nedjelja, 13. travnja 2014.

Rimmel Kate Moss Lasting Finish Lipstick: 05



Današnj post je o jednom ružu kojeg jako volim i pitam se kako sam mogla toliko dugo bez ijedne nijanse iz Rimmel Kate Lasting Finish kolekcije. Činjenica jeste da mi je namjera bila kupiti onaj sa mat završetkom ali u cm-u je sve bilo doslovno razgrabljeno (bar one nijanse koje sam ja planirala kupiti) tako da sam jednostavno išetala sa ovom iz lasting finish kolekcije u nijansi 05 koja zlu ne trebalo nema čak ni naziva što ma jako, jako ljuti :) fuj fuj. A i za one koji su neznalice kao ja (mada sumnjam da takvih ima) ruževi u crvenom pakovanju su mat završetka bla bla eto dokle seže moja nezainteresiranost ovim ruževima. 

                              

Ovu nijansu sam kupila na blef, da bio je tester ali ni na kraj pameti mi nije bilo da ga 'testiram' na usnama pa da se pretvorim u jokera, nema šanse, mackala sam sve dostupne nijanse po ruci pa je odluka pala na ovu ja bih rekla pink rose nijansu i odmah da Vam kažem swatchevi nisu baš toliko realni, ne samo moji već većina koju sam pronašla na netu, nijansa je u stvarnosti dosta tamnija. 

Što se tiče ambalaže, mat crna, čvrsta plastika je odlična i baš mi se sviđa, ovakav tip pakovanja mi ne odgovora jedino kod tečnih podloga jer mi se sva zamrlja i izgleda jako neuredno što ja kao bolesna ovisnica o čistoći ne podnosim! Ruž je srednje mekane konzistencije i lijepo klizi po usnama, bez obzira na dobru pigmentaciju za lijepu i intenzivnu boju potrebno je preći nekoliko puta preko usana. Ruž ostavlja kremasto sjajni finish. Čitala sam da ovi ruževi isušuju usne, što se meni baš i nije desilo jer uvijek nanosim balzam prije ruževa što skraćuje njihovu trajnost ali više volim popravljati ruž nego trpiti isušene usne. Što se tiče trajnosti i tu sam zadovoljna, dva sata izdrži maksimalno bez popravljanja i bez hrane i pića, mislim da pričanje ipak preživi u tom vremenskom periodu :P  Ima jako lijep miris koji se meni lično zadržava u toku nanošenja  i nošenja :P što mi je ooodlično jer sam miris je predivan. Plus mu dajem jer ravnomjerno blijedi na usnama i ne ostavlja ružnu bijelu crtu ne uvlači se u borice na usnama i svakako je preporučljivo uraditi dobar piling prije nanošenja kako ovog ruža tako i svakog drugog :)

                           

Ruž sam kupila u cm-u po cijeni oko 6-7 KM (25 KN), ako me sjećanje dobro služi na naljepnici je pisalo da je količina 4gr ili manje, nisam čak tačnu gramažu našla ni na internetu. Što se mene tiče investiranje u ovaj ruž je odličan potez ;) i mislim da biste bili zadovoljni kupovinom ako ništa barem jednog primjerka pri tome pazite da pogodite nijansu koja vam odgovara.

                           


Definitivno sam odlučila kupiti još koju nijansu bilo iz ove ili matte kolekcije s tim da nudaće preskačem jer mi se nikako ne sviđaju i djeluju isprano, dakle bacam se na boje a prvi je 04.







Imate li koji primjerak i kakav dojam na Vas ostavljaju ovi ruževi ???

Broj komentara: 10:

  1. Ja nemam Kate M. ruž, ali svakako namjeravam uskoro promijeniti i dodati kolekciji bar jedan :)
    Kod tebe je ljepotan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da bar jedan, ja sam isto rekla, a sad gledam kako bi kupila još koji, ako ništa osvajaju mirisom definitivno, mada je izbor nijansi kod nas ograničen, nažalost :)

      Izbriši
  2. Razmisljala sam o kupovini ovog ruza, ali s obzirom da imam dosta ruzeva, mislim da ce ovaj da priceka malo.. Tvoja nijansa je predivna, bas onakva kakve i ja volim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam isprobala ni jedan Rimmelov ruž, moram priznati da je prelijepa nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste lijepa je, u stvarnosti još ljepša i tamnija, pokušaj bar sa jednim nećeš se pokajati, divni su!

      Izbriši
  4. Imam bas taj i feeenomenalan je! Dugo pre toga sam koristila nude ruzeve a onda sam otkrila boje:) U pravu si da je u realnosti boja tamnija,ali ruz je prelep bez dileme.Kristina (ja sam ona koja ti se "zalila" da me neki osudjuju zbog citanja bblogova) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno!? Meni je isto fenomenalan, dah i ja sam rekla da preskačem nude ruževe, nije da ih mrzim već jednostavno djelujem bolesno sa njima! Drago mi je Kristina, ma samo se zali bitno je da uvijek ima neko ko isto i slično razmišlja kao ti :) Danira, Pozz!

      Izbriši
  5. Obožavam Rimmel ruževe! Imam 08 i stvarno je predivan, i planiram da kupim neke iz mat linije, čisto da probam, iako nisam veliki fan mat ruževa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 08 je predivan, evo baš sam googlala nijansu i prrredivna je imam sličnu nijansu ali druga marka ruža je u pitanju, ja naprotiv baš volim mat ruževe i patim za nekim iz rimmel matte kolekcije :)

      Izbriši