subota, 14. lipnja 2014.

Classic Red and Pink Rose


Evo napokon da je osvanuo i ovaj post na blogu, ima dva dana kako sam ga najavila na fb stranici i nikad da uhvatim vremena i da ga onako muški natipkam :P

Ako ste pratili moj blog znate da sam već spominjala ovu kozmetiku i da je to spominjanje bilo u pozitivnom kontekstu, čak sam radili i recenzije nekih kozmetičkih sitnica, a iste možete pronaći na blogu.

Danas je riječ o dva ruža, po brojem 415 krije se nijansa Pink Rose i 404 predivna crvena nijansa pod nazivom Classic Red.

Ono što me pozitivno iznenenadilo kod ovih ruževa jeste ambalaža, prije svega njen kvalitet i prezentnost same. Sam ruž je zapakovan u veću crnu kutiju (svaki ruž zasebno ima svoju kutijicu) što me iznenadilo jer se radi o jeftinijoj kozmetici (svaki ruž košta cca 2.5 eura). Crne kutije su zamotane u celofan i pretrpane su sa svim bitnim informacijama vezanim za ruž, od naziva nijanse, sastojaka, proizvođača itd. što je po mom mišljenju itekako pozitivno i poželjno kod svakog proizvoda.


Na prvoj slici mogli ste vidjeti da ambalaža samih ruževa izgleda dosta lijepo i elegantno što meni daje dojam da se radi o dosta skupljim i kvalitetnijim proizvodima. Iako se radi o plastičnoj ambalaži ona na izgled djeluje kao metalna. Na ambalaži ne ostaju otisci prstiju što je meni jako bitno, jednostavno ne volim da su mi stvari umazane, mrljave i sl. Jedina mana ove ambalaže je ta što djeluje kao ogledalo što je meni stvarno zadalo dosta muke prilikom slikanja. 



Classic Red je kao što joj ime govori jedna lijepa klasična crvena nijansa koja odlično stoji onima sa svjetlijim tenom, bar je u mom slučaju tako. Mogu reći da sam u moru crvenih nijansi ruževa pronašla onu koja zaista odgovara mom tenu. Ruž je srednje mekoće, dosta je kremast te lijepo klizi po usnama, pigmentacija mu je odlična te je jedno nanošenje sasvim dovoljno za potpuno prekrivanje usana.

O njegovoj pigmentaciji svjedoči činjenica da nakon skidanja na usnama ostaje crveni trag (stain) koji se jako teško uklanja. Uzimajući u obzir prethodno spomenuto mogu reći da je dosta postojan, ravnomjerno blijedi sa usana i bez jela i pića izdrži 2-3 sata. Nisam primijetila da se uvlači u borice usana niti da se tokom njegovog nošenja stvara ona naizgled jako ružna linija na usnama. Za razliku od Pink Rose ovaj ruž ne isušuje usne i ne ističe suhe dijelove usana, naprotiv lijepo ih hidratizira. Ruž ne sadrži shimmer, mogla bih reći da ostavlja kremasto - sjajni završetak na usnama, koji, kako ruž blijedi i gubi sjaj prelazi u mat, ako razumijete šta želim reći. Što se tiče mirisa, ne mogu ga tačno definirati, uglavnom niti je cvjetni niti voćni već se radi o nekom klasičnom mirisu ruževa i kozmetike što bih rekli 'old school' lipstick smell...



Što se tiče Pink Rose nijanse, lično, iz moje perspektive (vama se vjerojatno čini drugačije) radi se o nude roskastoj nijansi koja ostavlja kremasto sjajni završetak. Iako se radi o istom proizvođaču ovaj ruž je malo lošiji u odnosu na prethodi bar što se postojanosti tiče. Jako brzo 'sklizne' sa usana bez obzira da li jedete nešto ili pijete ili jednostavno pričate, ruž na usnama ostaje jedno pola sata zatim ga morate popravljati. Pored toga zateže usne i isušuje ih, te zbog toga uvijek prije njega nanosim balzam. Pigmetacija mu je odlična ali postojanost jako loša, a pored toga ostavlja bijelu crtu na usnama koja daje dojam kao da ste dehidrirali. Bez obzira na sve to veliki sam zaljubljenik u ovu nijansu i lako je 'uklopim' u svaki look te kao što se da primijetiti više ga trošim nego crveni jer nije every day red lips day, nažalost! Što se tiče mirisa ruža isti ja kao kod crvene nijanse, nije nešto što biste šnjofali i mirisali svaki dan ali bitno je da nakon nanošenja u potpunosti nestaje.

Da sumiram, ja sam jako zadovoljna sa ovim ruževima i ukoliko bude prilike definitivno ću sebi nabaviti još koju nijansu. Naime, proizvođači su promijenili ambalažu, možda i formulaciju i miris te se nadam da će moja kolegica diler :P nabaviti noviju verziju ovih ruževa. Sliku nove verzije sam skinula sa interneta nalazi se pri dnu posta. Primijetila sam da su pink rose nijansu izbacili iz asortimana, sad imaju pet novih nijansi, a samo su zadržali classic red.
Cijena ovih ruževa se kreće o 2.5-3.00 eura za 4 grama.





Swatchevu su slikani sa blicem ali vjerodostojno prikazuju obje nijanse!





Nadam se da mi ne zamjerate što sam slikala korištene proizvode, ja se baš i ne držim tog nepisanog pravila da proizvodi trebaju biti novi na slikama. Inače, imala sam slike ruževe kad su bili ne korišteni ali su iste bile jako mutne i loše, kako sam došla u posjed boljeg fotića odlučila sam napraviti nove slike.

Toliko od mene!


Koje su Vaš omiljene nijanse ruževa???



Broj komentara: 19:

  1. Classic Red je jako lijepa nijansa.
    Mogu li se naći u slobodnoj prodaji?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko nas ih nema za kupiti barem koliko ja znam, ako imaš nekoga u Njemačkoj, Austriji pitaj za ove proizvode :)

      Izbriši
  2. Jaooo pink rose mi je divna :-D Gledala sam ove proizvode kod neke djevojke iz Bihaća, baš skroz jeftini, ali nikako da se nađem u Bihaću kad je preuzimanje pa nisam ih nikad ni kupila :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe ja i kupujem od te djevojke Adna se zove, pa neka ti pošalje poštom :)

      Izbriši
  3. Obje nijanse mi se sviđaju, mada crvena pobjeđuje za nijansu :) ambalaža stvarno fino izgleda i skroz su okej za tu cijenu. Proizvodi izgledaju ljepše kada su novi, ali mislim da su okej za slikanje sve dok su u reprezentativnom stanju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni su obje lijepe! Mislim da su moji ruževi još u reprezentativnom stanju :)

      Izbriši
  4. wow! koje dobeo pakovanje ruževa, to bi bilo lijepo nekome na poklon, kao mali znak pažnje :)
    jako mi se od navedenih sviđa Classic Red - baš izgleda lijepa, svježa crvena boja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, crvena je baš 'svježa' kako kažeš ...

      Izbriši
  5. The packaging is so nice, I really liked the classic red
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepe su mi obje nijanse. Ali mi se više dopada roze.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pink Rose mi je prelep:)! Steta sto ih nema kod nas.A omiljene boje..pricala sam ti ranije da sam pored bblogova zavolela boje,mada kad malo bolje razmislim,nisu sad to neka velika odstupanja,npr imam Rimmel 05,Essence Coral Calling,neke ciklama nijanse,breskvaste,i naravno nude-rozikaste,od njih ipak ne mogu pobeci..Jedino za crvenu boju ne zelim da cujem:D,nikako mi ne stoji. Pozdrav,Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hhehe jao nemoj tako, vidjeces da ce ti se vremenom i crvena uvuci pod kozu vjeruj mi takva sam i ja bila, sad ne mogu bez crvene nikako :)

      Izbriši
  8. Crvena nijansa je odlična! Ali, za mene nikad ne može bilo koja nijansa ukrasti prednost i ljepotu bilo kojoj crvenoj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ti si izgleda baš ljubitelj crvene :)

      Izbriši
  9. Purple glow opet raastura odličnom detaljnom recenzijom!
    Meni su ovi ruževi nepoznanica ali moram reći da mi se jako sviđa nijansa pink rose i sigurno bih ju češće nosila nego crvendaća :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Nisi jedina kojoj su nepoznanica, najveći razlog je taj što mi nemam Aldi trgovine u regionu!
      Hvala na komentaru!
      Pozz

      Izbriši
  10. Nisam nikada koristila ove ruzeve i ne znam gdje ih ima za kupiti.
    Pink Rose nijansa mi je famozna"

    OdgovoriIzbriši