petak, 6. lipnja 2014.

Tag post: 10 omiljenih parova!


Evo, da Vam dokažem da ovaj blog još postoji i da je autorica živa i da svakodnevno razmišlja o svom blogu kojeg konstantno zapostavlja. Kaj da Vam velim kad mi se nešto ne da i nemam volje za isto to i ne radim. Uglavnom, postova će biti više (mislim da lažem) i primijeti ćete neke promjene u njima. A sad o ovome postu, radi se o tagu koji kruži neko vrijeme i koji mi se čini stvarno super i uživala sam gledajući i čitajući isti kod drugih blogerica pa sam i sama odlučila napraviti jedan takav. U nastavku možete vidjeti koji su to mojih top 10 parova iz serija/filmova i sl. :)

1.'Olicity'
   Arrow 

Ne znam koliko insana prati ovu seriju ali meni je stvarno odlična, počela sam je gledati na preporuku blogerice Lux Lucis (valjda) i nisam se pokajala, odlične dvije sezone su završile i iščekujem treću. I stvarno se nadam da će u trećoj sezoni spojiti Felicity i Olivera.



2. 'Klaroline'
The Vampire Diaries

Trenutno gledam 5 sezonu jer sam kasno počela gledati ovu seriju ali sve sam pohvatala za mjesec dana (zamislite 4 sezone u mjesec dana :) Peta sezona mi je meh meh i stvarno mislim da bi trebalo biti više scena sa Klausom i Karoline, al' sumnjam da će se to desiti :)


3. 'Delena'
The Vampire Diaries

Kad sam počela gledati seriju bilo mi je čudno zašto su Elenu spojili sa Stephanom :P i njih dvoje mi nikako nisu išli zajedno sve o pojave Damona, tad mi je serija i postala zanimljiva, mislim, istu i gledam samo zbog njega, jer su svi ostali postali njenjavi :P 





4. 'VinKat'
Beauty and the beast

Ko gleda seriju na cw zna o čemu pričam kad kažem da su mi njih dvoje odličan par, prva sezona mi je bila baš zanimljiva, uživala sam gledajući je ali druga mi je postala bezveze kao da ne znaju više šta će sa njih dvoje, ponestalo im ideja, još glupe pauze između serija od 1-2 mjeseca katastrofa!!!



5. 'Kalijah'
The Vampire Diaries

Katherine and Elijah, za njih dvoje bih samo rekla ...and evil deserves to love :)



6. Rachel i Dex
 Something borrowed



7. Landon i Jamie
A Walk to Remember



8. Andrew i Margaret
The Proposal



9.  Edward i Bella
Twillight


10.  Nelson i Sara
Sweet November





Zadnjih pet parova su iz mojih omiljenih filmova koje sam pogledala više puta i uvijek ih mogu gledati iznova bez ikakvih problema. Ukoliko neke nista pogledali, preporučujem Vam. 

Toliko od mene, čitamo se u idućem postu i baš mi je žao što je voz prošao što se tiče ovog tag posta ali sam bila zauzeta ličnim životom i nisam imala previše vremena i volje da se posvetim blogu.

Novi post Vas očekuje već večeras, a ako slažem, sigurno će biti na blogu u toku sutrašnjeg dana.

Hvala na posjeti :)






Broj komentara: 8:

  1. Tak i ja uvijek lažem kad kažem da će biti više postova :D
    Nooooooooooou, meni je Caroline toliko iritantna preko svake mjere! Ja bih radije vidjela Klausa saaa onom ženskicom iz The Originals, ona što joj je brat ubijen. Nisam dugo gledala pa ne znam kak se zove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi smo lažljivice hahhahah. Meni su Klaus i Caroline super, a deh sad, ti ga gledaš u The Originals, ja u vampirskim dnevnicima ima tuuu razlike :P

      Izbriši
  2. Htjela sam svašta napisati, ali onda sam vidjela Edward i Bella i zaboravila sam sve, ejr sam se iznervirala. Mrzim ih haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hhahaha al se ismija, nemoj biti Twillight hater i njih dvoje su ljudi (vampiri) :)

      Izbriši
  3. jaoo slažem se sa svakim, osim ovaj zadnji , njih ne znam :D I ja se nadam da će spojiti Felicity i Olivera uvijek su mi bili jedno za drugo :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne znam kako ću dočekati treću sezonu, ima da pooludim :) Za dvoje zadnjih, pogledaj film odličan je :)

      Izbriši
  4. Rachel i Dex su meni najdraži...njezina prijateljica je grozna kučka....inače ne mogu smisliti većinu uloga koje igra kate hudson

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja inače volim kate ali u pravi si u ovom filmu je prava kučka :)

      Izbriši