subota, 7. lipnja 2014.

Grupna recenzija Balea proizvoda #2



Ovo je onaj post koji sam obećala jučer pa slagala, ali nije da Vam to nisam najavila. Radi se o kratkim recenzijama nekih od Balea proizvoda, već sam radila sličan post kojeg možete pronaći negdje na mom blogiću.

Dakle, radi se o 5 proizvoda, mislim da je u prošlom postu bilo više o 5. U ovome ću Vam ukratko pisati o 4, a to su:

  • Balea Men Fresh Haar Shampoo
  • Balea LE šampon za kosu jabuka
  • Balea Intensiv balzam za usne za arganovim uljem
  • Balea krema sa shea maslacem



1. Ne baš prethodno prikazanim redoslijedom, prvi je balzam sa arganovim uljem, a pored toga sadrži i shea maslac. Znam da to nisam slikala ali sam proizvod je žute boje i ima arganast miris, ne znam kako da Vam opišem, meni lično sam miris nije nešto najljepše i najugodnije na svijetu. No, bez obzira na to lijepo njeguje i super se nanosi, ne ostavlja previše sjajan i masnjikav :P trag na usnama i super ja kao baza prije nanošenja ruža za usne. Ono što bih mu zamjerila jeste to što se jako brzo troši, ja ga koristim u kombinaciji sa još dva - tri balzama ali opet sam primijetila sa se brže troši od ostalih. Čisto radi usporedbe ovaj balzam bolje njeguje od Niveinog plavog labela, mislim da je hydro care u pitanju. Balea balzam košta nešto manje od 2 KM i svakako se isplati kupiti ga, pa pogledajte samo ovu ljubičastu ambalažu i ništa više Vam ne treba :)

1

2. Sad sam se sjetila da sam ovu kremu sa shea puterom spominjala u jednom empties postu, ali nema veze ponovi ćemo gradivo :P Ova krema teksturom je slična Nivea soft kremi i Balea soft kremi, imaju sličan miris samo što se ova sa shea maslacem sporije upija u kožu, njeguje jednako dobro kao i Balea soft krema. Ono što mi se ne sviđa kod ove kreme je blago zatezanje kože lica, s tim što zatezanje nestane nakon nekoliko minuta kad se krema u potpunosti upije u kožu. Cijena ova kreme je oko 3 KM za 250ml.



3. Balea šampon za kosu sa mirisom jabuke, ne sadrži silikon i sve u svemu sličan ako ne i identičan svim ostalim Balea šamponima bez silikona. Iskreno, drago mi je što je u pitanju limitirana kolekcija jer ovaj šampon ne pruža ništa bolje i više od drugih šampona, među kojim bih kao najbolji izdvojila onaj sa melisom i ružmarinom za masnu kosu. Kao pozitivnu stranu bih samo istakla lijep miris, a ja kao osoba sa masnom kosom pored lijepog mirisa trebam šampon koji će je održati bar dva dana čistom što sa ovim LE čudom od šampona zaista nije bilo moguće. 



4. Sad se pitate šta radi muški šampon u ovom postu. Naime, nakon razočarenja koje je uslijedilo korištenjem prethodno spomenutog šampona odlučila sam pokušati sa ovim. Imala sam ga kod kuće pa rekoh nemam šta izgubiti samim korištenjem istog, nije da će mi brkovi narasti! Muškobanjasti :P miris šampona sam neutralisala sa regeneratorom, a kosa mi je čista puna dva dana nakon korištenja ovog ljepotana. Nisam sigurna kolika mu je cijena ali da je bolji i efikasniji od Balea šampona bez silikona, to sigurno jeste. Inače vraćam u upotrebu Elseve total repair 5 o kojem ću pisati u nekom o narednih postova.

Što se tiče dezodoransa o njemu ću objaviti kratki postić sutra jer sam već davno napravila slike za isti pa da ne propadnu, šteta je.

Do čitanja! :*




Broj komentara: 6:

  1. Ja nešto nemam pretjerano puno Baleinih proizvoda, ali ovaj balzam me privukao :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobar je balzam, nemaš šta izgubiti ako ga probaš :)

      Izbriši
  2. Izvrstan osvrt na Baleine proizvode! Baleu volim ali najčešće koristim tuširalice, aqua serum i vrlo rijetko mazalice za tijelo, a vjerovatno ih nikad više neću koristiti nakon što sam jučer svjedočila groznoj iritaciji koju je izazvao njihov losion. :(
    Držim se tuširalica i regeneratora iz crne linije za suhu kosu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ja nisam imala problema sa Balea proizvodima, bar što se tiče iritacija, crvenila i sl., Moraću probati aqua serum, uvijek ga zaobilazim :)

      Izbriši
  3. Ni ja ne volim naročito arganov miris, mada mi se dopada pakovanje tj. boja xD a verujem i da pruža ok negu.
    Vidiš, ne bih se nikad setila da probam muški šampon.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ne paše taj miris, nikako! Sjeti se, meni su bar ovi Baleini bolji od njihovih standardnih šampona :)

      Izbriši