petak, 28. veljače 2014.

Prazno #3


Polako se smanjuje broj postova koje sam spremila kao skice jedan po jedan i ostalo ih je još 4, jeej! Mogu reći da sam vrijedna u zadnjih par dana. Evo došla sam do posta Prazno treći dio, ne mogu tačno da Vam kažem u kolikom vremenskom rasponu sam potrošila ove proizvode, ono što Vam mogu reći je to da sam neke potrošene stvari zaboravila slikati grr grr, sigurno će se naći u narednom postu. 

Inače volim ovaj tip postova kako kuckati iste tako i čitati na drugim blogovima, jer su sažeti, kratki, jasni sa puno slika, dahh pored ovih volim i New in postove :D

Pa krenimo, šta sam to potrošila u proteklom periodu:



Fonex Olive Therapy losion za tijelo i ruke- ja jako volim eksperimentirati, isprobavati nove stvari i ako mi se desi da u toku tog pokušaja eksperimentiranja otkrijem odličan proizvod kao što je ovaj nema sretnije osobe od mene. Kao što se vidi po tubici iskapila sam ga, ali doslovno. Posebno mi se sviđa što je blagog maslinastog mirisa, srednje guste konzistencije i super brzo se upija u kožu ostavljajući je mekom, nahranjenom i zdravog sjajnog izgleda (Kad kažem sjajnog ne mislim na onaj masni sjaj, nema toga definitivno, već koža dobije svoj prirodni zdravi sjaj) Ovaj proizvod je turske proizvodnje i kupljen je u Izbor Trgovinama zajedno sa maskom za kosu o kojoj ću govoriti u nastavku, mislim da mu je cijena cca 3-4 KM za 150 ml.

Fonex Olive Therapy maska za kosu - sa njom sam zadovoljna isto kao i sa losionom. Imala je jako dobar učinak na moju kosu u toku korištenja i nije mi izazvala nikakve neprijatnosti. Jako je gusta, zelenkaste boje i miriše na masline bar ja mislim da joj je takav miris. Namijenjena je za obnovu i jačanje oštećene kose. Ja znam da moje oštećene vrhove ne može ništa obnoviti tako da ih ja jednostavno odrežem ali da mi je kosa jača i da ima zdraviji izgled i sjaj (opet ja i sjaj :P) zaista to mogu potvrditi, tako da ukoliko kupite ovu masku zasigurno Vam neće kosa otpasti ili nešto slično. Samo je obilato nanesite na dio kose od ušiju prema vrhovima pričekajte nekoliko minuta isperite i kosa je mekša te se lakše češlja. Cijena joj je oko 5 KM za 200 ml.


Dove Purley Pampering kremu za tuširanje sam spominjala ofdjee (klik klik) i ostajem pri svom mišljenju da su mi Nivea gelovi za tuširanje bolji, mada ni ovaj nije loš jer me u potpunosti osvojio mirisom koji je predivan!

Balea losion za tijelo sa medom i mlijeko sam kupila dva puta i bio mi je odličan, super miris, malo rjeđe konzistencije što je logično jer se radi i losionu, sporije se upija ali mene to baš ne nervira :P jer ima odličan miris na med i mlijeko koji se zadržava prilično dugo. Kao i sve odlične Balea proizvode i ovaj ćete pronaći u dm za 400 ml platićete 3.5 KM.


Dva proizvoda koja sam rijetko kada koristila i kojima je istekao rok trajanja su Celine Dion Sensational svjetlucavi losion za tijelo, kojeg sam odbijala koristiti jer po meni ima preintenzivan miris koji mi onemogućava normalno funkcioniranje hahahha čitaj boli glava miris. Drugi proizvod je svjetlucavi sprej za kosu kojega sam jednom koristila za Novu Godinu, ne mogu reći da je loš jer ga nisam toliko često koristila ali je sad postao ne upotrebljiv i prazan a nisam ga koristila samo jedan put, postoji mogućnost i da je došao napola pun.

Solvente odstranjivač laka sam spominjala hiljadu puta, a odstranjivač kao odstranjivač za novac kojei dajem za njega dobar mi je a uz to sam navalila kupovati ovaj sa bademom jer ima lijep miris i ne smrducka kao klasični odstranjivači :)

Fonex Argan Therapy krema za ruke, iz iste linije je kao i prethodni Fonex proizvodi, mada sam sa ovim malo razočarana jer mojim rukama ne radi ništa, jednostavno kad razmažem ovu kremu po rukama ne vidim nikakav efekt, niti ga osjetim. Uostalom ne sviđa mi se miris argana ne znam zašto, a još više mi se zgadio kad sam kupila Balea balzam za usne sa arganovim uljem bljeh baš mi se ne sviđa.


Koliko sam zapravo 'otezala' sa ovim postom vidim na ovom Oriflame Activele roll on antiperspirantu kojega sam potrošila prije ihahaj ko će znati (shameonme ;P) nisam baš oduševljena sa njim jer jednostavno ne pruža dovoljno dobru zaštitu od znojenja i neugodnih mirisa i vjerujem da za 3.9 KM koliko sam ga platila postoji dosta bolji antiperspirant u odnosu na ovaj.

O mom najdražem pilingu za tijelo govorila sam u ovom postu. Dalje sam mišljenja da je ovo jedan odličan piling za tijelo kojeg ću kupiti pravom prilikom kad mi Oriflame katalog dospije u ruke!


O Balea šamponu sa ekstraktom ružmarina i melisse sam govorila negdje u ovom postu, dobar mi je ovaj šampon sasvim i solidno obavlja svoju ulogu i opet sam ga kupila.

Kako stalno rotiram šampone za kosu, koristim jedan pa onda drugi tako sam i jedno vrijeme čak tri puta kupila i Lorealov Elsev Total Repair 5 i bio mi je savršenstvo. Ovaj šampon kao da je stvoren za moju kosu koja ima odlične reakcije na isti. Ne kažem da mi je obnovio oštećene vrhove kojih realno govoreći i nemam, već mi je kosa dobila na težini, gustini i imala je jedan lijep sjaj koji je i dan danas prisutan na mojoj kosi, rekla bih da ovaj šampon oživljava moju kosu i svakom smislu te riječi. Koristila sam ga u kombinaciji sa prethodno spomenutom maskom  za kosu!!!!



Toliko o mojim potrošenim proizvodima!

Šta ste vi potrošili u zadnje vrijeme???



3 komentara:

  1. Fonex proizvode nisam nikad koristila, ali čine mi se jako zanimljivim :)
    Za Oriflame Swedish Spa pilingu sam čula mnogo pozitivnih recenzija i planiram nabaviti :D
    I mene je oduševio jedan Elseve šampon, koji će vjerojatno biti u nekom Empties ili favorit postu :D
    dobro si ti to potrošila, sad se možeš nagraditi nečim novim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super, meni je uvijek drago pogledat ovakve postove, vidit šta cure koriste i kako su čime zadovoljne :D
    od tvojih stvarčica sam probala sama elseve šampon, nije mi bio loš :D

    OdgovoriIzbriši
  3. iskreno trudim se što manje kupovati jer imam previše stvari :D super post

    OdgovoriIzbriši