvara onu ružnu bijelu liniju na usnama. Sviđa mi se se njegova ambalaža koja je imitacija metala i ima oblik metka, ruž dolazi zapakovan u kartonsku kutiju. 
  • 4 grama platila sam  2 KM. 
3. Naredna tri ruža su  Avonova iz Color Trend kolekcije. Redom: Ljubičasti Intimate, neon crveni je Passion i zadnji je Amethyst. Prikazani swatchevi ne prikazuju realno nijansu ruževe, sa sigurnošću Vam mogu reći da uživo izgledaju dosta ljepše, sjajnije i življe ja bih rekla. 

Dakle, sve što navedem odnosi se na sve tri nijanse. Ruževi nisu izrazito kremasti, malo su tvrđe teksture i meni isušuju usne te ih nanosim preko balzama. Intimate je ljubičasta nijansa bez dodatka bilo kakvih sjajnih čestica, shimmera i sl. te ostavlja mat završetak. Passion je neon crvena, jako lijepa koraljna nijansa koja super istakne svjetliju boju očiju i odlično stoji onima sa svjetlijim tenom (trust me I know). U odnosu na intimate koja ima mat završetak ova nijansa ostavlja lijep sjajni finiš na usnama :) Što se tiče amethyst nijanse, u biti radi se o ružičastoj nijansi sa jako vidljivim shimmerom koji se na sreću ne osjeti na usnama. O intimate i amethyst ruževima opširnije sam pisala ovdje
  • Sadrže po 4 grama sa pojedinačnom cijenom od 3.90 KM. 

4. Predzadnji je Oriflame Pure color hidratantni ruž u nijansi Nude pink, ja bih rekla da je ovaj ruž više balzam u boji, kao što možete vidjeti na swatchu jako je slabo pigmentiran, ali na usnama boja mu je dosta intenzivnija i ostavlja frosti završetak. Trajnost mu je jako slaba strana, ali ne isušuje usne što mi se jako sviđa. Ne sviđa mi se ambalaža, ruž je skroz labavo postavljen kad ga odvijem do kraja veoma lako može ispasti iz ležišta :P 
  • Za nešto manje od 4 grama platila am 4.5 KM
5. Zadnji ali ne i manje bitan je Rapsodi ruž u jako lijepoj ljetnoj ružičastoj nijansi. Ja sam do sada probala samo Rapsodi lakove za nokte i iskreno no me gusta, ali ono baš mi se ne sviđaju zbog nesnonog smrada. Ruž sam kupila onako na zezu čisto da vidim hoće li mi usne ili nešto drugo otpasti od njega, eto nisu sve je na mjestu i mogu reći da sam jako zadovoljna sa istim. Zbog tvrđe teksture isušuje usne ali to se riješi sa hidratantnim balzamom za usne. O ovom ružu ću posebno pisati eta baš zato što me iznenadio ali pozitivno. Priznajem ne sviđa mi se ambalaža ali to je sve što mi se ne sviđa kod njega. Kad malo bolje pogledam on mi je pored rimelovog nekog tamo crvenog najpigmentiraniji ruž koji imam.
  • 4 grama platila sam 2 KM.

Eto toliko od mene ispod možete pogledati swatcheve!!!




On the lips




Koji Vam je omiljeni ruž za usne???

Broj komentara: 11:

  1. Ako se dobro sjećam nijasni onda mi je Passion najljepši od CT ruževa, ali i od ovih koji se nalaze u postu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uff ta mi je najdraža, voljela bih naći dupe te nijanse ali da je malo kvalitetnijeg brenda da mi duže traje na usnama i da ih ne isušuje :)

      Izbriši
  2. I really like the pink rose
    Happy Sunday
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdgovoriIzbriši
  3. jako lijep izbor ruževa
    Avonove ruževe sam zanemarila nažalost, to trebam promijenit :)
    nijansa Rapsodi Pink je divna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. I meni se Rapsodi Pink sviđa baš onako ljetna ;)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Slažem se, baš je lijepa nude nijansa ;)

      Izbriši
  5. Baš mi je drago da sam naletila (dosad nisam) na recenziu Rapsodi šminke, susretala sam se s njom, i posjedujem neke proizvode i skroz su mi ok. Kako si ti i rekla - da vidim hoće li mi šta otpasti od njih XD Ali sve mi je ok. Tako, mogao bi se i neki ruž naći u kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, meni je do sad sve ok, ovaj ruž je trajniji od nekih skuplji što koristim, imam i par lakova, nisu loši mada smrde ali čovjek se navikne :)

      Izbriši
    2. Imam i ja par lakova i tu se slažem, nisu baš najugodniji za nos XD

      Izbriši