srijeda, 18. lipnja 2014.

Prazno #4


Današnji post je kratki - slatki, nema čak ni puno slika, a sve to da Vam ne oduzimam puno vremena i da olako 'preletite' po ovom postu. Mogla sam otezati (dok ne skupim više stvari) sa objavljivanjem prazno 4 posta ali mi je smeće počelo zapinjati po sobi pa rekoh da ga se napokon riješim i da se dam u nabavku nekih novih sitnica. Iako ja jako sporo trošim sve, a kupujem novo dok stariji, ne potrošeni proizvodi stoje i tako se konstantno vrtim u krug, odlučila sam a neću to više raditi, prvo ću sve potrošiti, a zatim ću praviti listu želja (ne)potrebnih stvari pa tek nakon toga u provod po dm-u, cm-u ...

Klik za veću sliku!

Dakle idemo redom...


Balea Body Milk, pisala sam o njemu ovdje, za sad ga neću kupovati jer mi je za toplije vrijeme i ljeto općenito potrebna krema/losion za tijelo prozračnije teksture koja se doslovno upija dok si rekao 'keks' :P, što baš i nije slučaj sa ovim mlijekom, treba mu ipak malkice vremena da se upije. Njega koju pruža je odlična, što mu garantuje da će zaigrati u početnoj postavi za njegu tijela, ali tek dolaskom hladnijih dana!

O Balea kremi sa shea puterom sam pisala i previše, koliko je volim i koliko mi odgovara vidi se iz priloženog, a ukoliko Vas zanima spominjala sam je u ovom postu

Nivea univerzalna krema, mislim, ima li smisla da pišem išta o njoj, po meni nema jer sumnjam da je nekome ova krema izazvala bilo kakve iritacija, crvenilo i sl. što se tiče mene uvijek mi je dobro 'služila' i kupova ću je ako ništa bar za mackanje ruku :) jer odlično njeguje zanoktice!

Labello Classic Care, potrošila sam ga u rekordnom roku jer je dosta uljane strukture, nanosila sam ga navečer jer mi baš i nije odgovarao za dnevnu njegu usana. Razlog je taj što se previše sjaji i razlijeva preko usana i ostavlja ružan mastan trag. Njeguje jako loše, ma kao sva labella, a u odnosu na ovaj Balein balzam sa arganovim uljem je vrh, ali doslovno, njeguje daleko bolje od ovog klasičnoga iako isto kao Balein ima u sastavu arganovo ulje i shea maslac.

Nivea Cashmere moments i Nivea Creme Soft o kojima sam pisala ovdje, sasvim sam zadovoljna i definitivno su dio stalne postave za njegu kože, iako volim eksperimentirati, ovim gelovima se često vraćam, posebno me oduševio cashmere moments jer njegov miris na mene djeluje opuštajuće i umirujuće jeejj.

Afrodita Šampon sa kamilicom i lipom, uu jedan jako loš šampon, kupila sam ga jer sam jedno vrijeme imala problema sa vlasištem, osjećala sam bol u korijenu kose, ponekad su mi se javljali prištići te sam kupovala što nježnije šampone bez sumnjivih kemikalija. Ovaj mi je dobar jer nije izazvao pogoršanja ali mi se od njega kosa mastila u rekordnom roku, tik dok prespavam kosa pri tjemenu mi je bila masna, tako da sumnjam da ću ga ponovo kupiti. Inače što se tiče Afroditinih šampona najbolji mi je litarski sa koprivom i biotinom hmm od njega mi kosa raste k'o iz vode, odličan je u svakom smislu!

Schauma sa koenzimom Q10, čak sam i zaboravila kakav je učinak imao ovaj šampon na moju kosu, znam da ju je držao nemasnom :P bar dva dana, kosa mi je od njega imala jako lijep miris, a šta je znam, izgleda da i nije bio toliko loš, svakako je bolji o prethodno spomenutog i o Baleinih šampona koje sam koristila usporedo sa ovim.


Klik za veću sliku!

Pozzy vlažne maramice za skidanje make up su jako dobre, kad se uzme u obzira da su jako pristupačne. Odlične su što se tiče skidanja šminke, a pri tome mi nisu izazvale nikakve iritacija, prištiće, definitivno ću ih ponovo kupiti.

Essence stay all day tečni puder sam recenzirala ovdje

Oriflame Pressed powder u nijansi Medium sam napokon potrošila, dobro ne u potpunosti, ali svejedno ide u smeće jer sam kupila pretamnu nijansu, trebala sam kupti Light ali to Vam je taj belaj pri kupovini preko kataloga, ciljaj pa ako ubodeš nijansu ubodeš ako ne, hodaš po grada kao da reklamiraš nutelu. Uglavnom svilenkaste je teksture, kupila sam ga za fiksiranje tečnog pudera ali ni to nije radio dobro jer se znao nakupljati na pojedinim dijelovim lica i kao što rekoh nijansa mi je pretamna. 

Miss Sporty Nail Expert Manicure - stvarno sam polagala nade da će mi ovaj proizvod malo pomoći sa noktima, a ispostavila se tačna ona koliko para toliko muzike, ovaj lak za brži rast noktiju je živo smeće, nisam ga uspjela ni potrošiti do kraja jer se zgusnuo, a što se tiče rasta noktiju pah recimo da će prije narasti na vrbi grožđe nego nokti od ovog laka. Hajde možda kao baza može proći!

Miss Sporty Nail Tip Whitener, kreč bijeli lak za francusku manikuru mi je dobro služio, imam ga već jako dugo pa se zgusnuo bar ono malo što je ostalo od njega, uglavnom ima lijepu koso rezanu četkicu kojom se ovaj lak lako nanosi na vrhove noktiju i bez trakica.

Oriflame Nail Food je ulje namijenjeno za regeneraciju noktiju, nije mi baš služilo što se tiče regeneracije ali je bilo dobro za njegu zanoktica. Ne bih ga baš u potpunosti ocrnila jer ipak stvar nije loša, brzo se upija i njeguje zanoktice ali ako mislite a će Vam pomoći i preporoditi nokte, to sigurno neće.

Enigmu ću vjerojatno recenzirati u posebnom postu!

Ipak, post na kraju i nije toliko kratak!

Do čitanja!!!!!


Broj komentara: 10:

  1. Balea mlijeko sam potrošila i baš je odgovaralo koži, a kremu sam nekad davno imala i koliko se sjećam bila je dobra. Ti si čak tri potrošila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tri jer se mažem od glave do pete sa njom :) samo je ne jedem :P

      Izbriši
  2. baš bih voljela probati Baleinu kremu sa shea maslacem :D
    i sama volim Niveine gelove za tuširanje :D
    svaka čast na potrošenom tekućem puderu i to je uspijeh :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma tekući puderi nisu problem za potrošiti :) čudno je što sam ovaj u kamenu potrošila :)
      Nije loša Baleina krema, mada sam čula da nekima ne odgovara :)

      Izbriši
  3. Balea krema će se naći i u mom empties postu :D Slažem se za Afroditin šampon od kamilice, morala sam kosu svaki dan zbog njega da perem. Meni najviše odgovara onaj sa bijelim lukom, ali ne mogu da se sjetim da li sam probala i od koprive. K'o da jesam, ali ne mogu baš da se sjetim xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam probala taj sa bijelim lukom, uzecu u obzir da ga dosta ljudi hvali pa cu pokusati i sa njim.

      Izbriši
  4. Nekad davno sam imala to Balea mlijeko za tijelo i ma koliko mi je koža suha, to mi je bilo užas, nikad da se upije. :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da sporo se upija imaš pravo al deh meni odgovara, ne smeta mi to sto mu treba malo vremena da se upije strpljiva sam ja osoba :D

      Izbriši
  5. taj afroditin šampon sam oduvijek izbjegavala baš zbog brzog zamašćivanja kose, ali kako si spomenila njihov od koprive i biotina je predobar :D

    essence puder (mislim da sam komentirala) sam probala i skroz je ok. A miss sporty lakovi su ok samo kao obični lakovi u raznim nijansama, ti ostali za njegu noktiju, brži rast i učvršćivanje ne rade nikakvu funkciju :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ovaj šampon mi je baš bezveze, ja kontala ako je kopriva dobar da je i ovaj, a ispostavilo se živa katastrofa :)

      Meni je dobar essence puder, još da nijanse nemaju žut podton bile bi odlični :)

      Jao ja nikad nisam kupile te lakove u nekim nijansama al sigurno hocu, ovi njegujući su mi bacanje para :(

      Izbriši