ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

Evelin 8in1 Total Action


Čitala sam jako puno recenzija o ovom tretmanu za jačanje noktiju koji obećava nešto što je po meni bilo nemoguće za ostvariti, rješenje osam problema noktiju sa samo jednim proizvodom. Priznajem, u početku sam ovaj proizvod izbjegavala u širokom luku, previše recenzija, jedni hvale drugi kude, a ja kupuje lijeve proizvode za njegu noktiju koji su se pokazali baš kao lijevi - užasni i beskorisni.

Kada sam odlučila kupiti ovaj tretman suočila sam se sa problemom: moj dm ga nema, moj cm ga nema, da bih došla do didaca moram se voziti sat vremena, tako da sam odustala od kupovine. Nastavila sam se brinuti o noktima kako najbolje znam, ali opet šta god da sam radila, koliko god da sam štitila ruke i nokte sa rukavicama, kremam i sl., moji nokti su i dalje bili užasni, tanki, listaju se, lome se  pri dodiru sa zrakom :P. 

Kada sam silom prilika došla u posjed istog mojoj sreći nije bilo kraja, možete samo zamisliti tu situaciju neopisive sreće zbog jednog laka za nokte, eh život čine male stvari :)

Dakle, da se prihvatim ozbiljnijeg posla. 

Bočica laka se nalazi u kartonskoj kutijici prepunoj informacija, vezanih za nanošenje, mjere opreza, sastojke. Pored toga, unutar kutijice dobijete uputstva kao i preporuke za ostale Evelin proizvode za njegu noktiju. Bočica je staklena, sadrži 12 ml mliječno bijelog laka za nokte koji je srednje gustine, lako se nanosi i razmazuje po noktu te jako brzo suši, meni se jedan sloj osuši za nešto manje o minute. Četkica je sasvim pristojna slična četkici Golden Rose with Protein lakova za nokte.

Evelin 8in1 obećava da će Vam pomoći u rješavanju ne jednog već osam problema noktiju među kojima su slijedeći: oštećeni nokti, nokti koji se listaju, slabi, meki, lomljivi, slabi i mat nokti - pretpostavljam da su ovdje htjeli reći da ovaj proizvod vraća prirodan sjaj noktima :)



Tretman se nanosi četiri dana za redom i to po jedan sloj svaki dan te je preporuka prije nanošenja laka zaštititi uljima (maslinovim) ili kremom kožicu oko noktiju. 

Nakon četiri dana korištenja, lak se odstranjuje, ja sam ga uspjela jednostavno odlijepiti sa noktiju bez korištenja acetona. Prethodno spomenuti 'ritual' lakiranja preporučljivo je primjenjivati 3-4 sedmice. 

Ja sam se slijepo pridržavala uputstva i rezultate stvarno vidim, a i osjetim da su mi nokti dosta tvrđi i jači, rastu brže, ne listaju se.  Moji nokti su prošli kroz 5 tretmana (20 dana), a u toku je šesti, mada mislim da bih trebala prestati jer osjećam da me sa svakim novim slojem bole nokti, kožice oko noktiju su mi dosta isušene, a oko pojedinih noktiju kožice više i nemam, ne znam je li to dobro ili loše, ali nokti izgledaju dobro i bez kožica :)



Sastav/Ingredients: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Formaldehyde (2%), Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder.

Lak se dosta sporo troši, u toku pet tretmana potrošila sam manje od pola bočice, vjerujem da bi ovih 12 ml uz svakodnevno korištenje bez problema trajalo 1 do 2 mjeseca. Ono što mi se posebno sviđa kod ovog laka je estetski dojam, nakon prvog sloja djeluje kao obični prozirni lak, a nakon dva istakne bjelinu vrhova noktiju te djeluje kao francuska manikura.


U nastavku možete vidjeti moje nokte, na kojim očigledno još treba raditi, oblikovanje, turpijanje i slično što mi i jeste cilj nakon što ojačam nokte, zato ne zamjeriti što moji nokti nisu 'savršeni' :)

Prva slika, jedan sloj Evelin 8in1, prvi dan korištenja.
Druga slika, četiri sloja Evelin 8in1, nakon 5 tretmana.

Naredne slike pokazuju rezultate nakon pet tretmana, znam znam, hitno turpijanje i oblikovanje noktiju, svaki nokat vodi svoju priču :P. Ma pogledajte samo kažiprst, mislim da sam ja jedina osoba na svijetu kojoj nokat na kažiprstu sporije raste od ostalih hahha :)






Nadam se da Vam je ovaj post koristio, što se mene tiče ja ću ovaj tretman kupovati još dugo stoga ga i Vama preporučujem. Obavezno škicnite sastav, jer tu je po meni jako kritičan formaldehid i još puno toga, obavezno testirajte proizvod 2-3 dana ako primijetite neke loše promjene na noktima ili na koži tijela obavezno prestanite sa korištenjem.

U BiH Evelin 8in1 možete kupiti u dm i Didaco drogerijama , cijena 5.60 KM!!!


Do čitanja....





Broj komentara: 19:

  1. Meni nažalost nije pomogao... strašno mi je isušivao i nokte i kožicu + strašna neugodna bol mi se probijala kroz prste tako da sam ga bacila u smeće. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što nije, a da isušuje kožice, isušuje. Meni se na sreću nokti preporodili sa njim :)

      Izbriši
  2. Ma šta pričaš ženo, saberi se, nokti ti super izgledaju! ;) Nismo svi noktocisti koji polude kad vide nokte koji si nisu blizanac blizancu :p
    Imam, koristim tu i tamo, ali više kao bazu, makar mi se sviđa ta mliječna boja koja se dobije s tri sloja pa nekad znam staviti odmah 3 sloja isti dan hahah :) Ali da, ne koristim prečesto zbog formaldehida, baš isušuje jako i nokti nekad znaju boljeti, a to ne može biti dobro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ehh baš ti hvala, iskreno sumnjam da ću ikad i postići to da budu svi isti :) Kad postignem ono što stvarno želim sa noktima i ja ću ga koristiti kao bazu, jer stvarno bole nokti od njega :)

      Izbriši
  3. I ja sam imala velikih problema sa noktima-uzasno su izgledali i probala sam vecinu preparata koja postoji na trzistu Sr.i par iz SAD-a. Slazem se sa svim sto si napisala. Nokti su mi odlicni(konacno). Ja sam koristila oko mesec dana a sada kao bazu. Nisam imala problema sa bolom noktiju a ni zanokticama (mazem ih sa kokosovim uljem i jos par preparata dva-tri puta dnevno-zavisi koliko se setim) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, ti si +1 kojoj je ovaj lak pomogao, i ja ću ga još malo koristiti dok ne budem u potpunosti zadovoljna izgledom noktiju, a onda ću ga koristiti kao bazu. Ne znam zašto, ali je jesam osjećala bol u noktima! Hvala na komentaru :)

      Izbriši
  4. Ja ga koristim s vremana na vrijeme pa nemam loših iskustava:| I moj kažiprst najčešće vodi svoju politiku:p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe moji nokti na kažiprstima su posebna priča, totalno su različiti, još jedan sporije raste od drugog :P

      Izbriši
  5. Ja sam tek nedavno ovo kupila i tako mi je žao što nisam i prije ga koristila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ista sam ti, ja sam svoj primjerak kupila prije nešto manje od mjesec dana, kao što vidiš dobro mi služi :)

      Izbriši
  6. SOS za moje nokte :-) Lijepi su ti nokti , samo nastavi koristiti :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I za moje, a stvarno sam mislila da im nema pomoći :) Hvala!

      Izbriši
  7. Super su ti nokti! Moja sestra ima fantastične, jake, duge, divne nokte, bez ikakve posebne njege i mnogo joj zavidim. Imala sam duge, gelirane nokte godinama, sada sam gel malo skinula da odmorim, navikavam se na kratke nokte, za sada i nemam želju da mi rastu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim duge nokte ali nikako ih nisam mogla 'natjerati' da porastu do željene dužine, sve dok nisam probala ovaj lak, sad su dosta dugi pa razmišljam o skraćivanju ali samo malkice :)

      Izbriši
  8. Ja imam tanušne nokte koji se puno listaju...čak i ne pucaju toliko koliko se listaju i mislim da je ovo već pedeseta recenzija koju sam pročitala XD ali još uvijek ga nekako zaobiđem, i onda mi se zalista nokat pa se posvađam s rukama i obećam sebi da je to prva stvar koju idući put kupujem u dm-u XD

    usput, jako lijepa recenzija i divni nokti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa i moji su bili takvi, jako su se listali, sad se nikako ne listaju i dobili su na čvrstini iako su i dalje jako tanki nisam uspjela niti jedan slomiti, na srecu, kuc kuc :) Kupi pa pokušaj, vjerujem da ce ti pomoci :)

      Izbriši
    2. baš mi je dosta ljudi to preporučilo, fakat moram u kupovinu, nema odgađanja XD

      Izbriši
  9. meni je pomogao, odradila sam par tretmana i nastavila ga koristiti kao bazu... sad sam opet u periodu loših i slabijih noktiju, izgleda da unatoč dobroj bazi, biotinu i pažljivom odabiru odstranjivača laka stres ipak čini svoje :(
    ali mislim da se ovo čudo u svakom slučaju isplati probati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro da ti je pomogao! Šta da ti kazem, stres je nešto užasno, da nema stresa, nervoze i briga svi mi bi bili uvijek savršeni i mladi :D

      Izbriši