subota, 15. ožujka 2014.

Cacharel: Anais Anais



Nisam sigurna na što će ova recenzija ličiti na kraju jer činjenica jeste da nikad do sada nisam recenzirala neki parfem ili u ovom slučaju toaletnu vodu. 

Vjerujem da je većina Vas čulo za Cacharel parfeme i više od parfema :P ako ne, više o tome možete saznati ovdje. Na početku recenzije ću Vam otkriti tajnu da u početku nisam bila pretjerano oduševljena ovim parfemom. Pitate se zašto pa to je klasik, kultni parfem, neki ga stavljaju na tron sa Chanel No.5 ali činjenica je ta, da ja jako volim nježne suptilne citrusne i parfeme u čijem srcu mirisa prevladavaju drvene note, blah blah ide to meni. Ne bježim od cvjetnih mirisa naprotiv i oni su mi dragi ali (uvijek to ali) u ovom slučaju radi se o jako mirisom intenzivnoj toaletnoj vodici. Prvi put kad sam osjetila miris direktno iz bočice pomislila sam uff što je jak (i odmaknem njušku od bočice u smislu fuuj), dakle miris dere što bih ja rekla. I desilo mi se da sam prilikom prvog nanošenja pretjerala sa prskanjem (desi se, šta ćete). Ako se dobro sjećam prsnula sam tri četiri puta na uobičajena područja, vrat, zapešće i ne sjećam se gdje još. Uglavnom, od mirisa sam dobila glavobolju i mučninu i sebi sam obećala da će parfem direktno u smeće ili nečije druge ruke! Ali sam se predomislila i dala mu novu šansu!

A sad da se uozbiljim i da fino kako i spada krenem od ambalaže. Bočica dolazi u kartonskoj kutijici, a karton djeluje jeftino i po meni, mogao je biti malo deblji, čvršći. U kartonu je bočica lijepo postavljena, ima neko svoje ležište (isto napravljeno od kartona), sve navedeno možete pogledati u nastavku na sličicama.

Parfem se nalazi u bočici od porculana koji onemogućava da vidite tečnost i na neki način ga to čini zanimljivim i mističnim. Pročitala sam u jednom internetskom članku da je Cacharel prvi izbacio parfem u porculanskoj bočici kao i to da je ovo prvi parfem koji se počeo promovirati putem televizijskih reklama. Mističnim ga čini i njegovo ime jer nikad se nije utvrdilo tačno odakle potiče naziv Anais Anais.

Poklopac je plastični, a sjajni srebreni dio imitacija metala. Sama bočica djeluje jako kvalitetno, jednostavno i privlačno i sa njom sam zadovoljna. Ono što moram napomenuti da je Cacharel izbacio novu verziju ovog mirisa, mislim da mu je mirisan kompozicija ostala ista, note se nisu mijenjale niti sastav već samo ambalaža.

Evo šta kažu za ovaj miris:

Anais Anais od Cacharel-a je ženstven, elegantan, topli i senzualan parfem namijenjen sofisticiranim ženama. Parfem počinje notama cvijeta pomorandže, lavande, galbanuma, citrusa, bergamota, crne ribizle, bijelog ljiljana i intenzivnim mirisom zumbula. U cvijetnom srcu ovog očaravajućeg, prefinjenog i glamuroznog parfema su čarobni jasmin, orlovi nokti, tuberoza, karanfil, iris, cvijet nara, korijen irisa, ylang-ylang, đurđevak, ruža i nježni bijeli ljiljan. Baza parfema sastoji se od mješavine nota kože, sandalovine, ambera, pačulija, mošusa, hrastove mahovine, vetivera, tamjana i kedra.

izvor
Službene note su slijedeće: 



Top: bergamot, galbanum, zumbul, med, narančin cvijet
Srednje: ljubičica, đurđica, ruža, ylang-ylang, tuberoza, karanfil
Baza: cedrovo drvo, sandalovina, amber, mahovina, tamjan, vetiver
Vidi više ovdje





Iako sam na početku spomenula da sam bila razočarana pri prvim pokušajima nošenja ovog mirisa, moram reći da sam s vremenom naučila dozirati ovu toaletnu vodicu i nositi je na odgovarajući način. Najčešće ga nosim  i doziram na način da jednom špricnem na zapešće ruke i to je to. Miris nakon određenog vremena postaje suptilan i manje intenzivan nije onako zagušujući i ne stvara osjećaj nelagode. U dodiru sa vazduhom i mojom kožom prevladava miris zumbula, ljubičice i ruže (bar je to ono što moj nos osjeti). Sam miris se zadržava na koži nešto više od 5 sati te u toku dana, naravno kao i svaka toaletna voda gubi na intenzitetu te mijenja svoj miris, što je po meni odlično jer mi se čini da ovaj miris što duže nosim u toku dana poprima sve ljepši i nježniji miris koji je daleko drugačiji od od onog prilikom prvog kontakta sa kožom :)

Dakle, ukoliko se ikad nađete u kontaktu sa ovim parfemom nikako ga nemojte odbaciti zbog njegovog prvotnoga intenzivnog mirisa, dajte mu šansi i vjerujte mi da će Vas ugodno iznenaditi. Ukoliko sam dobro informirana edt se može nabaviti u količinama od 30ml i 100ml, a cijena varira od stranice do stranice zavisi na kojoj ga kupujete, upoznata sam sa tim da onaj od 100 ml košta oko 35 eura, ali sve zavisi gdje kupujete isti.

Toliko od mene!

Da li te koristili neki od Cacharel parfema???

3 komentara:

  1. Ja ga imam, ali mi jako smeta to što ne mogu da vidim koliko mi je ostalo u bočici. Miris se sigurno neće dopasti svakome, prilično je specifičan. Koristim ga ponekad, ali čini mi se da bi najviše išao uz malo starije gospođe. Tako ga ja doživljavam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ovaj miris sam dobila davno davno (ima možda i skoro 20ak godina, bilo je to 90i neke) i očarao me..... predivno miriše a + tome me veže za jako lijepe stvari
    Savršen

    OdgovoriIzbriši
  3. jao, meni uopće nije prejak :)
    a volim ga jako, podsjeća me na djetinjstvo, moja mama ga je uvijek imala :)

    OdgovoriIzbriši