nedjelja, 22. lipnja 2014.

Passion for Neon


Današnji post je malo drugačije prirode od uobičajenih recenzija koje u zadnje vrijeme objavljujem, a i koje su mi ruku na srce počele malo dosađivati. Tako, danas odlučih malo se izbrbljati sa Vama i između tog brbljanja ubaciti nekoliko rečenica o tome kako volim neon boje, posebno neon nijanse ruževe i lakova za nokte. 

Ne volim ljeto iako sam rođena u julu, ne volim sparinu, visoke temperature i sunce na kojem se pržim kao krompirić u ulju. Ali ono što volim kod ljeta je to što ono nema pravila u smislu boja i kombinacija posebno se to odnosi na make up, noktiće i šarenu laganu odjeću (o kojoj neću pisati).


Što se tiče neon nijansi koje su mi omiljene ljeti, a poneka se desi izlet i zimi jer kod mene što se tiče boja nema pravila. Posebno bih istakla neon narandžastu koju zaista voli i jedna je od rijetkih nijansi koje idu uz moj svijetli ten. 

Što se tiče laka na slici u svojoj kvazi kolekciji nisam mogla naći niti jednu koja je više neon od ove nijanse, a radi se o Gabrini 3D laku koji sam jednom spominjala, ali ga sad možete vidjeti i na mojim noktima.  Ehh da, moram napomenuti da je moj digitalac malo izmijenio nijansu pa ona vuče dosta na crvenkasto, a uopšte nije, već se radi o jednoj drečavo vrištećoj  orange nijansi.

Moram se sad malo hvaliti, zahvaljujući Evelin laku nokti su mi se u potpunosti opravili i ne listaju se što mi je  omogućilo dužu postojanost lakova na noktima. Ovo je predzadnji Gabrini lak koji sam kupila, nisu mi ovi lakovi uopšte loši što se tiče formulacije i postojanosti, čak im je i četkica odlična (ovo sve govorim za 3D lakove) ali ja im nikako ne mogu oprostiti taj smrad i zbog toga ih više ne kupujem. Prilikom kupovine prije se odlučim za neki Flormar lak nego za Gabrini, sry Gabrini ali smrdiš!


Što se tiče ruža ovo je jednim neonac kojeg  imam i zaista je odličan bar što se nijanse tiče. Radi se o Avon Color Trend ružu koji mi je omiljeni iz ove linije i najviše ga koristim baš zbog nijanse koja odgovara mom tenu i istakne moje zelene oči zamislitetekto :P Bila bih najsretnija kada bih našla kvalitetniju zamjenu ove nijanse u vidu rimmelovog, catrice ili nekog drugog ruža drogerijskog ranga jer mi ovaj dosta isušuje usne iako prije njega nanosim balzam. Postojanost mu je slabija strana ali kako ga jako volim nije mi niti problem stalno ga popravljati, a u prilog mu ide i činjenica da lijepo miriši. Inače, riječ je o passion nijansi. 



Ne znam šta bih Vam još napisala osim isprike na loše nanesenom laku, bila sam u velikoj žurbi! 


Do čitanja...

Broj komentara: 15:

  1. I really lik the nail color
    I am inviting you to enter my 50 euro Divissima giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/06/swimwear-giveaway.html
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  2. zajedničko nam je to što ni ja ne volim ljeto, vrućine, sparine :D tih tri mjeseca ne funkcioniram baš najbolje :D
    ovo su lijepe boje :D sviđa mi se i lak i ruž :D iako se ustručavam kupovati bilo šta od Avon Color Trend, jer sve prije što sam imala mi nije bilo baš nešto.. ali ova nijansa je predobra i koliko vidim jako pigmentirana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni je zima zakon, bar se se mogu nekako zaštititi od hladnoće, ljeti umiremm tačno venem :P
      Hmm prije sam i ja kupovala svašta iz Color Trend kolekcije i nije mi se sviđalo međutim sad mi se čini da su poboljšali linju pa su im ruževi dosta dobri samo što malkice isušuju, ja imam 4 i pigmentiranost im je baš dobra :)

      Izbriši
  3. Ne volim ni ja ljeto, a i ja sam rođena u Julu :D
    Šteta za Passion što isušuje :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah to je izgleda neko prokletstvo onih koji su rođeni u Julu :P meni je zima draža i jesen ma čak i kiše u oređenoj mjeri!
      Da baš šteta, ali nanesem balzam prije njega :)

      Izbriši
  4. Pošto voliš narandžastu i imaš svijetao ten, MOOOORAŠ probati s.he stylezone ruž u predivnoj skoro neon narandžastoj nijansi, broj 124. Čak ni zubi od njega ne izgledaju žući, kao što je slučaj s većinom narandžastih ruževa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ej baš ti hvala na preporuci svakako cu pogledati u dm-u, baš tražim zamjenu za ovaj Avonov, nadam se da je taj postojaniji i da ne isušuje usne :D

      Izbriši
  5. Ne vjeruj ljudima koji ne vole ljeto! :P
    Obožavam ljeto i sve vezano za njeg, pa makar prženje kao krompirić u ulju :D
    Lak je divan :) ja sam ljeti inače za drečave zelene, žute, pink, plave.. nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ženo nemoj me zazati :P
      Drago mi je što voliš i sad je tvoje vrijeme pa lijepo uživaj :P
      Hvala, volim ja i takve nijanse posebno mint zelenu, pastelne :P

      Izbriši
  6. Ja sam isto rođena u Julu ali za razliku od tebe ja i vrućina se fino slažemo, tj, ja dobro podnosim vrućinu XD I volim ljeto više nego zimu, zimu ne volim uopće, i zimogrozna sam...(tako ti je to kad se s juga doseliš u Sarajevo)

    Sviđa mi se i lak i ruž, baš su ljetni. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heh super ako volis ljeto, sigurno lako i pokupiš bojicu :)

      Izbriši
  7. Malo kasnim, ali posto je pomoc neces zamjeriti :)
    Ista Mija sa barem na mojim usnama je Max factor 827 Bewatching coral. Imam ih oba dva, meni se oba super isko je MF bolji dobar mi je i Avonov, Pa pogledaj mozda ce ti odgovarati:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo baš sam guglala nijansu i slične su, sutra idem do dm pa cu pogledati..ma i meni je ovaj avonov super volim ga i ljeti i zimi. Hvala ti puno na pomoći :)

      Izbriši
  8. divni su ti nokti :)))
    sviđa mi se i lak, ali nekako izbjegavam Gabrini lakove baš zbog tog smrada :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, kakvi su prije bili sad su odlični :)
      Šta da ti kažem i ja ih izbjegavam zbog mirisa ali imaju jako lijepih nijansi posebno neon i 3d kolekcija kao i da su bolji postojanošću od ostalih tipa summer kolekcije koja je očajna...et da bar nemaju taj toksični miris :(

      Izbriši