subota, 28. lipnja 2014.

Oriflame Wonder Liner #Black


Wonder liner je jedan od dva Oriflameova tuša koja posjedujem, drugi je Oriflame stylo liner koji je u obliku flomastera i sasvim je solidan ali se ne može mjeriti sa ovim, bar što se postojanosti tiče.

Dakle, Oriflame Wonder liner dolazi u plastičnoj ambalaži koja je u potpunosti crna kao što se vidi iz priloženog. Za cijenu od 12.90 KM  dobijete 2,5 ml proizvoda.

Čep tuša je ujedno i kist/aplikator koji je sasvim jednostavan za upotrebu i rukovanje. Sam aplikator nije klasičan tanki kist nego se radi o višedimenzionalnom preciznom spužvastom aplikatoru što možete vidjeti u nastavku na slikama.


Oriflame kaže slijedeće:

Intenzivno crni tečni tuš za kapke s višedimenzionalnim preciznim aplikatorom za postizanje različitih efekata izgleda. Dugotrajna formulacija. Prije upotrebe dobro protresite.




Ja ću prvo da krenem od spužvastog višedimenzinalnog aplikatora koji, koliko sam shvatila ima taj wonder pridjev uz sebe i sam proizvod treba da je jako specifičan i različit od drugih baš zbog samog aplikatora. Meni kao šeprtljavoj osobi ovaj aplikator bi trebao biti odličan jer je kratak, ima dvije strane deblju i užu i treba da mi pruži neki osjećaj stabilnosti i sigurnosti prilikom iscrtavanja linije na kapku, međutim, situacija je obrnuta, aplikator je previše tvrd i nije savitljiv i zbog toga mi je jako teško rukovati sa njim i izvući lijepu tanku/debelu liniju sa ovim tušem, a da Vam ne pričam koliko mi je teško izvući onaj repić :P u vanjskom kutu oka. Opet, vjerujem da se radi o nekom ko je dosta spretan sa bilo kojim aplikatorom da bi bio pravi profesionalac i sa ovim. Tako da moje iskustvo sa aplikatorom uzmite sa rezervom, ne mora biti slučaj da ćete imati problema sa njim kao ja, ja sam ipak loša sa tušem.


Konzistencijom tuš je jako gust, crn, a samim tim jako pigmentiran i postojan. Kada jednom povučete liniju preko kapka nećete morati to raditi drugi put jer linija koju aplikator ostavlja već pri prvom nanošenju je dosta crna/pigmentirana.  Nakon što se nanese, tuš se momentalno suši, valjda je to dobro ako ne planirate popravljati  i podebljvati liniju ali ako planirate onda ćete napraviti katastrofu jer mokrim aplikatorom preko osušene linije brišete onu koju ste već iscrtali te se javljaju oni 'ćelavi' djelovi na liniji :P a opet možda se to samo meni dešva jer sam nespretna :)

Swatchevi;




Trajnost tuša na kapcima je relativno dobra, ovo relativno kažem jer zavisi kakve kapke imate, masne, spuštene i sl. Ako su Vam spušteni kao kod mene onda će Vam se ovaj tuš preslikavati kao što je slučaj sa mnom, a preslikavanje znači da ovaj tuš meni nije trajan koliko bih ja htjela. Ukoliko su Vam kapci 'normalni' onda je to sasvim druga priča, jer u razgovoru sa kolegicom o ovom tuš saznajem da je njoj perfektan, traje joj do 8 sati na kapcima, a aplikator joj je odličan te u samo par minuta iscrta savršenu liniju na kapcima, meni treba 15 min, za oba oka :P

Odstranjivanje ovog tuša za mene je prava noćna mora, a inače ga skidam sa Avonovim mlijeko, a nekad vlažnim maramicama te se nakon toga umijem gelom. Kada skidam ovaj tuš potrošim po dvije blazinice za svako oko, a taj masakr mrljanja i trljanja ne želite ni zamisliti. E tu se dokazala pigmentacija, gustoća i brzina sušenja ovog tuša. Nakon skidanja uz rub trpavica ostaje crni trag, ne znam kako teče priča o odstranjivanju ovog tuša sa micelarnom, voljela bih je znati jer ja ne koristim micelarnu prilikom skidanja šminke :)



Evo da sumiram, nije ovo toliko loš proizvod, naprotiv, mislim da je ovo odličan tuš za one koji znaju iscrtati lijepu liniju i koji nemaju spuštene  kapke koji se maste. Dakle, ako ste početnik sa tušem kao ja, jednostavno preskočite ovaj tuš jer previše je mrljanja i trljanja prilikom skidanja i popravljanja linije, a taj posao i gubljenje vremena ne želite, vjerujte mi!!!

Toliko od mene!

Imate li omiljeni tuš/liner ili ovaj korak jednostavno preskočiti ???



Broj komentara: 17:

  1. Jao ja sam opsednuta tuševima, mislim da sam sve žive koristila ali koristila sam Miss Sporty baš dugo i sada koristim Rimmel Glam'Eyes Professional Liquid Liner i odličan mi je. Miss Sporty ima jako tanku i dugačku šetkicu, Rimmelov ima malo kraću, a malo širu četkicu ali možeš da izvučeš jako tanke linije sa njim, pa bi ti možda odgovarao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa super da to čujem jer sam Rimmelov i planirala kupiti, nadam se da će mi ogovarati. Ja baš i nisam opsjednuta jer nisam baš spretna nadam a se da ću upraksati iscrtati tu savršenu liniju :)

      Izbriši
    2. Ja sam se uglavnom do 18-te godine šminkala samo tušem, crnom senkom i eventualno nekom pastelnom senkom pa sam zato isprobala gomilu tuševa. Kao namešteno, ja sad u sredu stavljam swatcheve Rimmelovog ajlajnera ako se još uvek dvoumiš ali verujem da bi ti odgovarao, možeš tanke linije sa njim da izvlačiš i baš je lepe crne boje :)

      Izbriši
    3. E super baš mi je drago, definitivno ću pogledati, a bez obzira na to odlučila sam pokušati sa Rimmelovim :)

      Izbriši
  2. ja skidam miceralnom...ide ok ako se pritisne na oko i saceka minut-dva i da,dosta je pigmentisan ;) sasvim je ok...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto super, znači da je Avonov losion bad guy u ovoj priči sa skidanjem :) Pigmentacija je odlična :)

      Izbriši
  3. Ja trenutno koristim dva (kako mi koji padne pod ruku XD) jedan je Essnece liquid ink waterpfoof, a drugi je eveline celebrities. I jedan i drugi su mi dobri, nemam pretjerano masne kapke pa mi se ne preslikavaju, pogotovo essence. Eveline ima kraću trajnost, no essence mi je super, s njim sam baš oduševljena i super je za ljeto jer i ako zasuze oči i malo se oznojiš neće završiti svugdje po licu. A Eveline mi je super jer ima tanku četkicu pa se može izvući tanka linija :D ili deblja, po želji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala nijedan od ta dva, čitala sam o Evelin tušu i blogerice ga jako hvala ali ja ga nemam gdje kupiti. Što se tiče essence o njemu ću se još raspitati mada sam sad odlučila kupiti Rimmelov Glam nešto tako tuš :P A ako si spretna sa tušem ovaj ti svakako preporučujem jer je odlično pigmentiran :)

      Izbriši
    2. imala sam ga nekad ali sam nastavila eksperimentirat :D rimmel je skroz dobar :) a Eveline sam dobila od prijateljice. Essence preporučujem, odličan je, dobro pigmentiran i vodotporan što je super pogotovo u ljetnim danima :D

      Izbriši
    3. Eveline sam dobila od prijateljice, a Essence košta oko 5,5 km mislim, i preporučujem ga svima! Super je pigmentiran, postojan i vodootporan, šta pogotovo dobro dođe u ovim ljetnim danima :)
      A rimmel glam eyes sam imala nekad u posjedu samo što sam nastavila eksperimentirat i nekako zaboravila na njega :D

      Izbriši
    4. nestaju komentari pa slobodno obriši ako je neki viška, dvaput komentirah i ništa ne izbaci :/

      Izbriši
    5. Hehhe ma ne nestaju nigdje sigurno je neka greška, ja imam uključeno moderiranje komentara pa se ne objavljuju dok ne odobrim, izvini što si morala tri puta komentirati ali nisi jedina :)

      Izbriši
  4. nisam ama baš ništa probala od oriflama ;)
    ali super izgleda, baš je pigmentiran :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja napisa komentar , a on nestade :O Ako se pojave dva slobodno jedan obriši :-D Za mene je Golden Rose Style Liner broj jedan i ne planiram ga mijenjati zadugo.. Nije me privukao ovaj iz Oriflame, ne sviđa mi se aplikator, a ako ga ti teško nanosiš i ja bih sigurno jer i ja sam početnik.

    p.s. preporučila bih ti Garnier dvofazni okoloočni odstranjivač šminke, sa njim nema trljanja niti muke oko skidanja šminke :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci, nisu komentari nigdje nestali već ja imam uključeno moderiranje pa ih blogger ne objavljuje dok ja ne odobrim :D pojavila su se sva tri :)

      Izbriši