ponedjeljak, 7. travnja 2014.

Šta su me naučili Beauty blogovi!?

bblogovi* beauty blogovi

Već odavno planiram napisati ovaj post i nikad, ama baš nikad da uhvatim vremena, slagala bih kad bih rekla da ga nemam, imam, i to na pretek ali trenutno se događa jedna velika zbrka u mojoj glavi i nikako se ne mogu psihički, emocionalno dovesti u red (termin kod psihijatra bi bio dobar početak za izlazak iz ove situacije) no ostavimo to po strani i 'bacimo' se na temu posta!

Nisam baš sigurna kada su blogovi, posebno oni beauty i lifestyle tematike ušli u moj život ali sa sigurnošću mogu reći da sam do tog momenta živjela u kozmetičkoj tami i jednom velikom neznanju. Sad se vi pitate (posebno oni koji ih ne čitaju, čekaj pa šta onda radite na mom blogu!?) u kakvom sam to do vraga neznanju živjela, šta to beauty blogovi pružaju da se mora naučiti, puno toga vjerujte. Moj slučaj je takav da sam jednostavno doživjela prosvjetljenje zahvaljujući beauty i lifestyle blogovima!

Dakle, prvi bblog koji sam počela pratiti bio je Beauty and Sweets, zatim je uslijedila Šminkerica i ostalo društvo sa Šminkerice  što je dovelo do toga da i sama pokrenem svoj blogić!





Dakle ide ovako:

1. Shvatila sam da je čitanje i praćenje B. blogova daleko pametnije i isplativije nego kupovati debilne  'bjuti end stajl' časopise. Kasno sam to shvatila ali dobro, bolje ikad nego nikad. Do ove spoznaje bacala sam lovu na glupe časopise o ljepoti, modi i zdravlju koji su nudili isprazne savjete i hrpu fotošopiranih ljepotica koje običnoj djevojci samo nabijaju komplekse i čine da se osjeća manje vrijednom, manje lijepom jer su sve te ŽENE/DJEVOJKE savršeno mršave, savršeno našminkane, savršenog tena, savršenog dupeta itd. Kad se samo sjetim glupih savjeta, našminkajte se za 5 minuta, oporavite nokte za 5 sekundi, riješite se celulita za 20 stotinki, BOŽE, gdje mi je pamet bila? Sa beauty blogovima je itekako drugačija stvar jer ih prije svega pišu obične žene/djevojke koje svojim novcima kupuju proizvode te iskreno i objektivno recenziraju iste. (Ima i izuzetaka ali ovo nije hate post) te žene na osnovu vlastitih dobrih i loših iskustava pišu savjete o njezi kože, kose i ostalog, a sve to dobijete jako povoljno bez bacanja love kao što je slučaj sa časopisima :)




2. Njega kože lica, iii preparativa prije DEKORATIVE! Da budem iskrena, do čitanje bblogova nisam ni znala da postoji preparativa i dekorativa, shame on me and yes you are allowed to laughUvijek sam prvo prednost davala dekorativi i prikrivanju nedostataka sa šminkom umjesto da sam se lijepo pokušavala riješiti ili bar ublažiti pojavu bubuljica, mitesera, suhe kože, crvenila i sl. ali ne, ja sam stvar činila još gorom mackanjem pudera na ne njegovanu kožu :) možete zamisliti kako je to izgledalo. Čitanjem bblogova shvatila sam (ali i primijenila u praksi) da niti jedan puder, podloga, rumenilo i sl. ne izgleda lijepo na suhoj i ne nahranjenoj koži kojoj je potreban piling barem jednom sedmično (što nisam radila). Pored toga, za mene su serumi za lice i tonik bili nepoznanica i smatrala sam da mi to ne treba kao niti gel za umivanje lica. Ne brinite se, šminku sam ipak skidala sa lica ali sam to radila vlažnim maramicama i sapunom, eto tu bar nisam griješila, mada su mi sapuni isušivali lice ali i tu sam lekciju naučila. Saznanje da i masnu kožu treba hidratizirati bilo je ravno otkriću Amerike (pretjerujem!?), a da ne pričam o tome da nikad nisam koristila kreme za zaštitnim faktorom tokom godine, smatrala sam da su one namijenjene samo za ljeto.



3. Pored njege lica zanemarivala sam i kožu tijela. Dobro, ne u tolikoj mjeri koliko i lice ali i tu sam kriva. Ljeti sam kožu pretjerano izlagala suncu i koristila sam kreme sa neodgovarajućim zaštitnim faktorom. Kako mi je koža jako svijetla, tanka i osjetljiva sklona crvenilu i izuzetno suha, sunce i neodgovarajuća zaštita nanijeli su mi toliko štete da se i danas borim sa posljedicama :( I znate šta ću Vam reći, koliko god da vam je lijepa haljina koju ste kupili za ljeto ili kupaći kostim budite sigurni da na Vama neće lijepo izgledati ukoliko Vam koža izgleda kao očerupana kokoš. Lekciju o njezi kože tijela naučila sam na teži način, ali sad nema dana da je ne mackam sa losionima, uljima i mlijekom za tijelo. 

5. Prije čitanja bblogova kosu sam njegovala tako što sam je: oprala šamponom! Uvijek sam se čudila ljepoti kose drugih ljudi sve dok nisam shvatila da svojoj ne pružam dovoljno njege i pažnje. Sad sam u potpunosti opskrbljena sa svime od regeneratora, maski, ulja, sprejeve za zaštitu od toplote, leave in regeneratora, posebnog češlja za češljanje moje divne grive. Naučila sam na teži način da kosu nikad ne češljam kad je mokra. A fen i peglu ne koristim. Kosa mi je u odličnom stanju :) (malosehvalim)





6. Make up kolekcija, pihh ni sada je ne mogu tako nazvati ali sad ne tapkam u mjestu i koristim više od tri proizvoda. Dakle, u početku sam koristila puder (koji nije odgovarao mom tipu kože), maskaru i olovku za waterline. BBlogovi su mi otkrili da postoje puderi za svaki tip kože i način da odaberem pravu nijansu za svoj ten. Prosvjetlili su me u pogledu baze za kapke i primera, a sjajila sam zamijenila ruževima koje sve više i više volim. Nošenje ruževa zahtjeva piling usana (kompliciran je život nas žena), a ni piling nisam radila, a njezi usana sam posvećivala eee nimalo pažnje. Dakako uticaj blogova je i tu bio velik i mogu reći da se i to povoljno odrazilo na moje usnice. 

7. Većina bblogova će Vam pomoći recenzijom određenog proizvoda te čitajući dvije tri recenzije određenog proizvod možete donijeti razumnu odluku da li Vam nešto treba, hoćete li to kupiti ili ne. Iz iskustva kažem da čitajući objektivne recenzije dosta puta sam pametno potrošila svoj novac, a isto tako ga razumno zadržala u novčaniku i odlučila da mi određene kozmetičke sitnice baš i ne trebaju.

Mogla bih pisati u nedogled o ovoj temi. Poanta svega ovoga je da neznanje nije grijeh i da se zbog toga ne trebate osjećati loše. Loše se trebate osjećati ako ne potražite pomoć i savjet koji zahvaljujući internetu i prije svega beauty i lifestyle blogovima lako možete dobiti. Dakako, nećete vjerovati svim glupostima koje se pišu, valjda ste toliko razumni da možete odvagnuti šta je dobro, a šta loše. A čitanje beauty blogova i njihovo postojanje te žene/muškarci koji ih pišu su nešto najbolje što nam se moglo dogoditi.


Kakva su Vaš iskustva sa blogovima???

Broj komentara: 19:

  1. Meni su u svakom slučaju promijenili život :D Dugo sam ih čitala, a onda i sama počela da pišem, i sve to mi je donijelo nevjerovatno iskustvo - znanje, prijatelje i zabavu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, stvarno sam sretna što postoji nešto kao što su blogovi :) ii blogerice :)

      Izbriši
  2. Jao super post! Ja sam volela da koristim raznu preparativu ali pre citanja blogova sam imala mnogo manje i nisam znala sta sve postoji niti sta je dobro a sta ne. Sto je najgore krenula sam po blogovima a i svoj da pisem zbog sminke i iako se od tad moja kolekcija bas povecala nekako je preparative krenula polako da mi bude jednako bitna ili cak i bitnija. Blogovi su odlicna stvar da spasu od bacanja para i upute sta zapravo treba da koristi koja osoba u zavisnosti od tipa kože ili problema sa kojim se bori.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i da, slažem se sa tobom i u istoj sam situaciji bila kao i ti, do otkrića blogova bila sam totalna neznalica što se tiče i dekoratove i preparative, sad i nisam baš tolika neznalica nešto sam naučila :) i sve što sam naučila mi je itekako koristilo :D

      Izbriši
  3. Bravo za post! Ja pratim kozmetičke blogove iz istih razloga, verujem da ću tu naći nepristrasno i iskreno mišljenje o određenom proizvodu, kao i preporuku šta da isprobam, a čega da se klonim. Časopise sam prestala da kupujem odavno, ponekad samo uzmem npr. kad idem na put pa da imam čime da se zanimam :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja kad putujem čitam ljubavne romane :) i hvala, slažem se sa tobom najvažnije je nepristrasno mišljenje običnih žena koje muku muče sa istim i sličnim problemima kao i mi koje čitamo i pišemo blogove, ja bih rekla savjeti zlata vrijedni :)

      Izbriši
  4. Vise casopise nit ne kupujem. Dovoljno mi je da odem na bloglovin i vidim sta se nosi i koje su novosti u drogerijama i parfumerijama. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. takve časopise ne kupujem već 10 godina, srećom sa odavno shvatila da nisu dobri za mene :P
    još jedan dokaz da uz svu zabavu koju nam pruža, internet može biti i poučan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Internet je odlična stvar kad se pametno koristi kao i blogovi uostalom :)

      Izbriši
  6. I sama samo novac trosila na kojekakve casopise koji bas kao sto kazes nabijaju komplekse. I hvala Bogu pa sam otkrila blogove. Svakim danom pratimvih sve vise, jer mislim da su od velike pomoci. Blogerice, samo nastavite pisati, jer ima nas kojo vas s odusevljenjem citamo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se u potpunosti, dosta nam je fotošopiranih 'savršenih' lica sa naslovnica :P mislim da će čak vremenom blogovi u potpunosti zamijeniti kako modne tako i beauty časopise. Hvala na komentaru :D

      Izbriši
  7. Fenomenalan post:)!U svemu navedenom se slazem sa tobom,ja sam slucajno naisla na jedan bblog prosle jeseni,ostalo je istorija:) Mnogo sam naucila,i o preparativi i o dekorativi,pre toga znala sam samo najosnovnije,a i ja sam,poput tebe,zavolela ruzeve,ranije samo nude,nude,nisam htela da cujem za boje,a sada ih imam pravu gomilicu u najlepsim bojama!Ne znam da li ti se desavala situacija,neki me osudjuju i podsmevaju mi se,kako to da intelektualka prati nesto povrsno kao sto je bblog,ali ne ulazim u diskusiju jer im ne vredi objasnjavati.Izvini,raspisah se,ali tema je vrlo inspirativna:) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru :D Slazem se da je tema inspirativna i neiscrpna i moze se o njoj pisati nadugo i naširoko i baš zbog toga smatram da čitanje i praćenje nečega korisnog kao što su bblogovi nije niti površno niti beskorisno što vjeruj mi i u mom slučaju dosta ljudi misli isto ali kao što kažeš ne vrijedi se raspravljati o toj temi, ako je površno i glupo učiti i saznavati nešto što nam koristi i što nam pomaže da budemo ljepši, sretniji, zdraviji ee onda baš sa takvim osobama ne treba ulaziti u raspravu. U životu je najbitnije raditi ono što voliš i što te čini sretnom bez obzira koliko to drugi ljudi osuđivali :) LP :D

      Izbriši
  8. Jako dobar post, slažem se sa svime! :) Također sam puno toga naučila od ostalih kolegica blogerica i ne bediram se više toliko oko nekih nedostatka jer znam da nisam jedina koja ih ima. Upravo mi se to najviše sviđa kod blogova, jer ne prikazuju savršenstvo koje možemo vidjeti u časopisima, već onako kako stvari stvarno stoje. Btw ja kosu obavezno češljam kad je mokra :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da slažem se sa svim sto si napisala i ja sam češljala kosu dok je bila mokra al sad to izbjegavam, kad je već češljas kupi sebi češalj sa širokim zubcimo :)

      Izbriši
  9. Ovo ne samo da je dobar, nego predobar post. I mislim da se svi pomalo možemo pronaći u tome. Naime ja sam do prije dvije godine "pljuvala" po beauty blogovima i kako mi idu na živce, a sad sam nedavno napravila profil da ih mogu pratiti (zahvaljujući prijateljici koja mi je preporučila par blogova). Koliko god da mi se neki nisu sviđali (zato sam i negodovala) sve više i više sam nailazila na one koji mi se sviđaju, i čije sam savjete i primjenila i nisam se pokajala. No da sad ne dužim kako sam se zeznula tada a da sam sad pametnija (jesam malo XD) stvarno mi je divan post :D Well said.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na komentaru! Ma može se puno pametnih i korisnih stvari naučiti, što ti se sviđa i što ti odgovara kod nekih blogova primijeniš ono što ti ne odgovara ignoriraš i čitaš druge blogove...

      Izbriši
    2. ma nema na čemu, ovo fakat ko da si mi pročitala misli XD haha i ja sam prije davala lovu na časopise, a bezveze. Naravno naleti se i na ne tako dobre "beauty" blogove al i iz toga se nešto može naučit :P I naravno svaka čast curama što se trude pomoći sa svojim iskustvima i savjetima :)

      Izbriši