petak, 20. lipnja 2014.

Essence kajal pencils


Danas Vam donosim kratki pregled Essence kajal/kohl olovki za kapke. Radi se o tri nijanse i to:
  • Taupe me
  • Feel the eclipse i
  • Teddy
Taupe me je u pravom smislu riječi jedna lijepa neutralna taupe nijansa koja se po mom mišljenju može uklopiti u svaki dramatični kao i lagani dnevni smokey eye look. Sa moje tačke gledišta ova taupe nijansa u jednu ruku odiše decentnom maslinasto zelenom bojom koja od jako neutralne nijanse na kapcima nadogradnjom prelazi u dramatičnu. Teksturom je jako kremasta i glatka te lijepo klizi po kapcima ostavljajući srednje pigmentiran trag koji se lako blenda kistom, a da pritom sama nijansa ne izgubi na intenzitetu. Kao što sam prethodno spomenula ova nijansa je srednje pigmentirana ali uz nadogradnju možete postići željenu jačinu ili intenzitet same nijanse. 

Ukoliko se odlučite nositi je samostalno, ja bih Vam preporučila korištenje baze za kapke, ja inače koristim Avonovu. Ovaj korak će Vam osigurati dužu postojanost i što je najvažnije kremasta nijansa Vam se neće uvlačiti u pregibe kapaka. Ova nijansa je odlična i kao baza za druga neutralna sjenila za kapke, sjenila se bez problema lako blendaju preko ove olovke ali problem koji se javlja kad koristite olovku kao bazu jeste nakupljanje sjenila u pregibima kapaka i skraćenje njegove postojanosti. 

Ja ovu nijansu koristim kao alternativnu olovku za popunjavanje obrva. Bez obzira što je šimerasta uz lagano doziranje jako lijepo istakne obrve.

Ova nijansa kao i iduće dvije količinski sadrži 1g proizvoda, a svaka olovka pojedinačno košta 2.20 KM.


Feel the eclipse karakterišu iste osobine kao i prethodnu nijansu. Općenito ova olovka je dosta pigmentiranija od prethodne, možda malo manje kremasta ali što se postojanost tiče situacija je ista kao i sa taupe me nijansom. U ovom slučaju radi se o jednoj tamno plavoj nijansi. Na prvoj slici na swatchevima ona izgleda skoro pa crna dok se na drugoj vidi plavi  šimerasti odsjaj. Ovu nijansu najčešće nosim kao baznu ispod nekih tamnijih sjenila tipa crna ili tamno ljubičasta, a dakako zbog postojanosti prije nje nanosim bazu za sjenila. Ja sam možda malo i razočarana sa ovom nijansom, zaista sam očekivala tamno plavu, a ustvari ova olovka na kapcima više djeluje kao obična crna nijansa, dok je plavi odsjaj skoro pa i neprimjetan.

Treća i meni najljepša, ali skroz zapostavljena je nijansa pod imenom Teddy. Pored jako lijepog naziva (a stvarno je simpatičan) krasi je divna bakreno smeđa nijansa sa zlatnim šimerastim odsjajem. Koristila sam je samo jednom bu-hu i to u vanjskom kutu oka ispod smeđeg sjenila. Nikad nisam ovu nijansu koristila samu jer iz iskustva sa prethodnim znam da ne bi bila tako postojana, posebno ne bez prethodne pripreme kapaka (baza i sl.). 




Toliko od mene, ukoliko Vas zanima nešto što je vezano za Essence olovke pitajte u komentarima, rado ću Vam odgovoriti. 

Broj komentara: 15:

  1. Gorgeous colors, I really like the taupe one
    I am inviting you to enter my 50 euro Divissima giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/06/swimwear-giveaway.html
    Keep in touch
    www.beibgbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Feel the Eclipse je prediiivna, mada mi se i ostale sviđaju. Mislim da nemam nijednu Essence olovku za oči, a za usne imma gotovo sve nijanse. Ne znam kako mi nije naumpalo da probam i ove za oči :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, dosta su jeftine, ja bih ti pored feel the eclipse preporucila taupe me divna je nijansa stvarno :)

      Izbriši
  3. Imam Teddy nijansu i predivna mi je, ali bih voljela da su malo čvršće teksture. Kao i ti, probala sam da je koristim kao bazu za sjene i to mi je bio totalni promašaj jer se sjena nakupila za nekih pola sata u pregibu.
    A baš mi je žao, jer je jedna od najljepših smeđih nijansi koje sam vidjela, a da su u olovci.
    I druge dvije nijanse su jako lijepe, Feel the Eclopse ću probati da nađem naredni put kad budem u kupovini.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja bih voljela a su ćvršće teksture!
      Probaj nanijeti bazu prije olovke, trebalo bi pomoći :D

      Izbriši
  4. Moram ti pohvaliti postove, detaljni su i obuhvatiš ono najbitnije :) Mislim da ću se napraviti važna i probati neku od ovih, to je za mene veeeliki korak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ako volis ovakve komade sminke, svakako probaj :)

      Izbriši
  5. odličan post i recenzija :D
    ja imam dvije essence olovke, jedna je za kapke druga za usne, al sa obje sam zadovoljna s obzirom na cijenu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ja imama samo jednu za usne ali namjeravam kupiti jos koju :)

      Izbriši
  6. Sve tri nijanse su totalni pogodak za moj ukus ali Feel the eclipse mi je apsolutno predivna i mislim da ću se zaletiti do dma po svoj primjerak prvom prilikom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moj, mada bih mogla sebi nabaviti koju koju nijansu :)

      Izbriši
  7. Bas lepo da je neko napisao nesto vise o ovim divnim olovkama:)! Imala sam Taupe Me i bila mi je fantasticna,sad si me podsetila na nju,kupujem je opet prvom prilikom.Ostale dve nisam probala ali jesam crnu i sivu(Behind the Scenes)i takodjesu bile super,probaj! Preporucujem ti i Essence liplinere,imam ih u nekoliko nijansi,mekane su i kremaste,odlicno pigmentovane,i ono sto je bar meni bitno-ne grebu usne:) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, meni je taupe me najdraža jer ja lako mogu kombinovati sa drugim sjenilima, napisala sam i da je koristim kod popunjavanja obrva i odlična mi je, ove sjajne čestice se ne vide uopšte. Potraži ću sivu nijansu, kad sam kupovala nisam primijetila ni da je imaju.

      A što se tiče lip linera imam samo jednu i odlična mi je honey bun al mi je previše nudasta ja bih neku življu bojicu tako da definitivno ću potražiti neku roskastu ili koraljnu:
      Hvala na komentaru!

      LP

      Izbriši