petak, 27. lipnja 2014.

Balea Dry Deospray


Današnji post je trebao biti o Oriflame Wonder liner - u međutim, kada sam prebacila slike na PC shvatila sam da su mi swatchevi grozni, tj 'ispali' su zeleni umjesto crni zbog blica i sl. pa sam odlučila sutra napraviti nove slike swatcheva i liner na djelu, nadam se da ću uspjeti povući savršenu liniju na kapku (ahh savršenu bu-hu).

No, dosta o tome, sva sreća imala sam zamjenu i dosta postova u skicama koje treba doraditi i objaviti. Sjetila sam se da sam u jednom Balea postu (mini recenzije) obećala da ću ovaj proizvod posebno recenzirati tj. da ću posvetiti čitav post  da ga mogu blatiti do mile volje :P

S obzirom na prethodno rečeno već pretpostavljate u kojem smjeru će da ide ovaj posta pa nema smisla da odgađam početak. Dakle, nećete vjerovati ovo je tek drugi Balea dezodorans koji sam koristila, prvi je bio neki sa kokosom, tako da ovaj post ne odražava moje mišljenje o svim Balea dezodoransima nego samo o ovome Balea deo spray dry sa uljem pasiflore.


Kažu da je ovaj dezodorans: 
''Balea deo sprej dry, 200 ml 
Antiperspirantni dezodorans bez alkohola, bojila i konzervansa, s dodatkom ulja pasiflore, pruža 48-satnu zaštitu od znojenja i neugodnih tjelesnih mirisa, a istovremeno umiruje i štiti osjetljivu kožu pazuha.''

A ja kažem slijedeće:

Nažalost, koliko god da volim sve Balea proizvode koje sam do sada probala toliko ovaj ne volim i zaista sam se iznenadila ne učinkovitošću istog. Nije da sam očekivala nešto ekstra od dezodoransa koji košta 2.80 KM i to za 200 ml proizvoda, ali jesam očekivala da će solidno odrađivati svoj posao, tj osigurati mi ako ništa bar tri sata, a ne nebuloznih 48h zaštite od znojenja i neugodnih mirisa. 

Situacija je takva da nakon što nanesete ovaj proizvod on jako lijepo miriše ima neki puderasto cvjetni miris koji je predivan ali jednostavno nestane u jako kratkom roku. Pored toga, ovaj dezodorans ostavlja bijele tragove na odjeći, ne bitno kakve je boje ista, što je još jedan dodatni minus ovome proizvodu.

Što se tiče onog 'umiruje i štiti osjetljivu kožu pazuha' sa tim bih se i složila, djelomični jer nisam primijetila da mi je izazvao iritacije ili crvenilo, ali baš da štiti kožu sa tim se ne bih složila.


Uglavnom, ovo je jedan jako loš dezodorans, najgori koji sam ikad koristila i ne pruža ništa osim trenutno lijepog mirisa. Kad sam koristila Balea dezodorans sa kokosom situacija bila totalno suprotna, tako da mi nije jasno u čemu su pogriješili sa ovim. 



Dobro, u svemu ovome kao pozitivnu stvar bih izdvojila lijepu ambalažu, ova bojica je sigurno kriva što sam ga i kupila.

Jeste li koristili Balea dezodoranse???



Broj komentara: 6:

  1. nisam nikada koristila Balea dezedoranse, tj. dezedoranse općenito koristim jako rijetko ili nikad :D
    uvijek su me bolje štitili roll-on proizvodi :D
    ovaj svakako preskačem, potšo ne pruža zaštitu od neugodnih mirisa i još ostavlja tragove na odjeći :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nešto nisam ljubitelj roll-on proizvoda, a ovaj svakako preskoči :D

      Izbriši
  2. ja sam koristila ovaj i slažem se s tobom u potpunosti, fakat djeluje prvoh 5 minuta ostalo ništa, poslije sam ga koristila kao osvježivač wc-a i kupila si drugi XD

    Koristila sam i onaj kao invisible (crni) nije mi ostavio tragove al nije nešto dugotrajan bio ... i onaj s limetom sam probala, on je onako, nije skroz grozan. A od njih svih mi se i mirisom i postojanošću svidio Sensitive pa sam se vratila na njega. Moguće da probam još koji. Mislim da je kod njih kao na lutriji, neki ispadne super neki totalno smeće XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha pametna cura vidiš kako se nisam sjetila da ga koristim kao osvježivač prostora :)
      I ja sam načula da je taj sensitiv najbolji u plavooj ili zelenkastoj bočici je, pokušaću i sa tim pa ćemo vidjeti :))))

      Izbriši
  3. Joj, probala sam ovaj, bačen je u smeće poslije 10 dana. To je vjerovatno prvi dezodorans koji sam bacila, obično potrošim i one koji mi se ne svide, ali ovaj mi je bio potpuno beskoristan.
    Ja sam jedno vrijeme kupovala one mini Balea dezodoranse koji su baš praktični za ubaciti u torbu, a i pristupačni cijenom, ali uvijek su mi bili prva pomoć jer ni oni nisu nešto specijalno djelotvorni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi ga trebala bacati, kaže Teky Frost da je dobar kao osvježivač prostora :D Ma meni nikako nije jasno kako su im svi ostali proizvodi ok a dezodoransi baš katastrofa :/

      Izbriši